Оберіть своє місто:
12
04
затверджено порядки ведення реєстру рро 2019

Мінфін наказом від 13.02.2019 р. № 64 затвердив порядки ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій. Наказ набирає чинності від дня опублікування.


Не пізніше двох місяців, наступних за місяцем набрання чинності цим наказом, ДФС має сформувати реєстр екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (далі — Реєстр) та включити до Реєстру всі екземпляри РРО, які зареєстровані в органах ДФС і перебувають в експлуатації (крім тих РРО, що зареєстровані для господарських одиниць чи суб’єктів господарювання із місцезнаходженням на тимчасово окупованих територіях) або перебували в експлуатації на дату набрання чинності цим наказом, із присвоєнням їм реєстраційних номерів;


Протягом трьох місяців, наступних за місяцем набрання чинності цим наказом, виробники (постачальники) мають подати заяви про включення до Реєстру всіх екземплярів РРО, поставка яких була здійснена до набрання чинності цим наказом, строк служби яких не сплив та які не включені до Реєстру.

Якщо на момент отримання заяви про включення моделі (модифікації) РРО до Реєстру такий РРО вже включений до Реєстру, заява виробника (постачальника) вважається заявою про внесення змін до Реєстру;


Протягом трьох місяців, наступних за місяцем набрання чинності цим наказом, у разі подання заяви до органу ДФС про реєстрацію РРО, який не включений до Реєстру на дату подання такої заяви, суб’єкт господарювання — користувач реєстратора має додати до заяви копії документів, які підтверджують факт купівлі або безоплатного отримання реєстратора у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування, а також копії паспорта (формуляра) РРО та паспорта модема (у разі застосування зовнішнього модема). На підставі зазначених документів орган ДФС включає РРО до Реєстру;


Включення екземплярів РРО до Реєстру, які були зняті з реєстрації в органах ДФС (шляхом скасування реєстрації) до набрання чинності цим наказом, які не включені до Реєстру та щодо яких не сплив строк служби, може бути здійснене органом ДФС у загальному порядку, в тому числі на підставі заяви виробника (постачальника) або звернення суб’єкта господарювання — користувача РРО та доданих до неї копій документів, що підтверджують факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО, а також копії паспорта (формуляра) РРО та паспорта модема (у разі застосування зовнішнього модема);


Первинне наповнення реєстру центрів сервісного обслуговування РРО інформацією про центри сервісного обслуговування РРО має здійснюватися на підставі заяв виробників (постачальників) протягом двох місяців після набрання чинності цим наказом відповідно до вимог Порядку.


Нагадуємо, що раніше податківці зробили висновок: якщо споживач через  Інтернет замовив товар і розрахунок за нього здійснив із застосуванням платіжних карт за допомогою платіжних систем (інтернет–еквайринг) WAYFORPAY, LIQPAY, PORTMONE, FONDY, то такі операції продавцем здійснюються із обов’язковим застосуванням РРО та видачею споживачу чеку з РРО.


Нещодавно було оновлено перелік РРО