Системи для бізнесу » Партнерство
Оберіть своє місто:

Системи для бізнесу | Інформація для партнерів | Спеціальні пропозиції

Розвиток дилерської мережі є одним з пріоритетних напрямків діяльності компанії ТОВ «Системи для бізнесу».

На сьогоднішній день темпи поширення електронного документообігу в Україні є досить високими. Ще кілька років тому підприємці боялись терміну «електронна звітність», а сьогодні їх переважна більшість навіть уявити собі не може повсякденну роботу компанії без електронного підпису (відправка звітності у всі контролюючі органи, реєстрація податкових накладних в єдиному державному реєстрі, а також обмін податковими накладними, актами, рахунками між контрагентами тощо).

Орієнтуючись на довгострокові відносини, ми запрошуємо до партнерства підприємців, зацікавлених у розвитку перспективного бізнесу. Оскільки робота Вашої компанії проходить в суміжній галузі, пропонуємо розширити сферу Вашої діяльності, ставши нашим дилером по програмному забезпеченню на досить вигідних умовах.

За посиланнями Ви знайдете інформацію про наші продукти:

http://www.me-doc.com.ua/

http://www.uakey.com.ua/

Для того, щоб отримати статус дилера, необхідно:

  • мати статус юридичної особи (або ФО-П, який має рахунок в банку та відповідні види діяльності);
  • наявність офісу та телефону для консультування клієнтів;
  • підписати дилерський договір;
  • пройти початкове навчання (ознайомлення з програмами — встановлення, запуск, налаштування, підготовка звітності, відновлення резервних копій та ін.);
  • наявність телефону «гарячої лінії» для консультації клієнтів;
  • наявність доступу до Інтернету та електронної пошти;
  • наявність штату співробітників.

Перша знижка дилера — 30%. Подальше збільшення розміру знижки залежить від підготовки та сертифікації персоналу по роботі модулів ПЗ «Медок». Максимальний розмір знижки дилера не може перевищувати 50%.

Приблизний порядок роботи нового дилера:

  1. Ознайомлення з умовами співпраці, обговорення, прийняття рішення про співробітництво, підписання договору.
  2. Проходження початкового навчання.
  3. Початок роботи, перші продажі.
  4. Навчання та сертифікація персоналу.
  5. Перегляд дилерської знижки.

Сподіваюсь на Ваше позитивне рішення стосовно співпраці у сфері електронного документообігу.