Оберіть своє місто:
17
01

15 січня 2019 року ДФС повідомила, що «у зв’язку із перенавантаженням серверу ДФС та необхідністю своєчасного прийому податкових накладних/розрахунків коригування, запити щодо отримання відомостей з ЄРПН обробляються із затримкою в часі».  Якщо Ви довгий час не отримуєте квитанції щодо реєстрації Ваших звітів та накладних, скористайтесь рекомендаціями щодо дій в таких випадках.


Поради користувачам M.E.Doc, які не отримали квитанції до звітів та накладних.


Крок 1. Налаштування обробки документів СЕА

В модулі Первинні документи — Автоматична обробка документів рекомендуємо встановити налаштування в вкладці Налаштування обробки документів СЕА згідно з малюнком:

Якщо позначка у полі Відправляти документи, які не мають фінальної квитанції, повторно встановлена, через вказаний інтервал будуть повторно відправлені документи, що не мають фінальної квитанції.

Крок 2. Загальні налаштування автоматичної обробки

Для автоматичного прийому квитанцій також рекомендуємо автоматизувати прийом вхідних повідомлень. Для цього увійдіть в модуль Первинні документи — Автоматична обробка документів.

У вкладці Загальні налаштування виконайте налаштування згідно з малюнком та натисніть кнопку → Запустити автоматичну обробку.

 

Даний модуль може працювати 24/7, тому рекомендуємо його залишати постійно ввімкненим.


Джерело: medoc.ua