Оберіть своє місто:

M.E.Doc. Підтримка користувачів


Надаємо консультації сертифікованих фахівців щодо роботи з програмою та вирішення технічних питань!

  Відновлення роботи бази даних.
  Оптимізація швидкості роботи бази даних.
  Консультації щодо порядку подання звітності.
  Допомога в налаштуванні електронної пошти.
  Аналіз помилок у квитанціях за неприйнятим звітів і допомогу в їх виправленні.
  Допомога в налаштуванні резервної копії бази для забезпечення збереження даних.
  Допомога у формуванні електронних інформаційних запитів до контролюючих органів.
  Онлайн допомога — віддалене підключення до комп'ютера користувача для оперативного вирішення питань.
Консультації з обміну рахунками, актами, податковими накладними, договорами та іншими е–документами з контрагентами.
Навчальні матеріали. Ми розробляємо і регулярно оновлюємо інструкції та відео, щоби допомогти користувачам освоїти функціонал та роботу з програмами.


❗ Обслуговуємо без перерви на обід!

❗ Чергуємо до 20:00 у звітний період!


Для роботи з програмою M.E.Doc потрібно:

  встановити програму та оновити до актуальної версії;

 заповнити картку підприємства;

✅ налаштувати електронну пошту та кваліфікований електронний підпис;

 в першу чергу відправити договір про визнання електронної звітності до контролюючого органу.

Для швидкого та якісного обслуговування ми вдосконалили голосове меню багатоканальної «гарячої лінії» підтримки користувачів наших послуг.


Корисні лінки



Програма для віддаленого доступу Ammy Admin


Конвертація ключів для E–Data.


Повна інструкція щодо роботи з програмою M.E.Doc


Технічні вимоги для коректного встановлення та роботи M.E.Doc 2019


Консультації стосовно роботи з програмою ви можете отримати за телефонами у вашому місті:

(067) 350-24-00
Хмельницький (0382)73-03-23
Вінниця (0432)50-21-21
Тернопіль (0352)40-21-21
Одеса (048)793-03-03