M.E.Doc Е-ТТН

Поділитись

Е-ТТН — електронна товарно-транспортна накладна, яка видана постачальником з вказанням реквізитів, що стосуються відвантаження вантажів, де відображаються імена вантажовідправника і вантажоодержувача, походження вантажу, місце призначення і маршрут.

Схема роботи електронної ТТН:

  • Постачальник формує документ, підписує кваліфікованим електронним підписом (далі КЭП), направляє перевізникові.
  • Перевізник підписує накладну і роздруковує додатковий екземпляр (для контролю на автотранспорті), який завіряється Постачальником і Перевізником. При необхідності завірена електронна ТТН спрямовується вантажоодержувачеві. Постачальник на підставі завіреного Перевізником екземпляра е-ТТН списує товар зі складу.
  • У разі зміни транспортного засобу в процесі транспортування на інше авто складають акт в 2-х зразках, які завіряють водії з двох сторін, затверджуючи особистим підписом або кваліфікованим електронним підписом.
  • Вантажоодержувач завіряє електронною ТТН або накладає підпис за допомогою КЭП, що поступила від перевізника і передає завірену електронною ТТН представникові перевізника і Постачальникові. Вантажоодержувач за допомогою електронної ТТН оприбутковує вантаж.
  • Оплата за доставку робиться Постачальником на підставі рахунку, який додають до електронної ТТН.

Обмін документами виконується через платформу ПТАХ — сервер проведення документообігу первинної документації між контрагентами. Платформа ПТАХ — це головний елемент для обміну первинними документами і може одночасно об’єднати декілька облікових систем. Доступ до платформи мають користувачі облікових систем M.E.Doc, FREDO, API, Flydoc і СОТА.

Можливості платформи ПТАХ:

  • документи, підписані КЭП, мають юридичну силу;
  • документ створюється за єдиним стандартом, відкрити його можна у будь-якій програмі;
  • дані шифруються, прочитати документ може тільки одержувач;
  • платформа забезпечує доставку до одержувача, навіть якщо ви не вказали електронну пошту.

Більше 600 000 компаній в Україні користується платформою ПТАХ і формує більше 1000000 документів в день. Тому не зволікайте, вибирайте електронний варіант первинних документів!

Що ви отримуєте, коли здійснюєте перехід на електронну форму товарно-транспортних накладних:

  • Електронна ТТН надає швидкий доступ і обмін даними без втрат.
  • Легке оформлення і підписання документу обома сторонами.
  • Збереження і швидкий пошук в архівах програми M.E.Doc.
  • Прискорення розрахунку за відвантажену продукцію.
  • Необмежена кількість первинних документів для обміну за фіксованою вартістю.
  • Отримання файлів первинних документів вашими партнерами безкоштовне.
  • Напрямок обміну “електронна ТТН” формується незалежно від кількості учасників процедури.
  • До товарно-транспортних накладних додаються супровідні документи, затверджені КЭП.

Переваги переходу на електронні ТТН саме з нашою компанією:

  1. Багаторічний досвід. На IT-ринку компанія “Системи для бізнесу” вже більше 20 років. Ми продаємо і впроваджуємо ПЗ для автоматизації бізнесу, видаємо КЭП АЦСК України.
  2. Завжди на зв’язку. IP- телефонія на 42 лінії. Клієнти отримують відповідь оператора швидко. У звітний період працюємо без перерви на обід з 9: 00 до 20: 00
  3. Кваліфікація. Консультанти компанії пройшли атестацію і отримали сертифікати. З 2010 року консультуємо ПК Медок.
  4. Професіоналізм. Співробітники компанії постійно удосконалюють професійні навички і уміння, щоб бути кращими для вас.
  5. Підтримка користувачів. Індивідуальний підхід до кожного клієнта. Консультант завжди готовий вислухати і допомогти.
  6. Швидкість і оперативність. За допомогою програм для видаленого доступу значно скорочується тривалість консультації.

Вартість Модуля M.E.Doc Е-ТТН

Вартість залежить від того, КЕП якого АЦСК ви використовуєте і на який період необхідно придбати модуль. Якщо хочете відправляти електронні ТТН в M.E.Doc, телефонуйте нам або тисніть кнопку нижче.

Слідкуй за нами
Поділитись