BAS Малий бізнес
Підприємництво – важлива ланка економіки, і вимоги невеликих компаній до програмних рішень обліку особливі. Потрібен якісний, зручний інструмент, не обтяжений зайвими опціями, що дозволяє реалізувати плідні ідеї і вести вперед бізнес.
BAS для дрібних фірм втілює оптимальне поєднання функцій обліку, аналізу, планування і контролю економічних процесів. Продукт забезпечує комплексний спосіб автоматизації для ФОП і невеликих підприємницьких проектів.
Він підходить будь-якому сегменту діяльності: виробництва, сервісним підприємствам, торгівлі. Аналогічні підприємства працюють в області оренди, автосервісу, інтернет-торгівлі, інформаційних технологій, наукових послуг, в офлайн торгівлі, в сфері посередницьких послуг, в рекламі, в побутових послугах (фотостудії, салони краси і т.д.), в юридичних, транспортних послугах.
Продукти лінійки BAS відмінно підходять для дрібних фірм:
- легко налаштовуються;
- забезпечують швидкий старт;
- асортимент рішень дозволяє легко підібрати продукт;
- «ростуть» разом з вами і масштабуються під компанію;
- відомості системи допомагають ефективно вести управління підприємством;
- оперативно отримувати відомості та приймати замовлення віддаленим підключенням через Інтернет;
- доступні і прості.
Програми лінійки BAS для невеликих підприємств розроблені без поглибленого бухгалтерського обліку, адже він не є першочерговим завданням. Компетентніше віддати ці функції на аутсорсинг і приділити вільний час обробці замовлень.
Завдання впровадження BAS для невеликих підприємств:
Програма обліку передбачає функції реєстрації господарських операцій, підготовки цифрових (екранних) і друкованих форм документів, ведення товарного асортименту, регулювання запасів, розрахунок замовлень, облік майна і грошей, кадровий облік.
Продукт об’єднує відомості по клієнтах, прибутку і збитків, персоналу та заробітної плати, запасам, майну. Ці параметри вирішують питання організації комерційної діяльності невеликої фірми.
Функціональні можливості програми «BAS Малий бізнес»
- Рішення збільшує ефективність компанії за допомогою цілого спектра інструментів управління та сучасних важелів. BAS доступний новачкам. У ньому лаконічний функціонал, легко настроюється на специфіку організації – а це швидкий старт і продуктивна діяльність.
- Програмне рішення реалізовано на повністю керованих формах. Це дозволяє працювати з системою з будь-якої точки світу.
Облік господарських операцій і ведення первинних документів виконуються за допомогою доступних цифрових форм, аналогічних паперових документів з отриманням бланків для друку. - Широкий діапазон звітності дозволяє отримувати інформацію про діяльність компанії в зручному для сприйняття вигляді швидко і деталізовано. Ця функція корисна власнику фірми, керівнику, директору або іншим співробітникам.
- Доповнити функціонал рішення розширеним веденням податкової та бухгалтерської звітності рекомендується через застосування конфігурації “BAS Бухгалтерія” з вивантаженням відомостей в це прикладне рішення.
Функціонал рішення допускає використання його для кількох підприємців або компаній. Це можуть бути структурні підрозділи одного ділового проекту або незалежні суб’єкти економічної діяльності. - Перенастроювання прикладного рішення скоректує масштаби і структуру обліку компанії в міру зростання проекту. Плюси масштабування BAS в тому, що не буде потрібно великих тимчасових або грошових затрат і забезпечить безперервну адаптивну автоматизацію процесів.
З BAS поетапно охоплюйте програмними функціями необхідну роботу, поступово налаштовуючи облік на нових видах діяльності фірми.
Переваги програми BAS для невеликих компаній:
Дозволяє акумулювати разом весь масив даних на підприємстві:
- клієнтську базу;
- інформацію про всі касові та банківські операції, систему клієнт-банк і платіжний календар;
- відомості про взаємні розрахунки з контрагентами і персоналом;
- розрахунок сировини, кількості продукції і товарів;
- проведення всіх клієнтських замовлень, реєстрація замовлень-нарядів;
- розрахунок виконаних робіт і наданих послуг, планування робіт і послуг;
- облік виробничих операцій і виробниче планування;
- фіксування завантаження фірми, планування завантаженості;
- облік операцій з гуртової та роздрібної торгівлі;
- реєстрування персоналу, розрахунок заробітної плати;
- класифікація і обсяг витрат, і розрахунок собівартості продукції;
- формування звітності по прибутку і збитків. Баланс доходів і витрат;
- обов’язкова (регламентована) звітність по ФОП.
У програмному продукті BAS для мікро компаній реалізований процес управління замовленнями і запасами. Потреби в ТМЦ або послуги легко закриваються службою постачання. Інформація про відсутність запасів оперативно надається системою.
Корисні опції для здійснення закупівельної діяльності по запасах і обліку постачальників:
- оформлення бази постачальників включно з контактну інформацію;
- зберігання бази цін, баз постачальників і конкурентів, можливість друкувати прайси контрагентам;
- фіксування всіх видів цін для проведення замовлень, всіх видів знижок, ціни для контрагента відповідно до договірних зобов’язань;
- оформлення та використання переліку контактних осіб контрагентів, їх контакти;
- відображення в документації фактичної роботи з постачальниками та підрядниками – дзвінки, листи, зустрічі;
- реєстрування та контроль реалізації замовлень у постачальників.
Програма BAS для невеликих компаний веде облік надходження товарно-матеріальних запасів на підприємство за кількома схемами:
- оприбуткування запасів за плату від контрагента;
- придбання запасів підзвітною особою;
- прийом на реалізацію комісійних запасів;
- отримання запасів для переробки давальницької сировини і матеріалів.
Прикладне рішення має функцію обліку надходжень додаткових витрат на покупку товарно-матеріальних запасів.
Продукт BAS для мікрокомпаній передбачає реєстрацію асортименту продукції, облік цін і знижок, планування продажів, фіксацію взаємодій з покупцями і замовниками. Це реалізовано завдяки маркетинговому функціоналу ПЗ:
- Операції з асортиментом продукції автоматизовані і зрозумілі.
- У документації в повній мірі відображена товарна номенклатура і надавані компанією послуги.
- Передбачено оформлення, зберігання всіх цін і друк прайсів для відпрацювання замовлень.
- Ведеться облік всіх видів знижок і націнок.
- Розроблено методику роботи з цінами – установка і зміна ціни, округлення, а також розрахунок ціни за базовим увазі, цінами номенклатури або цінами контрагента.
- План продажів представлений в двох видах: в натуральному вираженні та вартісному обчисленні. Його розрахунок здійснюється по всій фірмі цілком і по окремих структурних підрозділах. Мобільний сайт зручно вивчати за планами-аналізами продажів складаються по підрозділу, по номенклатурних групах і товарам.
- Замовлення покупців можуть фіксуватися одинично або групуватися в проекти. Є форма обліку стандартних замовлень, замовлень-нарядів. Наряди є підтвердженням виконаних робіт, наданих послуг, продажу товару, а також підставою для розрахунку трудових витрат і матеріалів, інструментом планування навантаження підприємства.
- Рух і розподіл товарів, послуг, робіт фіксується у вигляді графіків відвантаження, резервування на складах, оформлення замовлення покупця, замовлень постачальникам або на виробництво. Використовується автоматичне відстеження надходять купівельних замовлень і їх розрахунок відповідно до необхідності товару, продукції, робіт і послуг.
- Товарна накладна або акт виконаних робіт використовуються в якості супроводжуючого замовлення документа, що підтверджує факт продажу товару, робіт або послуг. Для цих же цілей можуть бути використані замовлення-наряди. Ця документація є використовується для оформлення податкових звітів.
Продажі в роздріб
У продукті BAS для невеликих компаній реалізовано відображення в документації всіх роздрібних торгових точок як автоматизованих, так і неавтоматизованих (АТТ) і (НТТ). Облік замовлень по ним групується в кількісно-сумарному або сумарному видах і може видаватися у вигляді звітності. Розроблено опція друку етикеток і цінників.
Відображення цін відбувається за видами, так само, як і знижок, що зручно для обробки замовлень. Ще один принцип обліку цін – ціна контрагента за укладеним з ним договором;
впроваджений список контактних осіб контрагентів, де зберігаються відомості про них і їх контакти.
Облік подій при взаємодії з постачальниками та підрядниками відбувається у вигляді фіксування дзвінків, листів, зустрічей;
здійснюється оформлення замовлень постачальникам і перевірка їх виконання.
Документація по отриманню підприємством товарно-матеріальних запасів проводиться кількома способами:
- оприбуткування за плату від контрагента;
- покупка підзвітною особою.
Запаси і склад
Склади компанії можуть відображати в документації свою роботу в декількох варіантах:
- облік запасів роздільним способом (власних, прийнятих або переданих на комісію, переданих на переробку);
- облік запасів за характеристиками номенклатури (размеро-колірні показники), партіями товару;
- облік запасів за особливостями зберігання (склади, стелажі, зони);
- облік запасів за фактом переміщення (в експлуатації, повернутий товар, який використовується для корпоративних потреб, на списання і т.д.);
- застосування ордерного принципу обліку запасів.
Управління виробничими процесами: виготовлення товарів, виконання робіт, надання послуг ефективно налагоджено в продукті BAS для малих компаній і відбувається шляхом специфікацій. Виробничий план-графік визначається замовленнями. План-графік виконаних робіт або наданих послуг також формується виходячи з замовлень і замовлень-нарядів.
Замовлення для виробництва, відображене в документації кампанії має свою специфіку:
- є рішенням потреби клієнта;
- визначає потребу в сировині (по ньому відбувається розрахунок кількості матеріалів для виготовлення);
- відкрите замовлення може містити потреби, утворені новими замовленнями покупців.
Витрати підприємства (матеріальні і нематеріальні) і розрахунок фактичної собівартості визначаються наступними функціями ПО:
- Фактичними витратами, які враховуються у вартісному і натуральному вимірі.
- Матеріальними і нематеріальні витратами, які можуть бути згруповані за принципом звітного періоду або звітного випуску товару.
- Регламентним розрахунком фактичної собівартості випуску, який складається при закритті періоду.
- Сформованим звітом про собівартість продукції і виконаних робіт.
У прикладному рішенні розроблений інструментарій для обліку грошових коштів і складання оперативного платіжного календаря.
Грошові кошти реєструються наступними способами:
- Реєстрація руху грошових коштів на банківському рахунку і по касі.
- Відображення первинної документації в касових операціях і по банківському рахунку.
- Відображення грошових коштів в операціях з підзвітними особами.
- Генерування платіжного календаря.
- Стиковка з системою “клієнт-банк”.
Програмним рішенням передбачено здійснення майнового обліку або обліку необоротних активів. Сюди входить реєстрація в системі основних засобів і нематеріальних активів компанії. У функціоналі системи відображені можливості щодо прийняття амортизації до обліку, її коригування, форма розрахунку амортизації, продаж або списання майна.
У програмі BAS для невеликого і середнього підприємництва продумані інструменти ведення обліку персоналу (кадрів). В системі є можливості реєстрування працівників – сумісників, обліку робочого часу у вигляді табеля і розрахунку заробітної плати персоналу компанії.
Користувачеві доступно документальне оформлення наступних кадрових операцій:
- прийом на роботу;
- переміщення кадрів;
- звільнення працівника.
Функціонал містить форму єдиного документа «Нарахування заробітної плати». Базовий розрахунок оплати праці, нарахування податків (ПДФО) і внесків (ЄСВ) проводиться у формі різновидів в цьому єдиному документі. Розроблено також функції створення платіжних відомостей на зарплату і аванс, облік робочого часу за допомогою табеля по днях або зведено за період.
У програмі BAS для дрібних фірм передбачені функції здійснення управлінського обліку, отримання управлінського балансу, генерування і аналізу фінансової результативності.
Для цих цілей в системі розроблений управлінський план рахунків і механізм створення управлінських проводок документів, звітів по оборотно-сальдової відомості, коштами, доходах і видатках. Завдяки цьому користувач може створювати фінансову звітність за будь-який період.
Аналітична звітність доходів і витрат нараховується за:
- напрямками господарської діяльності підприємства;
- по підрозділах компанії;
- клієнтським замовленнями;
- статей доходів і витрат.
Прикладне рішення дозволяє оперативно отримувати основні фінансові звіти для керівника:
- управлінський баланс;
- звітність про прибутковість і збитковість;
- звітність про рух грошей.
Функціонал BAS для невеликої фірми може здійснювати побудову фінансових планів для перспективного планування і контролю: прогнозний баланс, бюджет прибутків і збитків, бюджет руху грошових коштів.
Податки, введення і розподіл інших витрат, закриття місяця в системі також виводяться автоматизовано.
Керівнику зручно відстежувати параметри результативності компанії в «Моніторі керівника». Тут комплексно відображені залишки грошей на рахунках і в касі, дебіторська і кредитна заборгованість (загальна і прострочена), зобов’язання перед покупцями, замовниками, постачальниками і підрядниками, розрахунок прибутків і збитків.
Інтеграція з конфігураціями “BAS Бухгалтерія”, “BAS Роздрібна торгівля”.
У програмі реалізований обмін даними з “BAS Бухгалтерія” і “BAS Роздрібна торгівля”. Він двосторонній з можливістю зміни напрямків. Рух відомостей організовано на рівні довідкової інформації і документів.
- Програма не підтримує здійснення обліку операцій двох і більше фірм в одній інфо базі.
- Припустимо ведення бухгалтерського обліку декількох організацій в окремих інформаційних базах на одному комп’ютері.
- З одного інформаційною базою одночасно працює тільки один користувач.
- Друковані форми регламентованої звітності підприємства не формуються.
- Передбачено обмін з сервісом здачі електронної звітності “FREDO Звіт”;
- Робота в клієнт-серверному варіанті не підтримує ПО.
- СОМ-з’єднання і Automation-сервер не підтримується ПО.
Якщо ви ще досі вагаєтесь, чи підходить це рішення саме для вашого бізнесу – замовте БЕЗКОШТОВНУ демонстрацію програми. Наші фахівці покажуть усі можливості продукту BAS Малий бізнес та зорієнтують по ціні.
Використовуйте лише одну програму замість незліченної купи звітів, таблиць, документів і отримуйте актуальну інформацію для прийняття рішень.
Вдосконалюйте планування і контроль процесів свого підприємства разом з системою BAS Малий бізнес!