Оберіть своє місто:

Рішення для установ з централізованою бухгалтерією та ОТГ

Програмний комплекс на основі UA-Бюджет з необхідними доповненнями для установ з централізованою бухгалтерією та Об'єднаних Територіальних Громад (ОТГ).


Головна мета розробки і впровадження: економія коштів та часу на ведення обліку та складання звітності.


Розглянемо типові ускладнення, що виникають при формуванні звітності установами, при використанні різного програмного забезпечення:

.

❌кожна установа використовує окремий програмний продукт для ведення обліку та  формування звітності;

❌ відсутня можливість вести декілька об'єктів (установ) в одній програмі;

❌ навіть якщо звітністю декількох установ займається один бухгалтер, йому потрібно робити окремий звіт для кожної установи;

❌консолідація відбувається вручну, від чого зведена звітність може перероблятися багаторазово.


Основні переваги програми «UA-Бюджет» для здійснення обліку в установах, що мають централізовані бухгалтерії (ОТГ, підпорядковані установи, відокремлені підрозділи та ін.):

☑ Ведення в одній базі обліку по декількох установах.

☑ Формування звітності по окремих установах та консолідована (зведена) звітність.

☑ Економія бюджетних коштів за рахунок використання однієї програми замість декількох.

☑ Економія робочого часу бухгалтерів - спільні довідники ТМЦ та послуг.

☑ Необмежена кількість джерел фінансування, можливість ведення обліку за міжбюджетними трансфертами.

☑ Формування документів розподілу відкритих асигнувань