Оберіть своє місто:
15
02
електронні податкові накладні

Зберігання електронних податкових накладних та розрахунків коригування


Податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних, складені в електронній формі, повинні зберігатися на електронних носіях (жорсткі диски, флеш-пам’ять, CD, DVD, Blue-ray тощо) інформації у формі, що дає змогу здійснити перевірку їх цілісності на цих носіях. Підприємства самостійно обирають вид електронного носія для збереження електронних документів. Перевірка цілісності XML–документа проводиться шляхом перевірки накладеного на нього електронного підпису.

Строк зберігання таких документів повинен складати 1095 днів (2555 днів — для документів, пов’язаних із трансфертним ціноутворенням).


Як надавати для перевірки електронні податкові накладні та розрахунки коригування?


Під час проведення перевірки платники ПДВ повинні надати посадовим особам контролюючого органу доступ до електронних носіїв інформації. Підпункт 20.1.2 ПКУ визначає, що контролюючі органи в межах своїх повноважень мають право також отримувати безоплатно від платників податків копії документів, засвідчені підписом платника або його посадовою особою та скріплені печаткою (за її наявності), проте не уточнює — електронна чи паперова форма копії документів мається на увазі. Натомість частина 6 ст. 9 Закону № 996–XIV визначає, що контролюючі органи та інші учасники господарських операцій, мають право безоплатно отримувати від підприємства паперові копії електронних документів.

Для зручного обміну з контрагентами податковими накладними, розрахунками коригувань та іншими документами в електронному вигляді, а також реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН користуйтесь програмою M.E.Doc.