Електронний підпис і печатка для програмного РРО

Поділитись

Яка різниця між КЕП і печаткою, і що вибрати для роботи з програмним РРО? Як відбувається оформлення електронного підпису і які документи необхідні? Відповіді в статті.

Закон України № 128-ІХ визначає, що для здійснення операцій програмними РРО співробітнику слід мати кваліфікований електронний підпис.

Види електронних підписів для роботи з програмними реєстраторами

Розглянемо, для чого конкретно використовується е-підпис в роботі з програмними реєстраторами розрахункових операцій. КЕП необхідний для відкриття або закриття зміни, а також подання чеків на фіскалізацію. Залежно від потреб підприємства, видача КЕП можлива в таких випадках:

  • підпис печатки з номером — дозволяє використання декількома працівниками при роботі з однією касою та програмним РРО;
  • електронний підпис уповноваженої особи (сертифікат касира) — окремий для кожного співробітника, який буде працювати з ПРРО.

Варто пам’ятати про реєстрацію сертифікатів і електронних печаток в органі контролю.

Як відбувається отримання кваліфікованого підпису для ПРРО?

Щоб отримати кваліфікований електронний підпис для ПРРО, звертайтеся в офіс Систем для бізнесу.

  • Ми – офіційний представник кваліфікованого постачальника довірчих електронних послуг ТОВ «Центр сертифікації України».
  • Оформимо підпис всього за 15 хвилин.
  • Ціна КЕП в рік складе 166 гривень, на 2 роки – 331 грн. Радимо оформляти термін дії на два роки і не витрачати час на оформлення через рік.

У вас вже оформлений КЕП і ви шукаєте, як продовжити електронний підпис онлайн? Це можна зробити:

  • в програмі M.E.Doc;
  • на сайті uakey.com.ua.

Необхідний для оформлення КЕП ФОПами та юрособами комплект документів дивіться нижче.

Які документи потрібні при оформлення КЕП для ПРРО?

Документи для оформлення кваліфікованого сертифіката та печатки, відрізняються. Наведемо переліки необхідних документів для отримання КЕП окремо для юридичних осіб та ФОП.

Документи для отримання печатки або підпису для ПРРО юрособами

Е-сертифікат співробітника

Печатка каси

Документ, що засвідчує особу і документи по кожному працівнику, на якого оформляється сертифікат

Документ, що засвідчує особу

Копія виписки з Єдиного реєстру

Копія виписки з Єдиного реєстру

Копія документа з ідентифікаційним номером

 —

Довіреність – якщо співробітник юрособи забирає кваліфікований сертифікат від імені юрособи без керівника юрособи.

Довіреність – якщо печатку КЕП забирає співробітник

Документи для отримання КЕП для ПРРО ФОП

Е-сертифікат співробітника

Е-печатка ПРРО

Документ, що засвідчує особу і документи по кожному працівнику, на якого оформляється сертифікат

Документ, що засвідчує особу

Копія виписки з Єдиного реєстру

Копія виписки з Єдиного реєстру

Копія документа з ідентифікаційним номером

Довіреність – якщо сертифікат забирає співробітник ФОП

Довіреність – в разі, якщо печать забирає не особисто ФОП

Є питання? Ми відповімо!

Як зареєструвати КЕП для ПРРО в органі контролю?

Зауважте, що сертифікати касира і печатки каси слід зареєструвати в органі контролю. Наведемо послідовність дій для здійснення реєстрації.

  1. Щоб зареєструвати КЕП, слід сформувати Повідомлення J (F) 1391801, де внести список уповноважених працівників, тобто касирів, або електронну печатку. Форма знаходиться за посиланням.
  2. Коли вносите дані про тип підпису, потрібно написати «касир» або «старший касир», відповідно до повноважень співробітника. Працівник з типом підписи «старший касир» відповідно отримає додаткові можливості при роботі з касою та програмним реєстратором розрахункових операцій.
  3. Якщо виникла потреба скасувати підпис касира або електронну печатку, що використовувались для фіскалізації, в поле «Тип підпису» вноситься позначка «припинення роботи».
  4. Повідомлення про реєстрацію за вказаною формою повинен підписати власним кваліфікованим підписом керівник.

Варто пам’ятати: КЕП керівника повинен бути зареєстрований у податковій.

Слідкуй за нами
Поділитись
Коментарі

Коментарів поки що немає...