Системи для бізнесу » M.E.Doc. Типові питання
Оберіть своє місто:

M.E.Doc. Типові питання

 

1. Як створити «Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів»?

  1. Увійдіть у розділ «Звітність — Реєстр звітів — Файл — Створити звіт».
  2. Для юридичних осіб у розділі «Державна фіскальна служба» – підрозділ «Інше» із реєстру бланків оберіть документ J1392001 «Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів».
  3. Якщо Ви фізична особа-підприємець (ФОП), тоді необхідно обрати «Державна фіскальна служба» – «Звітність фізичних осіб» та обрати документ F1392001 «Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів».

2. Як створити Заяву про реєстрацію кваліфікованого електронного підпису для вчасного подання статистичної звітності?

Для того, щоб створити Заяву про реєстрацію кваліфікованого електроннго підпису (S 1391101) в програмі M.E.Doc потрібно зайти у Головне меню—Звітність—Реєстр звітів—Обрати період «лютий 2018»—перейти в меню Файл—Створити звіт—у вікні «Створення звіту» знову обрати період «лютий 2018» — у колонці Бланки обрати Державна служба статистики у переліку звітів знайти бланк S 1391101, заповнити його та відправити у контролюючий орган.


3. Що таке захищені носії та як із ними працювати?

Інструкції з отримання нових сертифікатів, автопродовження та автоперевидачі сертифікатів Ви знайдете в програмі у розділі Адміністрування — Управління сертифікатами — Заявки на сертифікати.

Детальніше про автоматичне продовження сертифікатів Ви можете переглянути на нашому каналі.
Із детальною інформацією про захищені носії можна ознайомитись на сайті. Відповіді на запитання щодо використання токенів, що найчастіше цікавлять користувачів,  доступні тут.


4. Де я можу подивитись перелік необхідних ресурсів для роботи M.E.Doc?

Перелік основних ресурсів, які програма використовує при роботі можна переглянути тут


5. Як мені встановити програму M.E.Doc та відновити мою резервну копію?

Як встановити програму M.E.Doc?


Скористайтеся відеоінструкцією для встановлення оновлень:


Відеоінструкція з відновлення резервної копії:


6. Як обмінюватись первинними документами з контрагентами?

Для обміну всіма первинними документами (актами, рахунками, податковими накладними тощо) в електронному вигляді зі своїми контрагентами, виконайте наступне:

  1. Увійдіть у розділ «Адміністрування — Параметри системи – Документообіг».
  2. Поставте позначку в полі «Використовувати тільки гарантовану доставку».
  3. Для перевірки з’єднання натисніть кнопку «Перевірити з’єднання».
  4. Для збереження внесених змін натисніть «Застосувати».

Ознайомитися з відеоінструкцією можна за посиланням


7. Як налаштувати нову електронну пошту у програмі M.E.Doc?

Для того щоб налаштувати іншу поштову скриньку для роботи в програмі, виконайте наступне:

  1. Увійдіть у розділ «Адміністрування – Параметри системи – Електронна пошта».
  2. У полі «Адреса» введіть нову електронну адресу та у полі «Пароль» вкажіть пароль до електронної пошти.

Зверніть увагу! Поля вводу параметрів серверів для вхідної та вихідної пошти заповняться автоматично для таких найпоширеніших поштових серверів: ukr.net; meta.ua; gmail.com.

  1. Після заповнення всіх параметрів електронної пошти перевірте, чи правильно здійснені налаштування. Для цього натисніть кнопку «Перевірити з’єднання».
  2. Для збереження внесених змін натисніть «Застосувати».

Ознайомтесь з відеоінструкцією з налаштування поштового сервера в програмі M.E.Doc


8. Як можна заблокувати сертифікати кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг «Україна»?

Якщо ви знаєте парольний діалог, ви можете зателефонувати за номером 044-206-72-30(31) (цілодобово).
Якщо ви НЕ ЗНАЄТЕ парольний діалог, ознайомтесь з детальним порядком блокування/скасування тут


9. Як завантажити сертифікати кваліфікованого електронного підпису в програму M.E.Doc автоматично?

Для завантаження сертифікатів КЕП виконайте наступне:

  1. Увійдіть у розділ Адміністрування — Сертифікати — Встановлені сертифікати
  2. Натисніть кнопку «Завантажити з Інтернету»
  3. Сертифікати автоматично з’являться у вкладці Встановлені сертифікати та програма відразу запропонує налаштувати комплект підпису документів. Із переліку, що випадає оберіть відповідальних осіб.

Ознайомтесь з відеоінструкцією по завантаженню сертифікатів за посиланням

Як відправити Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів:

Переглянути відеоінструкцію по створенню Заяви про приєднання до договору:


Відправити Повідомлення про реєстрацію КЕП


10. Як завантажити сертифікати кваліфікованого електронного підпису в програму M.E.Doc вручну?

Для завантаження сертифікатів КЕП:

  1. Увійдіть у розділ Адміністрування — Сертифікати — Встановлені сертифікати
  2. Оберіть Додати сертифікат (або Ctrl+I) на панелі інструментів. У відкритому вікні вкажіть шлях до каталогу, де зберігаються файли сертифікатів, які позначені піктограмою та мають розширення файлу *.crt. Оберіть потрібний сертифікат (або декілька сертифікатів) та натисніть кнопку «Відкрити».
  3. Сертифікати автоматично з’являться у вкладці Встановлені сертифікати та програма відразу запропонує налаштувати комплект підпису документів. Із переліку, що випадає оберіть відповідальних осіб.

 

Також потрібно надіслати Заявку про реєстрацію КЕП у Державну службу статистики. Відеоінструкцію можна переглянути тут.


10. Що робити? Надходить квитанція, що податкова накладна з таким номером вже зареєстрована?

  1. Відкрийте будь-яку вихідну податкову накладну.
  2. Оберіть Файл — Показати бланк.
  3. Оберіть Файл — Властивості.
  4. У відкритому вікні перейдіть у вкладку Додатково, оберіть місяць та у стовбцях Початок інтервалу та Кінець інтервалу вкажіть значення, наприклад 1000 та 2000.
  5. Натисніть кнопку «Зберегти» та відправте ПН на реєстрацію.

11. Як підтягнути в «M.E.Doc» зареєстровані видані/отримані ПН?

Рекомендація: У випадку, якщо ви втратили дані про зареєстровані податкові накладні або розрахунки коригування, то відновити їх можна за допомогою функцій описаних нижче.
Зробити це можливо двома способами:

  1. Скористайтеся функцією Звірка документів з ЄРПН, що знаходиться у модулі Первинний документ.
    Переглянути відеоінструкцію можна за посиланням.
  2. Можна відправляти окремі запити через Довідка державних органів — Інформаційна довідка.

12. У мене ключі кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг «Україна», я не можу зайти на портал «Є-Дата»

Формат ключів, який підтримує портал «Є-Дата», відрізняється від формату ключів кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг «Україна». Для того, щоб мати можливість використовувати ключі та сертифікати, видані  «Україна», на порталі «Є-Дата», Вам необхідно виконати їх конвертацію.
Для конвертації необхідно завантажити архів «KeyConverterSetup.zip», розпакувати його та у створеному каталозі «KeyConverterSetup» запустити програму конвертації «KeyConverter.exe».
Для завантаження конвертера перейдіть за посиланням, де Ви також зможете ознайомитися із інструкцією по конвертуванню ключів.


13. Як додати дані про контрагента у програму M.E.Doc?

  1. Увійдіть у розділ Довідники – Контрагенти.
  2. Створіть групу контрагентів, обравши Файл – Додати групу контрагентів.
  3. Додайте нового контрагента Файл – Додати контрагента.
  4. У вікні, що відкрилося, заповніть усі поля та натисніть кнопку ОК.

14. Як додати сертифікат контрагента у програму M.E.Doc?

  1. Завантажте сертифікат вашого контрагента на свій персональний комп’ютер.
  2. Увійдіть у розділ Довідники – Адресна книга – Контрагенти
  3. Натисніть Файл – Додати адресата. У відкритому вікні, натиснувши кнопку оберіть свого контрагента. У цьому ж вікні натисніть кнопку «Керування сертифікатами».
  4. У вікні, що відкрилося, «Вибір сертифіката» додайте сертифікат свого контрагента, натиснувши кнопку .
  5. По завершенню натисніть ОК.
  6. Переглянути відеоінструкцію по додаванню сертифікату можна за посиланням

15. Як відбуватиметься автопродовження сертифікатів КЕП різних кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг в M.E.Doc?

Перегляньте  відеоінструкцію або інструкцію у форматі pdf.