Перехід на KBS з інших програм
Підприємства бюджетної сфери, яки працюють багато років, на своєму досвіді пройшли усі стадії автоматизації бухгалтерського обліку. Причому багато з них і сьогодні використовують застарілі, морально зношені програми. Вони недостатньо функціональні і не відповідають вимогам сьогодення, що пред’являються до бухгалтерських документів.
Оновлення програмного продукту пов’язане з перенесенням бази і довідників із старого ПЗ в нове. Компанія “Системи для бізнесу” вирішить цю проблему за допомогою переходу на програми лінійки KBS.
Програмні продукти KBS для бюджетної сфери – це те, що треба!
Вони відповідають усім вимогам обліку у бюджетних установах. Мова про такі продукти, як “KBS. Облік бюджетної установи” і “KBS. Бухгалтерія комунального підприємства”.
Обидва програмні продукти мають ряд переваг:
- Зручний сучасний інтерфейс.
- Комплексна структура, що об’єднує усі напрями бухгалтерської роботи.
- Адаптація до роботи із зовнішніми програмними продуктами і сервісами.
- Відповідність усім законодавчим змінам.
Вигоди від придбання програмних продуктів KBS:
- Пільгова вартість продуктів. Пропонуємо купити ПЗ дешевше, якщо вами буде надано офіційне підтвердження використання інших програмних продуктів.
- Усунення помилок. Перенесення бази на новий програмний продукт допоможе позбавитися від накопичених роками помилок.
- Єдина база. Ведення усіх видів обліку в одній базі – бухгалтерського, кадрового і податкового.
- Перенесення залишків і довідників. Об’єм залежить від програми, яка використовувалася вами раніше.
- Звітність автоматизована. Ви зможете швидко і якісно формувати у базі будь-які форми звітності і відправляти їх в контролюючі органи.
- Регулярні і своєчасні оновлення. Програма оновлюється автоматично при змінах в чинному законодавстві. Від вас не вимагається стежити за нововведеннями і оновлюватися самостійно.
- Якісні консультації фахівців, що мають досвід роботи у бухгалтерії бюджетної і комунальної сфери.
Як здійснюється перенесення бази і відомостей
Експорт бази з конфігурацій: UA- Бюджет або Комплексний облік бюджетних установ України.
Ви присилаєте реєстраційні номери програмного продукту, що є в реєстраційній картці. Ми перевіряємо можливість переходу на KBS і підбираємо вам оптимальне ПЗ цієї лінійки.
Важливо! Якщо реєстраційні картки загублені, треба прислати документи, що підтверджують факт придбання програми (договори, акти). Наші фахівці допоможуть відновити реєстраційні номери втрачених карток.
Далі заповните заяву на перехід і оплатите використання “KBS Облік бюджетної установи” або “KBS. Бухгалтерія комунального підприємства”. Вартість установки ПЗ і перенесення інформації залежить від складності робіт.
Інформація, яка переноситься в KBS:
- Довідники:
джерела фінансування;
необоротні активи;
ТМЦ;
контрагенти;
матеріально – відповідальні співробітники;
фізичні особи. - Залишки:
необоротних активів;
запасів (ТМЦ);
взаємних розрахунків з дебіторами і кредиторами;
відомості про працівників для розрахунку середньої зарплати з бази.
Чому продукти KBS варто купувати в компанії “Системи для бізнесу”
Ви, звичайно ж, хвилюєтеся щодо перенесення бази: чи не затягнеться цей процес надовго, чи перенесуться довідники, чи зможете ви спокійно працювати по-новому?
- Щоб бути упевненим в якості кросс-перехода, вибирайте лідера на ринку. У компанії “Системи для бізнесу” багаторічний досвід впровадження програмного забезпечення у бюджетній і комунальній сферах. Нас вибирають, тому що ми – надійний і перевірений партнер. Відгуки наших клієнтів розміщені тут.
- Команда кваліфікованих, досвідчених програмістів і бухгалтерів, що проводять установку, налаштування і супровід – гарантія успішного переходу на KBS.
- Перед тим, як виконувати перенесення даних, ми виконаємо детальний аналіз вашої бази і довідників. Абсолютно усі деталі експорту узгоджуються з клієнтом.
- Перші кроки роботи в KBS і навчання користувачів відбувається онлайн без відриву від місця роботи. Зазвичай за умовами тісної співпраці користувача з нами, від першого входу в KBS до формування звітності проходить один-два, максимально – три місяці. У нас найякісніша і компетентна техпідтримка.
- Замовте демонстраційну версію продукту, оцініть плюси його використання, познайомтеся з базою, функціоналом рішення і оцініть перспективи застосування ПЗ у вашій організації.
- Новий, адаптований під сучасні вимоги програмний продукт KBS – гарантія правильного ведення бухгалтерського обліку, розрахунку заробітної плати і формування звітності.
ТОВ “Системи для бізнесу” – нам довіряють автоматизацію обліку.