
Наразі ми усі вчимося жити та працювати онлайн.
З чого варто почати? Електронний документообіг (ЕДО) з контрагентами – це просто і зручно!
Всі секрети відправки і отримання документів
через M.E.Doc.Бізнес ЕДО — на безкоштовному вебінарі:
«Нова ера без паперу: M.E.Doc.Бізнес — зручно, безпечно, законно»
23 грудня об 11:00
Чому M.E.Doc ЕДО стане для вас найкращим рішенням?
- Відправка 50 документів безкоштовно
- Вам не потрібно мати вдома додатковий пристрій для друку документів
- Вам не потрібно йти на пошту та відправляти листи з документами та тижнями очікувати відповіді з підписаними документами;
- Ви можете обмінюватися будь-якими вже підписаними документами за лічені секунди, навіть дистанційно, без будь-яких додаткових витрат в необмеженій кількості;
- Безпека! Ніяких фізичних контактів – лише онлайн!
- Це реальна економія часу, коштів та ваших нервів!
Наприклад: вартість марки на відправку первинних документів (акту, рахунку, накладної) на сьогодні становить 9 грн. А лист з повідомленням — 35 грн. Порахуємо витрати.
При 50 операціях в місяць витрати на відправку первинки складуть: 9 грн. * 50 = 450 грн. За рік сума виросте до 5400 грн.
У той час, як M.E.Doc ЕДО не має обмежень на кількість документів! Порахуйте, у скільки вам обходиться паперовий документообіг, ви дуже здивуєтесь.
Переваги програмного забезпечення M.E.Doc ЕДО:
- Безконтактний обмін в кілька кліків.
- Повідомлення про отримання та прочитання документів.
- Створення індивідуальних документів або використання готових шаблонів.
- Перевірка перед відправкою.
- Підписання документів за допомогою електронного підпису.
- Відправлення, прийом і зберігання документів від контрагентів.
- Можливість інтеграції з 1С:Підприємство та іншими програмами.
Наважились, але хвилюєтесь, що самостійно не впораєтесь?
Тепер це просто, як ніколи! Наша команда навчить вас дистанційно та надасть всі необхідні матеріали.
M.E.Doc.Бізнес — це зручно, швидко, законно та економно!
Працюйте дистанційно та будьте здорові!