
Державна податкова служба України приносить вибачення за тимчасові незручності і повідомляє: з 22 години 30 хвилин 24 грудня роботу Інформаційно-телекомунікаційних систем (ІТС) та електронних сервісів відновлено.
Електронні документи, надіслані до ДПС, прийняті та оброблені з урахуванням дії операційного дня для кожного типу документів. Акцизні накладні та розрахунки коригування до них, направлені до ДПС 24 грудня у період тимчасового обмеження роботи ІТС ДПС, прийняті і оброблені вчасно 24 грудня.
Податкові накладні та розрахунки коригування, направлені платниками для реєстрації у робочі дні 20, 23 та 24 грудня 2019 року, були отримані ДПС після завершення операційного дня 24 грудня, та будуть зареєстровані в перший робочий операційний день (26 грудня 2019).
Згідно з п. 42.1.10 ст. 42 та п. 231.6 ст. 231 ПКУ штрафні санкції та пеня, передбачені за порушення податкового та іншого законодавства, не застосовуватимуться.
Рекомендації М.E.Doc, якщо Ви не отримали квитанції до звітів та накладних
1. Користувачі, у яких невелика кількість документів, можуть в ручному режимі виконати повторну відправку таких документів без копіювання. Для цього у меню Сервіс оберіть функцію Повторна відправка ПН/РК без фінальної квитанції ↓
У вікні Інтервал виписки документів оберіть інтервал відправки за датою виписки документів ↓ За замовчуванням встановлено: кінець інтервалу — поточна дата, початок — за 4 дні до поточної дати. Дати можна обрати у вікні календаря, що відкриється по натисканню на полі з датою, або ввести вручну.
Для відбору ПН/РК натисніть Обрати та після вибору ОК. У вікні Вибір адресата оберіть адресу контролюючого органу (ДПС) та натисніть кнопку ОК. Після завершення відправки документів система повідомить про результати виконання операції.
Зверніть увагу! Повторна відправка документів здійснюється з використанням прямого з’єднання.
2. Для полегшення роботи при значній кількості документів радимо автоматизувати процес за допомогою автообробників первинних документів:
📌 Зробіть загальні налаштування автоматичної обробки. Для автоматичного прийому квитанцій також рекомендуємо автоматизувати прийом вхідних повідомлень. Для цього увійдіть в модуль Первинні документи – Автоматична обробка документів. У вкладці Загальні налаштування виконайте наведені нижче налаштування та натисніть кнопку Запустити автоматичну обробку ↓
📌 Налаштуйте обробку документів СЕА.
В модулі Первинні документи – Автоматична обробка документів у вкладці Налаштування обробки документів СЕА встановіть позначку в полі Відправляти документи, які не мають фінальної квитанції. Через вказаний інтервал будуть повторно відправлені документи, що не мають фінальної квитанції ↓
Корисні новини:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |