M.E.DOC
Чому M.E.Doc?
Бухгалтерський тренд.
M.E.Doc використовує 80% бухгалтерів України
Документообіг без паперу. Збережемо довкілля разом!
Самостійно обираєте ідеальний комплект для вашого бізнесу
Консультації експертів M.E.Doc (з 9:00 до 20:00 у звітний період). Завжди результат!
Завжди актуальний функціонал
Новини та події
Корисні статті по M.E.DOC
Відгуки
Є питання чи пропозиції?
Ера цифрових технологій вимагає переходу на автоматизацію всіх процесів. Не тільки в сфері виробництва продукції, надання послуг, а й при поданні звітності, в тому числі в електронному вигляді. Діджіталізація і зміни в законодавстві диктують сфері бізнесу, фізичним особам підприємцям та фізичним особам-платникам податків пів частини цього процесу у веденні бухгалтерії.
За допомогою програмного продукту M.E.doc бухгалтер подає звітність в електронному вигляді і обмінюється електронними документами з контрагентами. Модульна структура дає можливість купити ліцензію, яка потрібна саме Вам, а технічна підтримка сертифікованих консультантів допоможе полегшити роботу з програмним продуктом.
Модулі програми M.E.doc:
- Звітність – контроль звіту від моменту створення до отримання квитанції (автозаповнення, підписання КЕП, відправка на реєстрацію звітності).
- Облік ПДВ – створення податкових накладних, рахунків коригування. Відправка на реєстрацію в ДПС або контрагенту. Передбачена звірка документів з єдиним реєстром податкових накладних.
- ЕДО – швидкий і законний електронний документообіг з контрагентами;
- Зарплата – ведення кадрового обліку, нарахування заробітної плати, лікарняні та ін.
- Інтеграція з обліковими системами – експорт та імпорт регламентованої звітності та первинних документів в два кліка.
- Корпорація – передача звітності між звітним і підзвітними установами з її групуванням (консолідацією).
- Акциз і ТТН – відправка документів і отримання ліцензій, створення акцизних накладних.
- Звітність в Національний банк України – модуль створений для подачі звітності небанківських фінансових установ виключно в електронному вигляді.
- Фінансова звітність за МСФЗ (формат IXBRL) – будьте на крок попереду у відкритості даних і звітності за міжнародними стандартами.
Розподіл програмного продукту на модулі допоможе задовольнити потреби підприємства без переплат.
Від чого залежить ціна програми M.E.doc:
- варіант установки: мережевий або локальний. Ціна залежить від кількості користувачів, які будуть працювати в загальній базі даних звітів і документів, але на різних комп’ютерах;
- ключами якого сертифікаційного центру Ви плануєте працювати в Медок;
- система оподаткування.
Що потрібно для початку роботи?
Робота в програмному продукті починається з вибору модулів і придбання ліцензії. Програмний продукт Медок складається з модульної структури, що дозволяє вибрати ті продукти, які підійдуть за ціною підприємству для роботи.
Як встановити програму Медок
Програма встановлюється з дистрибутива (актуальна версія на сайті розробника в розділі Оновлення).
Для початку потрібно скачати дистрибутив M.E.doc, розпакувати і перейти до установки. Майстер установки допоможе покроково встановити програму. Після заповнення реєстраційних даних підприємства або ФОП майстер завершить установку. Завершальний етап – завантаження і реєстрація сертифікатів в ДПС, настройки електронної пошти і параметрів підпису.
Важливо!
Ліцензія замовляється за кодом ЄДРПОУ підприємства. При зміні назви підприємства змінюється тільки КЕП.
Отримати додаткову ліцензію на той чи інший модуль можна в будь-який час.
В одній програмі ведеться одночасно кілька юридичних і фізичних осіб. Це не вплине на роботу, наприклад, на отримання квитанцій.
При перенесенні програми на інший комп’ютер є можливість перенесення зі збереженням всієї інформації.
Регулярне оновлення програмного продукту гарантує повноцінну роботу програми.
В цьому випадку розробник гарантує відповідність форм і бланків до чинного законодавства.
Переваги використання Медок:
Станьте на крок ближче до життя без паперу, забудьте про «підшивці» прийнятих звітів, обмінюйтеся актами і рахунками з «мокрими» печатками без відвідування відділення пошти.
- Подання звітності в електронному вигляді без відвідування офісу ДПС.
- Перехід на електронний документообіг з контрагентами. Перехід можливий з контрагентами, які використовують M.E.doc або іншу ліцензійну програму, і контрагентами, які не користуються ПО для ведення бухгалтерії. В цьому випадку є можливість відправки посилання на документ.
- Створення, редагування, заповнення первинного документа для відправки контрагенту скорочує витрати на пересилку документів і часу на кур’єрську доставку цінних документів.
- Можливість написання власного шаблону документа і збереження для подальшого використання. Опція доступна для первинних документів, встановлені бланки звітності не доступні для внесення змін. Щоб підписати документ у директора, який не працює з програмою M.E.doc або фізично знаходиться в іншому місці, передбачена можливість відправки посилання на документ на електронну пошту. Директор перегляне і погодить його, підписавши КЕП.
- При підписанні документа або відправленні його через модуль Медове стикування (Медова стиковка) або контрагенту, документ не дублюється, а змінює статус. Наприклад, Зареєстровано в ЄРПН, Затверджено контрагентом.
- Автозаповнення звітів, передбачених програмою, на основі наявного довідника співробітників / пайовиків / інше.
- Створення запиту на отримання виписки, публічної інформації або довідки. Результатом створення і відправки буде отримання виписки.
- Підписання, завірення документа кваліфікованим електронним підписом.
- Розробниками M.E.doc реалізована підтримка поширених сертифікаційних центрів: АЦСК України, ЕДП Казначейства, ВД ДПС, ЦСК ПриватБанку. Також, згідно зі змінами у чинному законодавстві, реалізована робота з захищеними носіями – токенами.
- Відправлення документа довільного формату — вказаному контрагенту буде відправлений обраний файл з підтримкою різних форматів).
- Оперативна актуалізація форм згідно з чинним законодавством в оновленнях.
Як подавати електронну звітність?
- встановіть програму M.E.Doc або зареєструйтеся на веб-сервісі Сота;
- отримайте кваліфікований електронний підпис (КЕП) у кваліфікованого постачальника електронних довірчих послуг (ми надаємо послуги АЦСК «Україна»);
- підпишіть електронний договір з відповідним контролюючим органом.
Пропонуємо оцінити переваги впровадження програмного забезпечення M.E.doc на Вашому підприємстві. З компанією Системи для бізнесу Ви отримаєте кваліфікований супровід роботи в програмі і вичерпні консультації.