Оберіть своє місто:

M.E.Doc

«M.E.Doc» – своєчасна звітність, реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування, супровід підакцизних товарів та швидкий обмін документами. 

Супровід програми «M.E.Doc» від Систем для бізнесу – це комплексна підтримка користувачів при подачі електронної звітності.

Про нас:

на обслуговувані більше 10000 тис клієнтів

розширена IP телефонія: 42 вхідних лінії для консультацій

16 кваліфікованих фахівців

Наші переваги:

працюємо без обідньої перерви

в день обслуговуємо до 1000 вхідних дзвінків

в звітні періоди чергуємо до 20:00 (подача ЄСВ, Декларація по ПДВ, річна звітність)


Наш показник якості – це професіоналізм сертифікованих спеціалістів консультантів. Співробітники відділу технічної підтримки користувачів – це люди з високою кваліфікацією та щирим бажанням допомогти кожному користувачу програми «M.E.Doc»


Переваги програми

Розглянути переваги

🔸 автоматизація процесів звітності та документообігу в рамках однієї програми;

🔸 подача електронної звітності в усі контролюючі органи;

🔸 обмін юридичними документами між контрагентами;

🔸 оптимальний функціонал: ви маєте можливість обрати модуль, який задовольнить усі потреби вашого підприємства;

🔸 документи, створені у програмі M.E.Doc та підписані кваліфікованим електронним підписом, є оригіналами відповідно до Законів України (Закон України від 05.10.2017 р. № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» та Про електронні документи та електронний документообіг № 851-IV від 22.05.2003).


Призначення модулів M.E.Doc:

 Модуль M.E.Doc.Держава Звітність — призначений для формування та подання електронної звітності юридичних осіб та фізичних осіб підприємців з будь-якою системою оподаткування до контролюючих органів.


 Модуль  M.E.Doc.Держава Облік ПДВ  призначений для реєстрації ПН|РК в ЄРПН та обміну ними з контрагентами для  юридичних осіб та ФОП, що є платниками ПДВ.


 Модуль M.E.Doc.Бізнес ЕДО — якщо потрібно обмінюватись документами з вашими контрагентами – цей модуль для Вас. Гарантована доставка всіх документів, при цьому документи мають юридичну силу.


 Модуль M.E.Doc.АКЦИЗ та ТТН  для виробників та реалізаторів підакцизних товарів. Забезпечує документальний супровід підакцизних товарів, реєстрацію Акцизних накладних та розрахунків коригувань.


 Модуль M.E.Doc.Зарплата — для малих і середніх підприємств до 500 співробітників. Модуль, призначений для типового розрахунку і нарахування заробітної плати, обліку та управління персоналом.


 Модуль M.E.Doc.Корпорація — для великої компанії, де є головна оргнізація та підрозділи, який призначений для створенння та консолідації звітності та обміну електронними документами всередині структури.


 Модуль M.E.Doc. Інтеграція з обліковими системами  — забезпечує правильну передачу даних між усіма відомими обліковими системами: 1С:Підприємство, ІSpro, SAP , інші системи.

Переваги модуля:

Вміє передавати та приймати первинні документи. Працює з усіма бухгалтерськими системами. Допомагає автоматично переносити регламентовану звітність. Дозволяє імпортувати податкові накладні групами. Переносить будь-які дані із Вашої облікової системи в M.E.Doc.

Як подавати електронну звітність?

— встановіть програму M.E.Doc або зареєструйтеся на веб-сервісі Сота;

— отримайте кваліфікований електронний підпис (КЕП) у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (ми надаємо послуги АЦСК «Україна»);

— підпишіть електронний договір з відповідним контролюючим органом.