Оберіть своє місто:

FREDO ДокМен |

FREDO ДокМен фредо докмен


Сервіс FREDO ДокМен — це модуль ІТС для всіх користувачів програм 1С:Підприємство 8.2 / 8.3 та BAS, за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами: постачальниками, покупцями та іншими суб'єктами.

Можливість інтеграції сервісу FREDO ДокМен з основними конфігураціями програм 1С:Підприємство та BAS дозволяє обмінюватися первинними документами безпосередньо з програми без збереження/вивантаження/завантаження будь-яких файлів!


З FREDO ДокМен можна обмінюватись:


○  рахунками на оплату;

електронний документообіг медок 2020

○  актами виконаних робіт;

електронний документообіг медок 2020

○  товарними накладними.


Сервіс FREDO ДокМен надає наступні можливості


🔹  створення первинних документів за існуючими шаблонам безпосередньо у сервісі "FREDO ДокМен";
🔹  вивантаження рахунків, актів виконаних робіт і товарних накладних з типових конфігурацій "1С:Підприємство" та BAS у сервіс "FREDO ДокМен" натисканням однієї кнопки без використання проміжних файлів та додаткових обробок (пряма інтеграція);
🔹  створення первинних документів за існуючими шаблонам безпосередньо у сервісі "FREDO ДокМен";
🔹  підписання, шифрування та відправка документів контрагентам-користувачам, які використовують сервіс "FREDO ДокМен", а також програми M.E.Doc і Сота, по прямому з'єднанню або за поштовим з'єднанням через транзитний сервер СДО (сервер документообігу), або засобами електронної пошти;
🔹  отримання від своїх контрагентів, які використовують сервіс "FREDO ДокМен" або програми M.E.Doc чи Сота, електронних документів;
🔹  завантаження із сервісу "FREDO ДокМен" у типові конфігурації "1С:Підприємство" та BAS рахунків, актів виконаних робіт і товарних накладних натисканням однієї кнопки без використання проміжних файлів та додаткових обробок (пряма інтеграція).


FREDO ДокМен дозволить зекономити час та кошти, позбувшись необхідності роздруковувати та надсилати поштою паперові копії документів контрагентам.