Управління торговим підприємством

Поділитись

У вас бізнес в сфері оптової або роздрібної торгівлі? Цікавить система управління торговим підприємством?

Найефективніший метод організації бухгалтерського та управлінського обліку в цьому випадку – програмне рішення 1С: Підприємство Управління торговим підприємством для України.

Можливості програми Управління торговим підприємством для України

Функціонал прикладного рішення 1С: Підприємство Управління торговим підприємством для України передбачає:

Управління торговельною діяльністю і облік продажів.
Управління продажами і закупівлями товару представлено комплектом первинної документації. Первинна нерухомість в торгівлі відображає операції по обліку купівлі-продажу товарів, планування збуту товарів, управління замовленнями.
Є окремі блоки для обліку оптової та роздрібної торгівлі, для формування цін на товари, для взаєморозрахункових операцій. Документ «План закупівель» реєструє заплановані до вступу товари, а «План продажів» – прогнозовані продажу по товарах. 
Реалізовано функціонал для закупівель товарів і-за кордону по інвойсу (облік товарів в дорозі, коли товари відправлені, але ще не прибули на склад). Відстежувати за якими рахунками і що знаходиться в дорозі можна в документі «Відомості по партіях товарів в дорозі».
В цілому облік товарів і цін в програмі опрацьований детально.
Одночасне управління діяльністю декількох суб'єктів торгівлі.
Це юрособи або фізособи всіх форм власності з різними системами оподаткування.
Зручні фільтри в інтерфейсі.
Наприклад, фільтр «Робочого місця менеджера з продажу» допомагає швидко знаходити товари за довідником номенклатури. Тут же видно поточні залишки товарів на складах, забезпеченість товаром замовлень покупців, можна виписувати рахунки на оплату товару і створювати нові замовлення.Безліч форм звітів в розрізі кожного розділу. Управління процесами створення звітності є в двох напрямках: бухгалтерська та аналітична звітність.
Операції з покупцями і постачальниками.
У рішенні реалізований вбудований менеджер ділових контактів «Календар користувача». Ведеться облік поточних договорів включаючи умови поставок товару і ціну за договором. Програма також формує прайси з відпускними цінами. Підтримуються різні варіанти прийому товару від постачальника: прийом товару на реалізацію і отримання товару в якості давальницької сировини.
Довідник «Контрагенти» містить інформацію по кожному суб’єкту, в тому числі акти звірки взаєморозрахунків по товарам і послугам. Запроваджено механізм, що блокує дублі за кодом ЄДРПОУ. З кожним контрагентом можна вести необмежену кількість договорів, причому реєструвати там ціни в гривні або валюті.
Картка контрагента містить детальну контактну інформацію (адреса – юридична та фізична, контактні телефони, е-mail, рахунки і відповідальні особи).
Складський облік.
У програмі розроблений детальний облік на складах матеріалів, продукції і товарів. Ведеться оперативне управління запасами. Можливо управління внутрішніми замовленнями, комплектація номенклатури товарів, переміщення товару по складах і об’єктів торгівлі, інвентаризація товарів, резервування товарів під клієнтське замовлення.
Аналіз інформації по складських операціях виконується за допомогою звітів: «Вартісна оцінка складу в цінах номенклатури», «Оперативний товарний календар», «Відомості по партіях товарів на складах», «Резерви». Продукція власного виробництва може бути врахована за категоріями: товари для реалізації, товари для зберігання, поворотна тара.
Управління грошовими потоками торгової компанії. Передбачено управління готівкою в касах і управління безготівковими коштами в банках. Реалізовано механізм планування грошових коштів.
Операції з банками.
Операції з банками представлені випискою банку, документами купівлі-продажу валюти. Касові операції – прибутковими та видатковими ордерами, переміщенням готівки всередині компанії, чеками ККМ.
Управління грошовими потоками.
Управління рухом грошових потоків здійснюється через платіжний календар, касову книгу, відомість рухом коштів. У базі відображаються операції за договорами еквайрингу.

Облік основних засобів, нематеріальних та матеріальних цінностей.
У програмі відображений повний цикл ОС, МНМА підприємства торгівлі:

  • придбання (введення в експлуатацію);
  • нарахування амортизації;
  • переміщення;
  • модернізація і ремонт;
  • підготовка до передачі (списання з балансу);
  • списання.

Вся інформація про це доступна в звітах: «Відомості ОС, НМА і малоцінки в експлуатації», «Інвентарна книга», «Відомість амортизації».

Розрахунок заробітної плати та управління персоналом.

Відповідний розділ дуже добре опрацьований в програмі – набагато ширше, ніж у багатьох інших продуктах. Розділ складається з двох частин: кадрового обліку і, безпосередньо, самого розрахунку зарплати.

У програмному продукті є можливість розрахунку відпускних і лікарняних, включаючи виплати ФСС. Користувач може проводити виконавчі листи, застосовувати пільги ПДФО, враховувати спец. стаж.

Результати реєстрування всіх цих даних дають можливість автоматично генерувати регламентовані звіти, довідки про доходи, розрахункові листки, табеля обліку робочого часу, розрахунково-платіжні відомості по працівнику окремо, і в зведеному вигляді.

Завершальні операції періоду в торгівлі.
Розроблений документ «Закриття місяця» дозволяє виконати всі обов’язкові для цього дії:

  • нарахування амортизації;
  • переоцінку валютних коштів;
  • коригування фактичної вартості номенклатури товарів;
  • списання витрат майбутніх періодів;
  • розрахунок і коректування собівартості товару;
  • розрахунок торгової націнки по проданих товарах.

Документ «Визначення фінансових результатів» при обраному часовому періоді виробляє розподіл прибутково-видаткових операцій, обчислення прибутку (збитку) торгової діяльності. Для коректного проведення аналізу документи проводяться в строгій послідовності: останнім днем місяця і останніми за часом.

Обов’язкова звітність, «FREDO Звіт».
Систематично внесена в базу даних програми інформація бухгалтерського обліку дозволяє автоматично сформувати звітність. Потрібно лише натиснути кнопку «Заповнити», а далі за допомогою інтегрованого сервісу «FREDO Звіт» відправити до контролюючих органів обов’язковий комплект звітності.
Супутні сервісні можливості.
Розробниками створені і впроваджені додаткові інструменти, які полегшують бухгалтеру підприємства торгівлі управління програмою:

  • пошук товарів або інших відомостей за всіма довідниками, просторів і реєстрів;
  • управління доступом. Можна додати необмежену кількість користувачів з настройками для кожного – власним паролем, роллю і доступами;
  • опція остаточного видалення введених об’єктів (документів, товарів, і т.д.) на рівні користувача;
  • додаткові звіти і обробки: групове перепроведення документів за період, групова зміна реквізитів;
  • окремий інтерфейс для кожного розрізу (наприклад, кадри – для кадровика). Кожен фахівець веде свою ділянку роботи, не відволікаючись на сторонні функції і документи;
  • робота з розділеними інформаційними базами;
  • інтернет-підтримка;
  • вбудований калькулятор і календар;
  • автоматичне оновлення ПЗ при збереженні конфігурації в незміненому вигляді. Вам не доведеться шукати, де скачати останні версії управління торгівлею. Вони будуть самостійно оновлюватися.

Важлива перевага програмного продукту 1С:Підприємство Управління торговим підприємством для України – ведення бухгалтерського обліку та управлінського аналізу в одній програмі. Завдяки цьому надходить повна інформація про результативність торговельної діяльності як для бухгалтера, так і для директора.

В останньому випадку можливості деталізації аналітики дуже широкі. Наприклад, прибутковість розглядається в цілому по компанії або окремо по клієнту, ринку, регіону, групі товарів.

Аналіз і планування торгових операцій забезпечують якісне управління сучасною торговою компанією, а підключення периферійного обладнання покращує швидкість обслуговування клієнтів.

Якщо ви вирішили купити програмний продукт 1С:Підприємство Управління торговим підприємством для України в компанії «Системи для бізнесу», крім вигідної ціни ви безкоштовно отримаєте установку продукту на ваш комп’ютер. Консультанти нашої фірми виконають початкові налаштування програми відносно особливостей підприємства торгівлі і дадуть рекомендації вашому персоналу по керуванню програмою.

Ведення обліку та звітності в торгівлі може бути злагодженим та приємним. Спробуйте працювати по-новому!

Довірте інформатизацію бізнес-процесів професіоналам – ТОВ «Системи для бізнесу».

 

 

Слідкуй за нами
Поділитись

Популярні статті