Оберіть своє місто:
11
01

Для відправки звітності у Державну службу статистики в програмі M.E.Doc, необхідно виконати наступні дії:


1. Налаштувати комплект підписів (Адміністрування – Параметри системи – Підпис, розділ Статистична звітність — обираємо необхідний комплект підписів і натискаємо Застосувати або Зберегти та вийти).



2. Створити і відправити Заявку про реєстрацію електронного цифрового підпису (S1391101). Звертаємо увагу, починаючи з 01.01.2019 р., на відправлені звіти до Державної служби статистики, може надходити Квитанція №2 про неприйняття звітності з такої причини: «Блок даних.  Невірний підпис — сертифікат відсутній в базі сертифікатів (ЄДРПОУ: ‘XXXXXXXX’,», тому необхідно виконати наступне: Звітність – Реєстр звітів – Створити звіт. У розділі Державна служба статистикиінше створюємо Заявку про реєстрацію електронного цифрового підпису.



3. Заповнюємо усі обов’язкові поля (в програмі підсвічені жовтим кольором), перевіряємо і відправляємо в контролюючий орган.



4. Після отримання позитивної Квитанції №2 до Заявки про реєстрацію електронного цифрового підпису можна відправляти звітність у Державну службу статистики України.