Електронні ключі (КЕП) для юридичних осіб

Поділитись

У своїй діяльності юридична особа може використовувати сертифікати печатки, керівника, посадової особи організації.

КЕП або ЕЦП для юридичних осіб – навіщо використовується і як оформити

КЕП – електронний файл, за допомогою якого можна підписувати документи та здійснювати документообіг з контрагентами в рази швидше, ніж підписувати письмово. Ключ — важливий елемент підприємницької діяльності, з його допомогою можна отримати доступ до кабінету платника податків.

Електронні ключі (КЕП) юросіб — незамінний інструмент в модернізації та пришвидшенні документообігу. Посадовій особі, яка працює з електронною звітністю, необхідний ключ КЕП (ЕЦП). До таких осіб відносяться:

  • керівник;
  • бухгалтер;
  • співробітник.

Що таке кваліфікований електронний підпис або ЕЦП?

КЕП це зашифровані та перетворені спеціальним чином відомості організації або співробітника організації.

Підпис в цифровому вигляді засвідчує авторство е-документа, цілісність документа й відсутність змін після накладення підпису.

Щоб підписати документ електронним цифровим підписом ЕЦП, накладається особистий секретний ключ. Перевірка відбувається за допомогою сертифіката відкритого ключа. Кваліфікований електронний підпис гарантує стійкість до дешифрування, згідно зі стандартами держави. Наш сертифікаційний центр видає ключі КЕП (ЕЦП), виготовлені за допомогою надійних цифрових засобів, що виключає можливість зміни інформації в документі шахраями.

Які сертифікати КЕП може використовувати юридична особа?

У своїй діяльності юридична особа може використовувати сертифікати печатки, керівника, посадової особи організації.

Ключ видається терміном від одного до двох років максимум. По закінченню встановленого терміну ключі визнаються недійсними. Для продовження роботи з ключами їх необхідно відновлювати.

Зверніть увагу! Якщо змінюється реєстраційна інформація або інформація про підписантів, ви повинні замінити електронний підпис, відвідавши наш офіс з документами, що підтверджують зміни. В іншому випадку можуть виникнути проблеми з підписанням документів ключами КЕП (ЕЦП) та поданням звітності.

Як і де отримати КЕП (ЕЦП) для юридичних осіб?

Для отримання кваліфікованого електронного підпису для юросіб зверніться в ТОВ «Системи для бізнесу». Ми – офіційний представник кваліфікованого постачальника довірчих електронних послуг ТОВ «Центр сертифікації« Україна», та входимо в список суб’єктів, що надають послуги формування ключів КЕП, на сайті Мінцифри.

Які документи знадобляться юридичній особі для отримання електронного підпису КЕП (ЕЦП)?

Щоб отримати сертифікат електронного підпису, посадовій особі організації слід звертатися особисто, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчих послуги». При зверненні для отримання ключа потрібен український паспорт у вигляді книжки або ID-карти або документ, який їх замінює.

Перелік документів для отримання КЕП (ЕЦП) юридичною особою:

Документи, завірені керівником організації:

  • Договір або Картка приєднання до електронного договору.
  • Копія виписки з Єдиного реєстру.

Співробітникам, які отримують ключі КЕП (ЕЦП), слід мати копії документів про призначення на посаду: наказ про призначення, контракт і т.д.

Перелік документів, зазначених нижче, власнику слід завірити на кожній сторінці особистим підписом, аналогічним паспортному:

  • копія паспорта громадянина України або документ, який його замінює. Копія потрібна для всіх співробітників, які отримують КЕП (ЕЦП). Копіювати слід 2 сторінки, при наявності відміток у паспорті – 3-6;
  • копія ідентифікаційного номера або документу, що його замінює, наприклад, паспорт в формі ID-карти із зазначенням податкового номера;

Для кожного КЕП потрібна заявка на формування ключів КЕП юросіб в електронній (у форматі * .PCK) та паперовій формі. Співробітник, який одержує ключ КЕП (ЕЦП), повинен підписати власну заявку, керівник підписує власну заявку і заявку на друк. Створити заявку можна в M.E.Doc і в веб-сервісі СОТА.

Також для отримання КЕП (ЕЦП) юридичній особі потрібно:

  • платіжне доручення;
  • USB-накопичувач, флешка або токен для кожного ключа окремо.

Зверніть увагу: довіреність на отримання КЕП (ЕЦП) для юридичних осіб потрібна в тому випадку, якщо співробітники планують отримувати власні ключі КЕП (ЕЦП) і кваліфікований сертифікат друку від імені юрособи без присутності керівника.

Якщо у Вас вже є дійсний КЕП (ЕЦП), Ви можете продовжити його онлайн: у програмному забезпеченні M.E.Doc або на сайті https:uakey.com.ua.

Увага! Оформлення кваліфікованого електронного підпису для юридичної особи онлайн можливо тільки в разі, якщо на момент генерації нових ключів і сертифікатів на новий термін, ще діють попередні ключі та не було змін кадрових і реєстраційних даних клієнта.

Оформлення КЕП (ЕЦП) у нас в офісі займе 30 хвилин.

Слідкуй за нами
Поділитись
Коментарі

Коментарів поки що немає...