BAS Комплексне управління підприємством

Поділитись

Ділове середовище в сучасних умовах стрімко змінюється. Розвиток конкуренції, збільшення питомої ваги інформаційних технологій, глобалізація ділової активності призводять до перегляду концепції управління підприємством. Тепер керівництво компаніями має бути більш гнучким і базуватися на інноваціях. І не важливо великий це або малий бізнес.

Прикладне рішення BAS КУП дозволяє забезпечити всебічний підхід до управління процесами на торговому або промисловому підприємстві в рамках єдиного інформаційного простору.

У програмному продукті BAS «Комплексне управління підприємством» реалізовані наступні функції:

Планування

Передбачає врахування планування за асортиментом, планування продажів, виробниче планування, планування закупівель, збирання та розбирання.

Управління асортиментом — це планування продажів в розрізі товарних категорій згідно з форматом магазину. Грунтуючись на укрупнених планах, формуються деталізовані плани продажів номенклатурних позицій по заданих нормативам. Таким чином вирішуються завдання:

  • Планування продажів (номенклатурно і за категоріями). Доступний план продажів і клієнтської оплати з деталізацією по підрозділах, місцям зберігання, партнерам і оферті.
  • Збереження показників планування в програмі для подальшого наповнення планів продажів автоматично.
  • Формування планів продажів в програмі автоматично за формулою, за джерелом (розділи системи) або базуючись на завантажених файлах-таблицях.
  • Аналіз виконання планів продажів товару і надходжень клієнтських оплат на підставі звітів.
  • Порівняння плану продажів товару з іншими планами потреб і забезпечення.

Для врахування планів виробництва по періодах і формування по ним замовлень передбачений План виробництва. Завдяки цьому користувач може:

  • Складати плани з конкретизацією до рівня підрозділів.
  • Зберігати параметри формування планів продажів по джерелу в системі або через завантаження електронних таблиць.
  • Робити розрахунок потреб по сировині з розшифровкою за структурою товару (виробів) і напівфабрикатах, як проміжної ланки готовності в процесі виробництва.
  • Здійснювати контроль потреб у сировині, в заготовках-напівфабрикатах, в робочій силі за допомогою програми BAS КУП.

Для розрахунку планування збору / розбирання комплектів в програмі передбачений документ План збору (розбирання). Він дає можливості:

  • Планувати збір і розбирання з конкретизацією в звіті даних по складу.
  • Планувати доукомплектування комплектів.
  • Зберігати критерії для подальшого створення планів збору.
  • Автоматизації в складанні планів за формулами, за різними джерелами системи або через завантаження електронної таблиці.
  • Комплектування замовлень на збір (розбирання) за підсумками планування.
  • Відстежувати ступінь виконання плану збору (розбирання).
  • Порівнювати плани збору з іншими планами потреб і забезпечення.

У розрізі планування закупівель програмою BAS КУП реалізовані наступні операції:

  • Планування закупівель окремо по місцях зберігання, підрозділам, постачальникам і оферт.
  • Фіксація параметрів для подальшого заповнення планів закупівель і звітів.
  • Заповнення планів в автоматичному режимі за формулами, за різними джерелами в системі або за допомогою завантаження таблиці.
  • Створення в результаті планування замовлень для постачальника.
  • Перевірка виконання планів закупівель і оплат за них.
  • Порівняння закупівельних планів з іншими планами забезпечення.

Продажі

Ведення продажів здійснюється виходячи з трьох груп операцій: підготовка продажів, продажу оптом і в роздріб.

Правила продажу включають: цінові параметри (у вигляді основної ціни і знижок), фінансові критерії (у вигляді кредиту, підписки) та умови відвантаження (транспорт, терміни поставки і т.д.).

У цю ж групу входять параметри виконання зобов’язань покупцем, наприклад, своєчасність оплати за товар або можливість заборони відвантаження при їх недотриманні.

Розрахунок цін в BAS КУП проводиться документом Встановлення цін номенклатури.

Спочатку варіанти цін вводяться в систему в класифікатор Види цін. Визначається валюта ціни, порядок розрахунку ціни, спосіб округлення і т.д. Коли формуються умови продажу, для кожного клієнта можна автоматично вписувати розрахунок цін, встановлений за індивідуальною або типовою офертою.

Є можливість керувати формуванням знижок і націнок для клієнтів і вибрати їх нарахування вручну або розрахувати автоматично. Ручні налаштування можуть бути обмежені для окремих менеджерів або для деяких клієнтів.

Можливість обмеження знижок також встановлюється функціональною опцією. Автоматично знижки призначаються при продажу товарів з конкретного складу, магазину.

Інформація про застосовувані націнки і знижки вводиться в класифікатор, причому кожна знижка (націнка) призначається при дотриманні певних умов. Перелік умов створюється окремо.

Оптова торгівля

Блок типовий для лінійки продуктів BAS. Він забезпечує створення комерційних пропозицій, клієнтських замовлень, документації по торговим представникам, резервування товарів, продаж товарів, комісійний продаж, проведення повернень.

Документ Комерційна пропозиція дозволяє реєструвати історію взаємодії з покупцем і судити про результативність такої співпраці. На підставу «Комерційного пропозиції» є форма створення «замовлення клієнта». В цей документ переносяться товари, відмічені як активні. «Комерційні» з відмовами відзначаються як скасовані.

Розроблений в програмі документ Рахунок на оплату дозволяє:

  • Отримати звіт про те, які рахунки виписані по яким замовленнями.
  • Сформувати рахунки по кожному етапу оплати замовлення.
  • Вести бухгалтерський облік анульованих рахунків.

Після узгодження замовлення і реєстрації оплати необхідно визначитися з варіантами забезпечення клієнта товаром: резервувати в сховище, комплектувати замовлення в міру надходження товару, не спроможна (очікувати передоплати) і т.д.

Операції з управління продажами товарів і додаткових робіт оформляються документом «Реалізація товарів і послуг». Тут можна відстежити момент виникнення заборгованості клієнта, перехід прав власності на товар, нарахування ПДВ і т. Д.

У прикладному рішенні розроблений спеціалізований функціонал для реєстрації роботи з торговими представниками. Доступні дві схеми роботи:

  • Торгові представники працюють за планами, які видає їм супервайзер.
  • У торгових представників більше самостійності: відвідують клієнтів, оформляють нові замовлення, уточнюють контакти і т. д.

У цьому випадку торгові представники самостійно розставляють пріоритети в роботі з клієнтами, планують обсяги продажів і ведуть звітність.

Програма BAS КУП проводить вивантаження в мобільний пристрій торгового представника довідкових відомостей: списку клієнтів, асортименту товарів, цін, умов оплати.

Реалізація в роздріб

Блок забезпечує супровід торгівлі, оформлення продажів із застосуванням ККМ з функцією «фіскальний реєстратор», ведення розрахунків щодо бонусів і подарунковим сертифікатам. Доступна також звітність по роздрібу.

Для кожного роздрібного магазину визначається склад і контрольно-касова машина.

У програмі може вестися облік за такими видами кас:

  • Реєстратори фіскальні – працює в режимі онлайн і використовується в якості робочого місця касира (РМК).
  • ККМ оффлайн – працює в режимі Offline, може проводити обмін даними коїться з системою.

У програмі BAS КУП відображена видача та обслуговування подарункових сертифікатів (карт). Це документ – свідоцтво про внесення певної суми і гарантує власнику на цій підставі отримання товарів.

Бонусні програми передбачають накопичення на карті клієнта балів, для використання на покупку товарів в роздріб.

Програма в цьому напрямку підтримує наступні функції:

  • Реєстрацію більше двох видів бонусних програм лояльності.
  • Коригування і фіксування правил розрахунку бонусних балів.
  • Автоматичне нарахування балів в роздрібних продажах.
  • Списання бонусних балів в автоматичному режимі регламентним завданням при дотриманні певних умов.
  • Можливість оплати вартості покупки балами 100% або частково.
  • Встановлення ліміту оплати балами.
  • Аналіз залишків бонусних балів.

Забезпечення потреб

Цей блок у програмних продуктах лінійки BAS передбачає безперебійне наявність запасів в достатній для клієнтів кількості. Реалізовано також безперебійне забезпечення виробництва, оптимізація оборотних коштів, виняток дефіциту матеріалів і сировини.

У програмі BAS КУП розроблено застосування двох версій розрахунку потреб і створення замовлень:

  • Спрощеної. Всі потреби закриваються шляхом замовлення у постачальників. Розрахунок проводиться виходячи з потреб, на основі яких формуються замовлення.
  • Розширеної. Потреби закриваються не тільки виходячи з можливостей постачальників, а й з урахуванням резерву від переміщень, збору / розбирання, переробки.

Розрахунок потреб робиться з урахуванням термінів поставки і часових проміжків між відвантаженнями. Розширене забезпечення дозволяє здійснювати управління залишками, регулярно проводити відвантаження і виконувати замовлення. У програмі розроблений додатковий сервіс управління запасами – номенклатурна класифікація ABC / XYZ.

Склад

Блок у прикладному рішенні лінійки BAS дозволяє вести бухгалтерський облік необмеженої кількості місць зберігання і магазинів в складі підприємства. Під складом розуміється приміщення (територія) використовується для зберігання і відвантаження ТМЦ. Тут допускається зберігання товарів різних підприємств. Система реєструє склади двох типів: оптові, роздрібні.

Зберігання ТМЦ на складах організовується і оформляється в документації в декількох варіантах:

  • Зберігання без розмежування на області (зони). Облік залишків проводиться на весь склад. В такому випадку допускається візуальне зонування (такий принцип застосовується в залах супермаркетів).
  • Довідкове зберігання має на увазі застосування осередків як довідкової одиниці. Облік ведеться за місцем знаходження товару на складі в конкретній комірці без урахування його загального залишку.
  • Адресне зберігання – спосіб групування товару в місцях зберігання, коли кожному осередку присвоюється найменування.
  • Управління залишками відбувається по кожному осередку і всьому приміщенні в цілому, що зручно для здійснення відвантажень.

Покупки

Блок у продуктах лінійки BAS, що підтримує реєстрацію умов покупок, формування замовлень постачальникам, надходження матеріальних цінностей, надання сервісного обслуговування, придбання імпортних товарів, оформлення комісійних товарів включаючи їх доставку.

Визначення та фіксування в документах умов покупок дозволяє:

  • Вести облік актуальних відомостей про постачальника.
  • Формувати базу для аналізу умов співпраці з постачальниками.
  • Обмеження повноважень на відхилення від встановлених норм закупівель товарів.
  • Зберігання цін різних постачальників.
  • Сортування цін і вибір кращих умов для закупівель.
  • Ведення номенклатури постачальників (порівняння найменувань в переліку постачальника з власним асортиментом в автоматичному і ручному режимі).
  • Оформлення та облік договорів з постачальниками.
  • Застосування в звітах потрібного рівня деталізації: зведені або детальні розрахунки.

Документ Замовлення поставнику призначений для фіксування умов поставки: термінів, асортименту, способу оплати. Такий механізм організації процесу покупок сприяє чіткому контролю не тільки за виконанням замовлення з боку постачальника, але і за виконанням своїх власних зобов’язань.

Документ є розпорядженням для надходжень на склад. Сам факт переходу прав власності на товар і виникнення заборгованості перед постачальником фіксується документом Надходження товарів і послуг.

Грунтуючись на оферті постачальника можна створити новий документ поставки, замовлення постачальнику, угоду з клієнтом. Облік придбання імпортних товарів проводиться за допомогою опції НДІ і адміністрування – Покупки – Імпорт – Торгівля імпортним товаром.

Оформити поставку імпортного товару можна двома способами:

  • Постачанням, по якій вже проведено митне оформлення.
  • Постачанням, для якої потрібно митне супровід.

Спосіб доставки імпортного товару відображається на закладці «Доставка» в документах «Заказ поставнику» і «Надходження товарів і послуг». Проводиться він кількома способами:

  • доставка проводиться постачальником без звернення до транспортну службу.
  • доставка проводиться транспортом своєї компанії. Передача товару відбувається у постачальника або перевізника і потім надходить на склад компанії.
  • доставка проводиться спеціалізованим перевізником. Управління завданням на перевезення заповнюється в програмі окремо.

Казначейство

Розділ, створений для планування і управління рухом грошових коштів: готівки, кредитів, депозитів, позик, а також для бухгалтерського обліку по взаєморозрахунках. Функціонал розділу включає: платіжний календар, систему заявок на витрачання коштів, звіт щодо цільового використання коштів.

Облік готівки відображається через каси підприємства операціями надходження та видачі готівки, інвентаризацією, інкасацією готівки, а також і формуванням касових книг.

Безготівкові розрахунки проводяться через банківські рахунки організації надходженням і списанням коштів, реєстрацією виписок по банківських рахунках і через облік операцій еквайрингу.

При оформленні еквайрингових операцій інформація про проведені платежі надходить в обслуговуючий банк термінал. Банк перераховує грошові кошти на рахунок підприємства. Зарахування платежів, по еквайрингу проводиться загальною сумою за мінусом комісії. На завершення періоду банк надає докладний звіт по еквайринговим операціям.

Розрахунки за кредитними договорами ведуться окремо від розрахунків з клієнтами та постачальниками.

Функціонал прикладного рішення лінійки BAS дозволяє:

  • Вести початкові залишки по депозитах і кредитах.
  • Оформляти договори по кредитах і депозитах, беручи до уваги параметри погашення кредитів, відсотки і комісії.
  • Щомісяця в інфобазі вести облік комісій і відсотків по актуальним договорами.
  • Аналізувати звіти за своїми обов’язковими кредитними виплатами.

Підсистема взаєморозрахунків здійснює оцінку стану і аналіз взаємних зобов’язань між підприємством і контрагентами.

Функціонал програми BAS КУП дозволяє автоматизувати виконання таких завдань:

  • Облік фактичної і запланованої заборгованості.
  • Облік взаємних оплат з конкретизацією до документа.
  • Можливість вибрати валюту для здійснення взаємних розрахунків.
  • Взаємне списання заборгованості шляхом взаємозаліків.
  • Створення і координування актів звірки.
  • Виявлення простроченої заборгованості та управління нею.

Програма веде облік за фактичною і плановою заборгованістю.

Фактична заборгованість настає в момент передачі прав власності на товари, при отриманні грошей однієї зі сторін. Вихідною точкою формування фактичної заборгованості стає відображення відповідних господарських операцій в документах, що легко відстежити за звітами.

Планова (планована) заборгованість виникає в зв’язку з урахуванням намірів. У відповідь на заявку покупця створюється замовлення, це ще не підстава для виникнення факту заборгованості, але передбачає відвантаження і поява заборгованості покупця в майбутньому.

Виробництво

Блок представлено виробничими підрозділами компанії, ресурсними специфікаціями, реєстрацією параметрів процесів виробництва, документальним оформленням технологічних операцій, наявністю давальницької схеми виробництва. Класифікація функціональних підрозділів усіх видів (адміністративних, виробничих, допоміжних) в якості структури управління відображена в звіті «Структура підприємства».

Форма Параметри виробничого підрозділу фіксує інформацію про роль підрозділу в процесі виготовлення. «Ресурсна специфікація» описує технічні параметри виробництва (виготовлення) продукції і напівфабрикатів.

Ресурсна специфікація поетапно описує процес виготовлення продукції, який завершується випуском товару (або виконанням робіт). В рамках випуску продукції окремими ресурсними специфікаціями ведеться облік стадій випуску напівфабрикатів продукції.

Ресурсна специфікація містить:

  • Список виходів: продукція, виконані роботи, зменшення або збільшення витрат.
  • Список номенклатури: матеріали, напівфабрикати, роботи інших організацій (співвиконавців).
  • Обсяг трудовитрат (за видами робіт).
  • Технологічні етапи виробничого процесу.

У програмі лінійки продуктів BAS передбачено врахування стадій виробничого процесу, який може бути:

  • одноетапна – коли виробництво здійснюється в межах одного підрозділу і призводить до випуску товару (сервісного обслуговування).
  • багатоетапна – в основі виробничий ланцюжок в межах компетенції декількох підрозділів. Етапи виробничого ланцюжка можуть виконуватися один за одним (поетапно) або послідовно. Випуск готової продукції відбувається по завершенню всіх етапів.

Для всіх етапів, як частин виробничої діяльності, передбачена реєстрація в системі у вигляді обліку:

  • власного виробництва – технологічні процеси проходять на підрозділах самої компанії.
  • виробництво силами переробника – технологічно етап реалізується переробником (підрядником) з боку.

Виробнича давальницька схема із залученням зовнішнього переробника оформляється двома способами:

  • На замовлення переробника – дозволяє вести облік взаємодій з переробником (пошта, дзвінки і т.д.).
  • Без використання замовлень переробнику – забезпечує лише облік процесу

Управлінський облік витрат і визначення фінансового результату

Облік і управління витратами складається з декількох напрямків:

Номенклатурні витрати. Це прямі витрати виробництва, що визначають собівартість товару, облік за якими ведеться в кількісному вирахуванні. Програма дозволяє визначити порядок внесення номенклатурних витрат в собівартість, аналізувати незавершений цикл виробництва, проводити розподіл матеріалів і робіт, налаштовувати алгоритм розподілу номенклатурних витрат.

Постатейні витрати. Це непрямі витрати нинішнього і майбутніх періодів, які враховуються сумарно в розрізі статей витрат. Фінансовий результат. Ця зміна (збільшення або зменшення) капіталу підприємства, яке формується в результаті роботи в звітному періоді.

Програма лінійки продуктів BAS забезпечує розрахунок фінансових результатів роботи підприємства і надає наступні інструменти для аналізу:

  • Облік доходів і витрат.
  • Формування фінансових показників за всіма напрямками діяльності.
  • Формування загального та відокремлених підсумкових фінансових показників.

Управлінський баланс дозволяє вести облік активів і зобов’язань, здійснювати управління ресурсами, контролювати показники розрахунків з клієнтами та контрагентами, вести залишки готівкових та безготівкових фінансових коштів.

Актив і пасив балансу розміщуються в окремому класифікаторі системи «Статті активів і пасивів».

Моніторинг цільових показників

Розділ містить цільові параметри у вигляді ієрархічної структури, яка формується в довіднику «Структура цілей». На верхньому рівні знаходяться стратегічні цілі управління і розвитку. Високорівневі цілі ставляться власниками і керівництвом компанії. У їх складі виділяються підціли, успішне досягнення яких наближає поставлену мету.

Програма BAS КУП передбачає можливість здійснювати облік та аналіз кожного цільового показника необмеженою кількістю варіантів. А також оформляти їх в списку «Фінансовий результат і контролінг – цільові показники – варіанти аналізу цільових показників».

Бюджетування

Накопичує і зберігає інформацію про учасників процесу бюджетування, про види бюджетів, містить екземпляри бюджетів, бюджетні звіти. Тут проводиться облік і управління рухом грошових коштів, відповідно до плануванням формуються бюджети.

У програмі відображені учасники процесу бюджетування.

Це адміністратор бюджетування, адміністратор бюджетної моделі, учасник бюджетного процесу. Вони можуть переглядати функції налаштувань бюджетування, створювати і коректувати екземпляри бюджетів, редагувати відомості бюджетування.

Види бюджетів – це список бюджетів, які можна налаштувати в рамках обраної моделі бюджетування. На підставі цього системою проводиться прогнозування фінансового стану організації, з можливістю проведення в подальшому план-факт аналізу.

У блоці реалізовано лімітування на витрату коштів. Звіт про відхилення від лімітів є в документі «Заявка на витрачання грошових коштів». Управління такими обмеженнями закріплені в правилах в списку «Бюджетування і планування -Настройка і довідники – Моделі бюджетування – Правила лімітування витрати грошових коштів».

Необоротні активи

Цей блок у програмі BAS КУП, поряд з іншими прикладними рішеннями лінійки BAS, передбачає врахування основних засобів та об’єктів будівництва (є функція формування вартості капітальних інвестицій), модернізацію основних засобів (контроль параметрів їх експлуатації, переоцінка, вибуття ОС) і нематеріальні активи (починаючи з придбання до вибуття).

Регламентований облік

Блок містить відображення господарських і податкових операцій, опис окремих облікових завдань, облік ПДВ, єдиного податку. Тут же впроваджені сервіси здачі електронної податкової звітності та обміну первинними документами.

Інформація, зафіксована в регламентному обліку системи, групується в інфобазі:

  • У вигляді документів оперативного обліку.
  • У вигляді бухгалтерських (неоперативних) операцій.
  • У вигляді обов’язкової звітності в завершенні періоду.

В системі розроблений простий і зрозумілий механізм створення документів оперативного обліку, що не вимагає глибоких специфічних знань. Користувач повинен достовірно внести параметри господарської операції (номенклатуру, кількість, підрозділ і ін.).

Проведення для бухгалтерського і податкового обліку формуються за допомогою автоматизації. Налаштування рахунків обліку відбувається без прив’язки до конкретних документів. Вона виконується до або після створення документа в інформаційній базі господарської операції, яка потребує бухгалтерському або податковому обліку.

Реалізована в конфігурації підсистема обліку ПДВ передбачає виписування податкових документів, а також накопичення даних для створення податкової декларації з ПДВ. Розрахунок ПДВ доступний окремо кожної організації, яка входить до складу компанії і платить ПДВ.

Підсистема веде «Книги доходів і витрат», формує податкову звітність (декларацію) платника єдиного соціального внеску (ЄСВ).

Облік ЄСВ проводиться для фізичних і юридичних осіб. Доступні для користувача програми BAS КУП сервіси “FREDO Звіт” і “FREDO ДОКМЕН” дозволяють здавати звітність, в тому числі податкову. З їх допомогою адмініструється ПДВ, можна обмінюватися первинними документами зі своєї системи, без застосування транзитних файлів.

Блок Кадри і блок Заробітна плата

Блоки створені для ведення штатного розкладу, обліку кадрів, формування фонду заробітної плати. Підсистема розраховує заробітну плату персоналу погодинним (тарифним) способом і відрядними способом. Розроблено інструменти виведення середнього розміру заробітної плати.

В системі доступні також функції ведення військового обліку, виділення позик співробітникам, розрахунку відпускних, відрядних, лікарняних листів.

У документації крім основного завдання – формування заробітної плати, передбачений розрахунок всіх видів матеріальної допомоги, з яких сплачуються внески до фондів.

Передбачені інструменти для створення кадрової звітності в держорганізації, причому регламентовані звіти по заробітній платі формуються і в зведеному і персоніфікованому видах. Підсистема також створює звіти для подачі в державні установи.

Сервісні можливості програми BAS «Комплексне управління підприємством»

Розробниками передбачені:

  • Інтеграція з BAS «Документооборотом».
  • Управління доступом. Доступ (дії, дозволені користувачеві) до об’єктів здійснюються певними ролями. Їх можна налаштовувати.
  • Підключення і налаштування торгового обладнання. Програмно-апаратним сервісом системи передбачений зв’язок з широким спектром обладнання для торгівлі. Перед стартом роботи виконайте стикові настройки електронного торгового обладнання з інформаційною базою.
  • Можливість обміну з сайтами. Програма дозволяє виконувати вивантаження номенклатури на сайт або завантажити замовлення в систему з сайту. Це зручна опція для торгових компаній – інтернет-магазинів. Передують початку обміну настройки обміну, потім переходите безпосередньо до операцій передачі.
  • Повнотекстовий пошук.
  • Записи.
  • Нагадування користувачеві.
  • Управління поштовими повідомленнями.
  • Друковані форми документів.
  • Збереження історії змін.
  • Додаткові звіти і обробки.
  • Управління реквізитами і відомостями про компанію, внесення додаткової інформації.
  • Зміна груп об’єктів.
  • Функція захисту від змін реквізитів об’єкт.
  • Розсилка звітів.
  • Виконання регламентних завдань по звітності та податкових документів.
  • Управління журналом реєстрації, перегляд його позицій.
  • Управління датою заборони на зміну даних.
  • Видалення виділених об’єктів.
  • Резервне копіювання інфо бази.
  • Завершення роботи користувача.

Потрібен розширений функціонал програми?

Програмісти компанії «Системи для бізнесу» готові написати доопрацювання програми. З’ясувати потреби своєї фірми можна, замовивши безкоштовну демонстрацію.

 BAS «Комплексне управління підприємством» буде працювати згідно потреб вашого бізнесу. Ми адаптуємо продукти лінійки BAS під велику компанію, під запити малого або середнього бізнесу. Принцип роботи нашої фірми – надати клієнту той функціонал, який буде ефективно використовуватися кожен день, не обтяжуючи конфігурацію надлишковими опціями.

Доступне використання програми у хмарі в режимі оплати оренди помісячно.

Купуючи продукт лінійки BAS у нас, ви отримуєте безкоштовно:

  • Постачання і встановлення програми.
  • Первинні налаштування програми фахівцями з великим бухгалтерським досвідом спільно з компетентними програмістами.
  • Бонус у вигляді 4 місяців обслуговування за договором ІТС 8 + 4.

Деталі подальшого обслуговування продукту BAS «Комплексне управління підприємством»  – ІТС (інформаційно-технічний супровід) програми дивіться за посиланням.

Автоматизація обліку може бути вдалою  – довірте її професіоналам!

Слідкуй за нами
Поділитись

Корисні статті