Сервіс технічної підтримки (СТП)

Поділитись

Наша техпідтримка (СТП) – це супровід програмних продуктів KBS. Облік бюджетної установи і KBS. Бухгалтерія комунального підприємства від впровадження, до першого формування звітності, а також подальші консультації наших клієнтів.

Що включає технічна підтримка від компанії “Системи для бізнесу”:

  1. Технічна допомога: Обстеження технічних параметрів ПК клієнта і рекомендації наших ІТ-фахівців з їх покращення (при необхідності). Установка програмного продукту, тестування його роботи на ПК клієнта. Переустановлення продукту у разі заміни комп’ютера, додавання нових робочих місць.
  2. Оновлення програмного продукту. Перед установкою оновлення фахівці тестують його на наявність помилок. Тільки після цього оновлення встановлюється шляхом приєднання по видаленому доступу до робочої бази користувача. Так клієнт отримує новий функціонал, законодавчі нововведення податкової сфери, актуальні поради експертів і так далі.
  3. Консультування і супровід:
    1. Телефонна лінія технічної підтримки починає свою роботу у Пн – Пт. о 9:00 і завершує о 18: 00. Без перерви на обід.
    2. Консультації фахівців компанії надаються без обмежень по тривалості та кількості консультацій.

Для якісного надання послуг робота ведеться по декількох напрямах:

  • первинні налаштування облікової політики,
  • фінансовий, бухгалтерський, податковий облік,
  • формування звітності,
  • кадри, розрахунок заробітної плати, стипендії, відображення даних в регламентованій звітності.

Робота зі змінами в програмному продукті ведеться програмістами по заявці та технічному завданню клієнта.

Чому нам довіряють технічну підтримку KBS

  1. Наша компанія щороку підтверджує статус “Кращий партнер року” у розробника.
  2. Фахівці компанії “Системи для бізнесу” постійно підвищують свою кваліфікацію. Перед початком роботи вони проходять навчання і складають іспити.
  3. Усі консультанти мають багаторічний досвід роботи у бухгалтерії у бюджетній або комунальній сферах.
  4. Ми на зв’язку завжди. Багатоканальна телефонна лінія забезпечує оперативну обробку дзвінків, консультації та технічну підтримку. Усі звернення клієнтів отримують відповіді в найкоротші терміни.
  5. Якісний функціонал програмних рішень лінійки KBS і фахові знання наших консультантів, гарантують користувачам програм правильність ведення бухгалтерського обліку і якісне формування податкової звітності.
  6. Індивідуальний підхід, увага до кожного клієнта запорука вдалої співпраці на довгі роки.

Чим визначається цінова політика впровадження і супроводу програмного продукту

  • Вже на етапі перших консультацій, до укладення договору, нашими фахівцями проводиться обстеження потреб клієнта і пропонується найприйнятніший варіант впровадження.
  • Якщо клієнтська інформація зберігається в інших програмах або у файлах Excel, програмісти обстежують ці бази. Відразу ж приймається рішення за вартістю перенесення даних.
  • Яку інформацію варто переносити автоматично? Залишки по необоротних активах, ТМЦ, а також відомості по заробітній платі за попередні дванадцять місяців для розрахунку середньої заробітної плати.

Компанія “Системи для бізнесу” гарантує якісне обслуговування продуктів лінійки KBS без переплат!

Слідкуй за нами
Поділитись

Корисні статті