Оберіть своє місто:
10
04
оновлено реєстр рро

ДФС України оновила перелік реєстраторів розрахункових операцій, дозволених до первинної реєстрації. Перелік затверджено наказом ДФС від 26.03.2019 р. № 247.


Оновлений реєстр містить 179 моделей РРО. До Переліку увійшло 8 нових моделей, що затверджені наказом Мінфіну від 26.03.2019 р. № 121.


Наказ від 04.01.2019 р. № 8 «Про затвердження Державного реєстру розрахункових операцій», що містив 171 модель РРО, дозволену до первинної реєстрації, втратив чинність.


Відповідно до Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547 суб’єкти господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) для здійснення розрахункових операцій у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов’язані:

✔️ у кінці робочого дня/зміни друкувати на РРО (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг)) фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій;

✔️ забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті РРО, а у випадку використання розрахункової книжки — загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня;

✔️ друкувати X-звіти, Z-звіти та інші документи, що передбачені документацією на РРО, відповідно до законодавства;

✔️ зберігати на місці проведення розрахунків реєстраційне посвідчення та останню довідку про опломбування РРО або їх копії.