logo

Інструкція як забрати наші листи зі СПАМу

Поділитись

Немає нічого гірше, ніж втрата листа з важливою інформацією. Найчастіше так буває, коли ви – новий клієнт і отримуєте від нас електронного листа вперше.

Основна причина втрати листів – потрапляння їх в СПАМ на вашому поштовому сервері. У цій статті ми розповімо, як дістати звідти важливі послання і налаштувати коректне відображення листів від нас в папці “Вхідні”.

У вас електронна пошта GMAIL

(у вашій поштовій адресі після символу @ стоїть gmail). Не дочекалися листа?

  1. Розгорніть все меню поштової скриньки за допомогою натискання лівою клавішею мишки на кнопку “Ще” (“More”).Письма попадают в спам
  2. Виберіть вкладку “Спам” і знайдіть там наш лист (відправник – info@sys2biz.com.ua).Письма попадают в спам
  3. Виділіть цей лист, натиснувши на нього лівою клавішею миші та у меню, яке відкрилося, оберіть варіант “Не спам”.Выделить письмо в папке Спам
  4. Вітаємо! Тепер цей лист буде в папці “Вхідні” і всі наступні наші листи також будуть приходити туди, а ви з легкістю їх знайдете.

У вас електронна пошта UKR.NET

(у вашій поштовій адресі після символу @ стоїть ukr.net).

Порядок дій аналогічний тому, як у випадку з gmail:

  1. Знайти наш лист в папці СПАМСнять флажок СПАМ с письма
  2. Позначити цей лист та у меню, яке відкрилося, обрати варіант “Це не спам”.
  3. Все готово – тепер всі інші листи будуть надходити в папку “Вхідні”.

Отримуйте найгарячішу бухгалтерську інформацію та будьте на зв’язку!

Слідкуй за нами
Поділитись
Коментарі
Наталія Василівна
10.03.2022

Дякую. Все зрозуміло

Корисні статті