Перехід на KBS. Облік бюджетної установи

Поділитись

Підприємства бюджетної сфери, яки працюють багато років, на своєму досвіді пройшли усі стадії автоматизації бухгалтерського обліку. Причому багато з них і сьогодні використовують застарілі, морально зношені програми. Вони недостатньо функціональні і не відповідають вимогам сьогодення, що пред’являються до бухгалтерських документів.

Оновлення програмного продукту пов’язане з перенесенням бази і довідників із старого ПЗ в нове. Компанія “Системи для бізнесу” вирішить цю проблему за допомогою переходу на програми лінійки KBS.

Програмні продукти KBS для бюджетної сфери це те, що треба!

Вони відповідають усім вимогам обліку у бюджетних установах. Мова про такі продукти, як “KBS. Облік бюджетної установи” і “KBS. Бухгалтерія комунального підприємства”.

Обидва програмні продукти мають ряд переваг:

  • Зручний сучасний інтерфейс.
  • Комплексна структура, що об’єднує усі напрями бухгалтерської роботи.
  • Адаптація до роботи із зовнішніми програмними продуктами і сервісами.
  • Відповідність усім законодавчим змінам.

Вигоди від придбання програмних продуктів KBS:

  • Пільгова вартість продуктів. Пропонуємо купити ПЗ дешевше, якщо вами буде надано офіційне підтвердження використання інших програмних продуктів.
  • Усунення помилок. Перенесення бази на новий програмний продукт допоможе позбавитися від накопичених роками помилок.
  • Єдина база. Ведення усіх видів обліку в одній базі бухгалтерського, кадрового і податкового.
  • Перенесення залишків і довідників. Об’єм залежить від програми, яка використовувалася вами раніше.
  • Звітність автоматизована. Ви зможете швидко і якісно формувати у базі будь-які форми звітності і відправляти їх в контролюючі органи.
  • Регулярні і своєчасні оновлення. Програма оновлюється автоматично при змінах в чинному законодавстві. Від вас не вимагається стежити за нововведеннями і оновлюватися самостійно.
  • Якісні консультації фахівців, що мають досвід роботи у бухгалтерії бюджетної і комунальної сфери.

Як здійснюється перенесення бази і відомостей

Експорт бази з конфігурацій: 1С:Підприємство, UA- Бюджет або Комплексний облік бюджетних установ України.

Ви присилаєте реєстраційні номери програмного продукту, що є в реєстраційній картці. Ми перевіряємо можливість переходу на KBS і підбираємо вам оптимальне ПЗ цієї лінійки.

Важливо! Якщо реєстраційні картки загублені, треба прислати документи, що підтверджують факт придбання програми 1С:Підприємство (договори, акти). Наші фахівці допоможуть відновити реєстраційні номери втрачених карток.

Далі заповните заяву на перехід і оплатите використання “KBS Облік бюджетної установи” або “KBS. Бухгалтерія комунального підприємства”. Вартість установки ПЗ і перенесення інформації залежить від складності робіт.

Інформація, яка переноситься в KBS:

  1. Довідники:
    джерела фінансування;
    необоротні активи;
    ТМЦ;
    контрагенти;
    матеріально – відповідальні співробітники;
    фізичні особи.
  2. Залишки:
    необоротних активів;
    запасів (ТМЦ);
    взаємних розрахунків з дебіторами і кредиторами;
    відомості про працівників для розрахунку середньої зарплати з бази.

Чому продукти KBS варто купувати в компанії “Системи для бізнесу”

Ви, звичайно ж, хвилюєтеся щодо перенесення бази: чи не затягнеться цей процес надовго, чи перенесуться довідники, чи зможете ви спокійно працювати по-новому?

  1. Щоб бути упевненим в якості кросс-перехода, вибирайте лідера на ринку. У компанії “Системи для бізнесу” багаторічний досвід впровадження програмного забезпечення у бюджетній і комунальній сферах. Нас вибирають, тому що ми надійний і перевірений партнер. Відгуки наших клієнтів розміщені тут.
  2. Команда кваліфікованих, досвідчених програмістів і бухгалтерів, що проводять установку, налаштування і супровід – гарантія успішного переходу на KBS.
  3. Перед тим, як виконувати перенесення даних, ми виконаємо детальний аналіз вашої бази і довідників. Абсолютно усі деталі експорту узгоджуються з клієнтом.
  4. Перші кроки роботи в KBS і навчання користувачів відбувається онлайн без відриву від місця роботи. Зазвичай за умовами тісної співпраці користувача з нами, від першого входу в KBS до формування звітності проходить один-два, максимально – три місяці. У нас найякісніша і компетентна техпідтримка.
  5. Замовте демонстраційну версію продукту, оцініть плюси його використання, познайомтеся з базою, функціоналом рішення і оцініть перспективи застосування ПЗ у вашій організації.
  6. Новий, адаптований під сучасні вимоги програмний продукт KBS – гарантія правильного ведення бухгалтерського обліку, розрахунку заробітної плати і формування звітності.

ТОВ “Системи для бізнесу” – нам довіряють автоматизацію обліку.

Слідкуй за нами
Поділитись