Модуль Flydoc
Будьте впевнені в захищеній доставці і юридичній значимості документів!
FlyDoc – підсистема, що призначена для електронного обміну документами (ЕДО) з BAS з контрагентами, а також для подання звітності. Документообмін здійснюється прямо з програмних продуктів BAS.
Функції програмного модуля FlyDoc:
FlyDoc використовується для автоматизації потоку електронної документації при використанні платформи ПТАХ.
Можливості Флайдок:
- проводити обмін електронними документами за допомогою платформи ПТАХ між користувачами BAS з користувачами інших систем для ведення ЕДО: M.E.Doc, СОТА, FREDO DocMen;
- завіряти документ кваліфікованої електронним підписом (КЕП) прямо в BAS;
- автоматизувати створення документів на основі електронних документів, що надходять від партнерів;
- звіряти електронні документи, які створені на основі первинних документів, з оригіналом;
- вести електронний документообіг: автоматично приймати пошту і обробляти вихідні електронні документи; контролювати параметри заповнення документа і відстежувати його статус;
- проводити реєстрацію ПН і РК в Єдиному реєстрі податкових накладних; автоматично отримувати виписки з ЄРПН;
- зберігати електронні документи в єдиному архіві протягом необхідного часу.
Інформація з Flydoc передається в онлайн-сервіс для ЕДО ПТАХ – платформу, яка використовує загальний стандарт і об’єднує в собі найбільш використовувані програмні продукти: M.E.Doc, СОТА, ISpro, Oracle та інші. При підключенні до платформи ПТАХ відбувається обробка обраних документів. Інформація передається на сервер в зашифрованому вигляді, доступ до електронного документа є виключно у одержувача і відправника документів.
Модуль забезпечує єдиний стандарт обміну електронними документами в форматі .xml або .pdf і робить документообіг надійним. Ви будете впевнені в захищеній доставці і юридичній значимості документів, підтвердженої КЕП.
Переваги модуля FlyDoc
- Особливість програми – легкість установки і подальшого використання. Модуль інтегрується в стандартну конфігурацію BAS для обліку, що робить документообіг швидше.
- Просте налаштування сервісу, а також доопрацювання під бізнес-потреби клієнта.
- Прийом вхідних документів безкоштовний для вас і контрагентів.
- Вбудований контроль заповнення електронних документів зменшує кількість помилок і економить час.
- Легкий обмін електронними документами, незалежно від програми для ЕДО, використовуваної вашим контрагентом.
- Економія часу і ресурсів за рахунок відмови від друку, поштових послуг і необхідності ручного перенесення даних в програму BAS.
- Фіксована вартість, незалежно від кількості відправлених електронних документів.
- Зрозумілий і звичний інтерфейс, що допоможе легко адаптуватися до роботи в новій програмі.
Flydoc інтегрований в конфігурації:
BAS:
- BAS Комплексне управління підприємством
- BAS Управління торгівлею, перегляд 3.2
- BAS Бухгалтерська КОРПОРАЦІЯ
Вартість модуля Флайдок
Ціна модуля для ЕДО Flydoc фіксована на рік, і не залежить від числа переданих електронних документів.
- для юридичних осіб – 6000 грн на рік;
- для фізичних осіб-підприємців – 3000 грн на рік.
Спростіть собі роботу разом з компанією Системи для бізнесу!