Системи для бізнесу » Впровадження UA–Бюджет: перехід з 1С:Підприємство
Оберіть своє місто:

Впровадження UA–Бюджет: перехід з 1С:Підприємство

У тому, що UA–Бюджет — краще програмне рішення для бюджетних установ, на власному досвіді переконались керівництво і працівники Чугуївської міжрайонної державної лабораторії Держпродспоживслужби,  що здійснює діяльність у сфері ветеринарної діяльності.

Спочатку замовник для ведення обліку та формування звітності  користувався програмою «1С:Підприємство 8 Комплексний облік для бюджетних установ України», але розвиток установи та законодавчі зміни потребували  сучаснішої та зручнішої програми.

Час від встановлення до повноцінної експлуатації програмного продукту  цьому випадку зайняв близько 1 місяця:

1 ЕТАП: попереднє обстеження  

На цьому етапі наші експерти визначають оптимальну кількість користувачів та обирають оптимальний варіант впровадження та супроводу програмного продукту. В даному випадку за 1 годину обстеження ми встановили оптимальну кількість робочих місць у програмі — п’ять; обрали вид впровадження (комплексний – одразу за всіма ділянками обліку) і визначили   можливість переходу з “1С:Підприємство 8 Комплексний облік для бюджетних установ України ” на програмний продукт «UA–Бюджет», зі збереженням даних.

 2 ЕТАП: початкові налаштування та внесення початкових залишків

Цей етап зайняв 7 робочих днів, за які:
  Було здійснено початкові налаштування програмного продукту  (бухгалтерський, фінансовий, кадровий облік);
  Створено додаткові субрахунки;
Здійснено аналіз оборотів за попередній період з взаєморозрахунків з дебіторами та кредиторами; товарно–матеріальних цінностей (запасів); основних засобів; розрахунків з працівниками; коштів на рахунках в казначействі.

3 ЕТАП: поточна робота в програмі

Зараз ведеться облік за наступними напрямками:

  • облік кошторисів та планів асигнувань за загальним та спеціальним фондами, довідок про внесення змін до них, іх формування, друк та виваження в органи держказначейства;
  • облік грошових коштів на розрахункових рахунках в казначействі, формування юридичних, фінансових зобов’язань, платіжних доручень. Вивантаження даних    в органи держказначейства. Формування банківських виписок;
  • облік запасів  та основних засобів — надходження , переміщення, введення в   експлуатацію , тощо;
  • Облік отриманих та наданих послуг;
  • Облік договорів та додаткових угод;
  • Кадровий облік;
  • Нарахування заробітної плати;
  • Формування звітності – бухгалтерської, фінансової, податкової, вивантаження даних на портал Є–DATA, вивантаження звітності на сайт Є–Звітність.

Наразі ми здійснюємо поточний супровід програмного продукту, що включає  в себе своєчасне встановлення оновлень та супровід ведення бухгалтерського обліку і нарахування заробітної плати.


Особливо дякуємо працівникам Чугуївської МДЛ Держпродспоживлужби за співпрацю у впровадженні програмного продукту та  відгук!