Оберіть своє місто:

Як стати користувачем кваліфікованого електронного підпису

Порядок отримання КЕП



✔️ Оберіть один із способів укладання Договору

Паперовий договір: підписати два екземпляри та разом з комплектом документів подати кваліфікованому надавачу електронних довірчих послуг  для подальшої відправки до ТОВ «ЦСК «Україна».

Договір в електронному вигляді: → ознайомитись з Електронним договором на сайті або в системі електронного документообігу M.E.Doc;

→ заповнити та підписати в одному екземплярі Картку приєднання до договору про надання послуг кваліфікованого електронного підпису;

→ подати картку з повним комплектом документів адміністратору реєстрації. Договір про надання послуг ЕЦП та Картка приєднання має бути підписана керівником підприємства.

✔️ Сплатіть рахунок за надання послуг КЕП згідно прайсу.

✔️ Сформуйте в М.E.Doc заявку на отримання відкритого ключа: згенерувати особистий ключ та картку реєстрації електронної заявки на кваліфікований сертифікат відкритого ключа.

✔️ Подайте заявку адміністратору реєстрації з комплектом необхідних документів.


Комплект документів


Для отримання сертифікатів, в залежності від заявника, необхідно подавати такі комплекти документів:


✔️ Юридична особа

✔️ Відокремлений підрозділ (філія, представництво) юридичної особи

✔️ Фізична особа-підприємець

✔️ Фізична особа

✔️ Приватний нотаріус

✔️ Адвокат

✔️ Договір про спільну діяльність

✔️ Структурний підрозділ (юридичної особи або відокремленого підрозділу (філії, представництва) юридичної особи)

✔️ Для податкових накладних

✔️ Для підписання консолідованого податку на прибуток


Довіреність


✔️ Довіреність (з правом підпису)

— приклад заповнення для юридичних осіб

— приклад заповнення для фізичних осіб-підприємців