M.E.Doc. Корпорація

Поділитись

Ефективно закрити потреби електронного документообігу великим підприємствам з розгалуженою структурою тепер легко – за допомогою спеціалізованого програмного рішення.

Корпоративний модуль Медок створений для систематизації звітів компаній, що мають у своєму складі декілька структурних підрозділів або підзвітних організацій. Він повністю відповідає новітнім вимогам Законів України та підзаконним актам в області діловодства.

Модуль Медок “Корпорація” заслужив репутацію еталонної системи для створення, збору, обробки, аналізу, узагальнення і пересилки службової електронної інформації між:

  • головним підприємством і структурами, що знаходяться під його управлінням;
  • головним підприємством разом з підзвітними організаціями і держорганами України, що здійснюють контролюючу діяльність.

Система M.E.Doc Корпорація — інструмент для відправки звітності:

  • до Державної фіскальної служби України (ДПС),
  • у Пенсійний фонд України,
  • до Держстату України (ДСС)
  • у Фонд соцстраху України і деяки інші служби.

Можливості корпоративного модуля M.E.Doc:

  • 100% автоматизована передача даних головному підрозділу від підзвітних структурних підрозділів з електронним підписом;
  • контроль системою вхідних і вихідних електронних документів (наявність реквізитів, дотримання стандартів оформлення, цілісність та ін.);
  • зберігання вхідних і вихідних електронних документів підприємства;
  • швидка інтеграція звітів від підпорядкованих організацій з функцією розшифровки показників;
  • віддалене подання звідної цифрової звітності в усі компетентні держоргани України;
  • відсилання електронних документів з головного підрозділу в підзвітні;
  • контроль збору, прийому і аналізу електронних документів;
  • отримання сповіщення про операції обробки електронних документів.

Сильні сторони Модуля M.E.Doc Корпорація:

  • швидка і результативна комунікація основного підприємства з підзвітними структурами в області електронного документообігу;
  • актуальність бланків електронних документів у відповідності зі змінами в законодавстві України і запитами замовника;
  • вдосконалення якості обробки системою отриманих електронних документів і звітів;
  • швидкий прийом і обробка електронного документообігу;
  • зручний оперативний пошуковий сервіс електронних документів у базі системи;
  • коригування організаційних витрат компанії, а також збереження робочого часу;
  • істотне скорочення помилок в звітах;
  • контроль за термінами пересилки електронної звітності;
  • гармонійний зовні і зрозумілий на інтуїтивному рівні інтерфейс корпоративної системи Медок;
  • зручний моніторинг відомостей в основному відділі підприємства в модулі керівника;
  • 100% відповідність системи вимогам захисту цифрової інформації згідно із законами України.

У програмі розроблений функціонал для використання кваліфікованого електронного підпису (КЕП), що вимагається законодавством України: Законом України “Про електронні довірчі послуги” і Законом України “Про електронні документи і ​​електронний документообіг”. Електронний цифровий підпис гарантує цілісність і захист інформації документу, а також засвідчує його юридичну силу.

Пересилка цифрових відомостей відбувається в зашифрованому вигляді, тому вони доступні тільки адресату. Електронні дані можуть довго зберігатися в архіві системи, а на документ може бути накладено КЕП. Доступна посилена сертифікація відкритих ключів системи згідно з чинним законодавством України.

Старт роботи з корпоративним модулем Медок.

Купити програму M.E.Doc Корпорація — означає придбати ліцензію і апаратний ключ для основної установи. Його треба встановити, після чого з’являться дані про серійний номер ключа і термін його дії. У комп’ютерах підзвітних організацій з’являється вкладка “Представлення” з ЄДРПОУ головного офісу і номером ключа.

Для коректної комунікації між головним і підпорядкованими офісами по усій території України треба створити реєстр і вибудувати підпорядкування.

Звіти основного підприємства формуються як в простому виді, так і класифікованому. Для початку створення звітності слід вибрати звітний період, потрібний бланк, перевірки, підписання і відправки.

Переваги придбання Модуля M.E.Doc Корпорація в компанії “Системи для бізнесу”.

Оскільки старт роботи з продуктом вимагає кваліфікованих налаштувань, інакше можлива втрата даних, довірте це завдання професіоналам. Купуючи систему у нас, ви отримуєте швидку і оперативну установку програми і її ретельний супровід.

Наші фахівці виконають первинні робочі налаштування на комп’ютери підприємства на території України, познайомлять ваших співробітників з принципами роботи системи і простежать за коректністю роботи. Надаємо нашим клієнтам консультації по телефону і можливість віддаленого підключення.

Ми строго дотримуємося правила індивідуального підходу до кожного покупця системи, щоб ваша робота з електронними документами була комфортною. Пропонуємо купити або продовжити права використання модуля Медок на вигідних умовах.

Вартість Модуля M.E.Doc Корпорація

Вартість цього програмного продукту невисока, а його застосування знімає багато організаційних питань і економить ваш час, а відповідно і кошти.

ВартістьЛокальна версіяМережева версія
Екземпляр і комплект оновлень (компонентів) програми M.E.Doc з річними правами застосування (Модуль “Корпорація”). Акційна пропозиція19302230
Екземпляр і пакети оновлень (компоненти) програми M.E.Doc з річними правами застосування (Модуль “Корпорація”)21302430
Постачання компонента “Консолідація” Медок з річними правами застосування (Модуль “Корпорація”)230
Постачання комп’ютерної програми M.E.Doc (у поєднанні з компонентами) що має посилені заходи захисту600850
Слідкуй за нами
Поділитись

Корисні статті