BAS Малий бізнес

Поділитись

Підприємництво – важлива ланка економіки, і вимоги невеликих компаній до програмних рішень обліку особливі. Потрібен якісний, зручний інструмент, не обтяжений зайвими опціями, що дозволяє реалізувати плідні ідеї і вести вперед бізнес.

BAS для дрібних фірм втілює оптимальне поєднання функцій обліку, аналізу, планування і контролю економічних процесів. Продукт забезпечує комплексний спосіб автоматизації для ФОП і невеликих підприємницьких проектів.

Він підходить будь-якому сегменту діяльності: виробництва, сервісним підприємствам, торгівлі. Аналогічні підприємства працюють в області оренди, автосервісу, інтернет-торгівлі, інформаційних технологій, наукових послуг, в офлайн торгівлі, в сфері посередницьких послуг, в рекламі, в побутових послугах (фотостудії, салони краси і т.д.), в юридичних, транспортних послугах.

Продукти лінійки BAS відмінно підходять для дрібних фірм:

  • легко налаштовуються;
  • забезпечують швидкий старт;
  • асортимент рішень дозволяє легко підібрати продукт;
  • «ростуть» разом з вами і масштабуються під компанію; 
  • відомості системи допомагають ефективно вести управління підприємством; 
  • оперативно отримувати відомості та приймати замовлення віддаленим підключенням через Інтернет; 
  • доступні і прості.

Програми лінійки BAS для невеликих підприємств розроблені без поглибленого бухгалтерського обліку, адже він не є першочерговим завданням. Компетентніше віддати ці функції на аутсорсинг і приділити вільний час обробці замовлень. 

Завдання впровадження BAS для невеликих підприємств:

Програма обліку передбачає функції реєстрації господарських операцій, підготовки цифрових (екранних) і друкованих форм документів, ведення товарного асортименту, регулювання запасів, розрахунок замовлень, облік майна і грошей, кадровий облік.

Продукт об’єднує відомості по клієнтах, прибутку і збитків, персоналу та заробітної плати, запасам, майну. Ці параметри вирішують питання організації комерційної діяльності невеликої фірми. 

Функціональні можливості програми «BAS Малий бізнес»

  • Рішення збільшує ефективність компанії за допомогою цілого спектра інструментів управління та сучасних важелів. BAS доступний новачкам. У ньому лаконічний функціонал, легко настроюється на специфіку організації – а це швидкий старт і продуктивна діяльність. 
  • Програмне рішення реалізовано на повністю керованих формах. Це дозволяє працювати з системою з будь-якої точки світу. 
    Облік господарських операцій і ведення первинних документів виконуються за допомогою доступних цифрових форм, аналогічних паперових документів з отриманням бланків для друку.
  • Широкий діапазон звітності дозволяє отримувати інформацію про діяльність компанії в зручному для сприйняття вигляді швидко і деталізовано. Ця функція корисна власнику фірми, керівнику, директору або іншим співробітникам.
  • Доповнити функціонал рішення розширеним веденням податкової та бухгалтерської звітності рекомендується через застосування конфігурації “BAS Бухгалтерія” з вивантаженням відомостей в це прикладне рішення. 
    Функціонал рішення допускає використання його для кількох підприємців або компаній. Це можуть бути структурні підрозділи одного ділового проекту або незалежні суб’єкти економічної діяльності. 
  • Перенастроювання прикладного рішення скоректує масштаби і структуру обліку компанії в міру зростання проекту. Плюси масштабування BAS в тому, що не буде потрібно великих тимчасових або грошових затрат і забезпечить безперервну адаптивну автоматизацію процесів.

З BAS поетапно охоплюйте програмними функціями необхідну роботу, поступово налаштовуючи облік на нових видах діяльності фірми.

Переваги програми BAS для невеликих компаній:

Наявність єдиної інформаційної бази

Дозволяє акумулювати разом весь масив даних на підприємстві:

  • клієнтську базу;
  • інформацію про всі касові та банківські операції, систему клієнт-банк і платіжний календар;
  • відомості про взаємні розрахунки з контрагентами і персоналом;
  • розрахунок сировини, кількості продукції і товарів;
  • проведення всіх клієнтських замовлень, реєстрація замовлень-нарядів;
  • розрахунок виконаних робіт і наданих послуг, планування робіт і послуг;
  • облік виробничих операцій і виробниче планування;
  • фіксування завантаження фірми, планування завантаженості;
  • облік операцій з гуртової та роздрібної торгівлі;
  • реєстрування персоналу, розрахунок заробітної плати;
  • класифікація і обсяг витрат, і розрахунок собівартості продукції;
  • формування звітності по прибутку і збитків. Баланс доходів і витрат;
  • обов’язкова (регламентована) звітність по ФОП. 

Функціональний блок Закупівлі підприємства, управління постачальницької діяльністю

У програмному продукті BAS для мікро компаній реалізований процес управління замовленнями і запасами. Потреби в ТМЦ або послуги легко закриваються службою постачання. Інформація про відсутність запасів оперативно надається системою.

Корисні опції для здійснення закупівельної діяльності по запасах і обліку постачальників:

  • оформлення бази постачальників включно з контактну інформацію;
  • зберігання бази цін, баз постачальників і конкурентів, можливість друкувати прайси контрагентам;
  • фіксування всіх видів цін для проведення замовлень, всіх видів знижок, ціни для контрагента відповідно до договірних зобов’язань;
  • оформлення та використання переліку контактних осіб контрагентів, їх контакти;
  • відображення в документації фактичної роботи з постачальниками та підрядниками – дзвінки, листи, зустрічі;
  • реєстрування та контроль реалізації замовлень у постачальників.

Програма BAS для невеликих компаний веде облік надходження товарно-матеріальних запасів на підприємство за кількома схемами:

  • оприбуткування запасів за плату від контрагента; 
  • придбання запасів підзвітною особою; 
  • прийом на реалізацію комісійних запасів; 
  • отримання запасів для переробки давальницької сировини і матеріалів. 

Прикладне рішення має функцію обліку надходжень додаткових витрат на покупку товарно-матеріальних запасів.

Функціональний блок Маркетинг і продажі підприємства

Продукт BAS для мікрокомпаній передбачає реєстрацію асортименту продукції, облік цін і знижок, планування продажів, фіксацію взаємодій з покупцями і замовниками. Це реалізовано завдяки маркетинговому функціоналу ПЗ:

  • Операції з асортиментом продукції автоматизовані і зрозумілі.
  • У документації в повній мірі відображена товарна номенклатура і надавані компанією послуги.
  • Передбачено оформлення, зберігання всіх цін і друк прайсів для відпрацювання замовлень.
  • Ведеться облік всіх видів знижок і націнок.
  • Розроблено методику роботи з цінами – установка і зміна ціни, округлення, а також розрахунок ціни за базовим увазі, цінами номенклатури або цінами контрагента.
  • План продажів представлений в двох видах: в натуральному вираженні та вартісному обчисленні. Його розрахунок здійснюється по всій фірмі цілком і по окремих структурних підрозділах. Мобільний сайт зручно вивчати за планами-аналізами продажів складаються по підрозділу, по номенклатурних групах і товарам. 
  • Замовлення покупців можуть фіксуватися одинично або групуватися в проекти. Є форма обліку стандартних замовлень, замовлень-нарядів. Наряди є підтвердженням виконаних робіт, наданих послуг, продажу товару, а також підставою для розрахунку трудових витрат і матеріалів, інструментом планування навантаження підприємства.
  • Рух і розподіл товарів, послуг, робіт фіксується у вигляді графіків відвантаження, резервування на складах, оформлення замовлення покупця, замовлень постачальникам або на виробництво. Використовується автоматичне відстеження надходять купівельних замовлень і їх розрахунок відповідно до необхідності товару, продукції, робіт і послуг.
  • Товарна накладна або акт виконаних робіт використовуються в якості супроводжуючого замовлення документа, що підтверджує факт продажу товару, робіт або послуг. Для цих же цілей можуть бути використані замовлення-наряди. Ця документація є використовується для оформлення податкових звітів.

Продажі в роздріб

У продукті BAS для невеликих компаній реалізовано відображення в документації всіх роздрібних торгових точок як автоматизованих, так і неавтоматизованих (АТТ) і (НТТ). Облік замовлень по ним групується в кількісно-сумарному або сумарному видах і може видаватися у вигляді звітності. Розроблено опція друку етикеток і цінників. 
Відображення цін відбувається за видами, так само, як і знижок, що зручно для обробки замовлень. Ще один принцип обліку цін – ціна контрагента за укладеним з ним договором; 
впроваджений список контактних осіб контрагентів, де зберігаються відомості про них і їх контакти.
Облік подій при взаємодії з постачальниками та підрядниками відбувається у вигляді фіксування дзвінків, листів, зустрічей;
здійснюється оформлення замовлень постачальникам і перевірка їх виконання.

Документація по отриманню підприємством товарно-матеріальних запасів проводиться кількома способами:

  • оприбуткування за плату від контрагента;
  • покупка підзвітною особою.

Запаси і склад

Склади компанії можуть відображати в документації свою роботу в декількох варіантах:

  • облік запасів роздільним способом (власних, прийнятих або переданих на комісію, переданих на переробку);
  • облік запасів за характеристиками номенклатури (размеро-колірні показники), партіями товару;
  • облік запасів за особливостями зберігання (склади, стелажі, зони);
  • облік запасів за фактом переміщення (в експлуатації, повернутий товар, який використовується для корпоративних потреб, на списання і т.д.);
  • застосування ордерного принципу обліку запасів.

Функціональний блок Виробничий облік в BAS для мікробізнесу

Управління виробничими процесами: виготовлення товарів, виконання робіт, надання послуг ефективно налагоджено в продукті BAS для малих компаній і відбувається шляхом специфікацій. Виробничий план-графік визначається замовленнями. План-графік виконаних робіт або наданих послуг також формується виходячи з замовлень і замовлень-нарядів. 

Замовлення для виробництва, відображене в документації кампанії має свою специфіку:

  • є рішенням потреби клієнта;
  • визначає потребу в сировині (по ньому відбувається розрахунок кількості матеріалів для виготовлення);
  • відкрите замовлення може містити потреби, утворені новими замовленнями покупців. 

Витрати підприємства (матеріальні і нематеріальні) і розрахунок фактичної собівартості визначаються наступними функціями ПО:

  • Фактичними витратами, які враховуються у вартісному і натуральному вимірі.
  • Матеріальними і нематеріальні витратами, які можуть бути згруповані за принципом звітного періоду або звітного випуску товару.
  • Регламентним розрахунком фактичної собівартості випуску, який складається при закритті періоду.
  • Сформованим звітом про собівартість продукції і виконаних робіт.

Функціональний блок Грошові кошти підприємства

У прикладному рішенні розроблений інструментарій для обліку грошових коштів і складання оперативного платіжного календаря.

Грошові кошти реєструються наступними способами:

  • Реєстрація руху грошових коштів на банківському рахунку і по касі.
  • Відображення первинної документації в касових операціях і по банківському рахунку.
  • Відображення грошових коштів в операціях з підзвітними особами.
  • Генерування платіжного календаря.
  • Стиковка з системою “клієнт-банк”. 

Функціональний блок Майно підприємства

Програмним рішенням передбачено здійснення майнового обліку або обліку необоротних активів. Сюди входить реєстрація в системі основних засобів і нематеріальних активів компанії. У функціоналі системи відображені можливості щодо прийняття амортизації до обліку, її коригування, форма розрахунку амортизації, продаж або списання майна. 

Функціональний блок Управління персоналом і ведення заробітної плати

У програмі BAS для невеликого і середнього підприємництва продумані інструменти ведення обліку персоналу (кадрів). В системі є можливості реєстрування працівників – сумісників, обліку робочого часу у вигляді табеля і розрахунку заробітної плати персоналу компанії.

Користувачеві доступно документальне оформлення наступних кадрових операцій:

  • прийом на роботу;
  • переміщення кадрів;
  • звільнення працівника.

Функціонал містить форму єдиного документа «Нарахування заробітної плати». Базовий розрахунок оплати праці, нарахування податків (ПДФО) і внесків (ЄСВ) проводиться у формі різновидів в цьому єдиному документі. Розроблено також функції створення платіжних відомостей на зарплату і аванс, облік робочого часу за допомогою табеля по днях або зведено за період. 

Функціональний блок Планування та облік фінансів

У програмі BAS для дрібних фірм передбачені функції здійснення управлінського обліку, отримання управлінського балансу, генерування і аналізу фінансової результативності.

Для цих цілей в системі розроблений управлінський план рахунків і механізм створення управлінських проводок документів, звітів по оборотно-сальдової відомості, коштами, доходах і видатках. Завдяки цьому користувач може створювати фінансову звітність за будь-який період.

Аналітична звітність доходів і витрат нараховується за: 

  • напрямками господарської діяльності підприємства;
  • по підрозділах компанії;
  • клієнтським замовленнями;
  • статей доходів і витрат. 

Прикладне рішення дозволяє оперативно отримувати основні фінансові звіти для керівника: 

  • управлінський баланс;
  • звітність про прибутковість і збитковість;
  • звітність про рух грошей.

Функціонал BAS для невеликої фірми може здійснювати побудову фінансових планів для перспективного планування і контролю: прогнозний баланс, бюджет прибутків і збитків, бюджет руху грошових коштів.

Податки, введення і розподіл інших витрат, закриття місяця в системі також виводяться автоматизовано.

Керівнику зручно відстежувати параметри результативності компанії в «Моніторі керівника». Тут комплексно відображені залишки грошей на рахунках і в касі, дебіторська і кредитна заборгованість (загальна і прострочена), зобов’язання перед покупцями, замовниками, постачальниками і підрядниками, розрахунок прибутків і збитків.

Інтеграція з конфігураціями “BAS Бухгалтерія”, “BAS Роздрібна торгівля”.

У програмі реалізований обмін даними з “BAS Бухгалтерія” і “BAS Роздрібна торгівля”. Він двосторонній з можливістю зміни напрямків. Рух відомостей організовано на рівні довідкової інформації і документів.

Обмеження типової версії BAS для невеликих підприємств

  • Програма не підтримує здійснення обліку операцій двох і більше фірм в одній інфо базі. 
  • Припустимо ведення бухгалтерського обліку декількох організацій в окремих інформаційних базах на одному комп’ютері. 
  • З одного інформаційною базою одночасно працює тільки один користувач. 
  • Друковані форми регламентованої звітності підприємства не формуються.
  • Передбачено обмін з сервісом здачі електронної звітності “FREDO Звіт”;
  • Робота в клієнт-серверному варіанті не підтримує ПО.
  • СОМ-з’єднання і Automation-сервер не підтримується ПО.

Якщо ви ще досі вагаєтесь, чи підходить це рішення саме для вашого бізнесу – замовте БЕЗКОШТОВНУ демонстрацію програми. Наші фахівці покажуть усі можливості продукту BAS Малий бізнес та зорієнтують по ціні.

Використовуйте лише одну програму замість незліченної купи звітів, таблиць, документів і отримуйте актуальну інформацію для прийняття рішень.

Вдосконалюйте планування і контроль процесів свого підприємства разом з системою BAS Малий бізнес!

Слідкуй за нами
Поділитись