Модуль Flydoc

Поділитись

Будьте впевнені в захищеній доставці і юридичній значимості документів!

FlyDoc – підсистема, що призначена для електронного обміну документами (ЕДО) з 1С:Підприємство або BAS з контрагентами, а також для подання звітності. Документообмін здійснюється прямо з програмних продуктів 1С:Підприємство і BAS.

Функції програмного модуля FlyDoc:

FlyDoc використовується для автоматизації потоку електронної документації при використанні платформи ПТАХ.

Можливості Флайдок:

  • проводити обмін електронними документами за допомогою платформи ПТАХ між користувачами BAS або 1С:Підприємство з користувачами інших систем для ведення ЕДО: M.E.Doc, СОТА, FREDO DocMen;
  • завіряти документ кваліфікованої електронним підписом (КЕП) прямо в BAS або 1С:Підприємство;
  • автоматизувати створення документів на основі електронних документів, що надходять від партнерів;
  • звіряти електронні документи, які створені на основі первинних документів, з оригіналом;
  • вести електронний документообіг: автоматично приймати пошту і обробляти вихідні електронні документи; контролювати параметри заповнення документа і відстежувати його статус;
  • проводити реєстрацію ПН і РК в Єдиному реєстрі податкових накладних; автоматично отримувати виписки з ЄРПН;
  • зберігати електронні документи в єдиному архіві протягом необхідного часу.

Інформація з Flydoc передається в онлайн-сервіс для ЕДО ПТАХ – платформу, яка використовує загальний стандарт і об’єднує в собі найбільш використовувані програмні продукти: M.E.Doc, СОТА, 1С:Підприємство, ISpro, Oracle та інші. При підключенні до платформи ПТАХ відбувається обробка обраних документів. Інформація передається на сервер в зашифрованому вигляді, доступ до електронного документа є виключно у одержувача і відправника документів.

Модуль забезпечує єдиний стандарт обміну електронними документами в форматі .xml або .pdf і робить документообіг надійним. Ви будете впевнені в захищеній доставці і юридичній значимості документів, підтвердженої КЕП.

Переваги модуля FlyDoc

  • Особливість програми – легкість установки і подальшого використання. Модуль інтегрується в стандартну конфігурацію 1С:Підприємство і BAS для обліку, що робить документообіг швидше.
  • Просте налаштування сервісу, а також доопрацювання під бізнес-потреби клієнта.
  • Прийом вхідних документів безкоштовний для вас і контрагентів.
  • Вбудований контроль заповнення електронних документів зменшує кількість помилок і економить час.
  • Легкий обмін електронними документами, незалежно від програми для ЕДО, використовуваної вашим контрагентом.
  • Економія часу і ресурсів за рахунок відмови від друку, поштових послуг і необхідності ручного перенесення даних в програму 1С:Підприємство.
  • Фіксована вартість, незалежно від кількості відправлених електронних документів.
  • Зрозумілий і звичний інтерфейс, що допоможе легко адаптуватися до роботи в новій програмі.

Flydoc інтегрований в конфігурації:

1С:Підприємство:

  • Бухгалтерський облік
  • управління торгівлею
  • Управління торговим підприємством
  • Управління виробничим підприємством
  • Управління невеликою фірмою
  • Облік сільгосппідприємств 1.2 / 2.0

BAS:

  • BAS Комплексне управління підприємством
  • BAS Управління торгівлею, перегляд 3.2
  • BAS Бухгалтерська КОРПОРАЦІЯ

Вартість модуля Флайдок

Ціна модуля для ЕДО Flydoc фіксована на рік, і не залежить від числа переданих електронних документів.

  • для юридичних осіб – 5000 грн на рік;
  • для фізичних осіб-підприємців – 2500 грн на рік.

Спростіть собі роботу разом з компанією Системи для бізнесу!

Слідкуй за нами
Поділитись

Корисні статті