logo

Інформаційно-технічний супровід (ІТС) BAS

Поділитись

Інформаційно-технічний супровід (ІТС) -ваша впевненість у правильності роботи програмних продуктів та BAS.

Ми надаємо ліцензійний супровід, гарантуємо коректну роботу програми, а також своєчасну підготовку і здачу звітності до контролюючих органів України. Комплексна підтримка користувачів програми BAS в рамках ІТС включає в себе оновлення програм, сервіси BAS і сервіси нашої компанії.

Компанія «Системи для бізнесу» як партнер «Спілки автоматизаторів бізнесу» здійснює сертифікований ІТС користувачів на постійній основі.

Переваги ІТС від компанії “Систем для бізнесу”

  • Своєчасно – швидко реагуємо на запити клієнта. Команда сертифікованих аналітиків – практикуючих бухгалтерів по ІТС прийде на допомогу для вирішення складних або нестандартних завдань обліку в програмах.
  • Комплексно – співробітники відділу ІТС вирішують питання роботи програмних продуктів для підтримки злагодженої роботи і розвитку функціоналу системи. У договір ІТС входять сервіси компанії BAS, які допомагають використовувати переваги комплексного супроводу.
  • Прогнозовано – регулярність ІТС дозволить планувати витрати на супровід програмb BAS. Взаємодія зі службою підтримки проводиться по заздалегідь обумовленому графіку, що заощадить ваш час і гроші.
  • Вигідно – Ви отримаєте електронні листи з корисною інформацією по роботі з BAS, візьмете участь у безкоштовних лекторіях, які організуються в Україні, а також в діючих програмах лояльності ІТС (отримання знижок і бонусів).
  • Досвідчено – допомогу в освоєнні програм і роботі з програмними продуктами надають сертифіковані консультанти-бухгалтери по ІТС з практичним досвідом роботи.

Які послуги надаються за договором ІТС?

Інформування про вихід чергового оновлення
програмних продуктів, а також настройка автоматичного оновлення програмних продуктів;
Наша телефонна лінія консультацій
(в робочі дні та в робочий час) – допомога сертифікованих фахівців з досвідом бухгалтерської роботи. Питання клієнтів ІТС не залишаться без відповіді. Консультації надаються в телефонному режимі, також в разі потреби консультанти відділу ІТС можуть підключитися за допомогою віддаленого доступу;
Сервіс ІТС RDI Service
– це сервіс, що дозволить оперативно без відриву від роботи оновити нормативно-довідкову інформацію в програмах. Автоматично оновлюються класифікатори, що є в програмі, завантажуються курси валют, оновлюється рівень мінімальної зарплати та інше;
Сервіс FREDO Звіт
дозволяє проводити шифрування документів і завіряти їх накладенням кваліфікованої електронного підпису (КЕП); проводити формування і подачу регламентованої звітності в державні органи України. Ознайомитися детальніше з цим сервісом;
Сервіс FREDO ДокМен
– програмний продукт для користувачів BAS, який дозволяє вести обмін електронними документами з партнерами. Дізнатися більше про продукт;
Консультації аудитора (12 консультацій на рік)
– користувачі ІТС можуть задати питання з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку експертам і аудиторам.

Аудитори готові відповісти на питання клієнтів ІТС щодо того, як відобразити в обліку конкретні господарські операції, питання про заповнення звітності та первинної документації, порядок нарахування та сплати податків, питання щодо РРО, кадрів, тощо, відповідно до чинного законодавства України.

Співпраця з аудитором може проходити у формі:

  • Лекторія (очні відвідування, онлайн-доступ, перегляд відео) – це стаціонарний або онлайн семінар, присвячених важливим для бухгалтера теми щодо законодавства України та реалізація нововведень в програмі. Семінари проводять запрошені лектори та аудитори;
  • Доступу до ресурсу Інформаційна система ІТС України, де висвітлюються останні новини законодавства України, останні оновлення програм, покрокові інструкції по роботі, консультації сертифікованих фахівців бухгалтерського і податкового обліку. Також ресурс пропонує рекомендації експертів щодо оподаткування господарських операцій, докладні і зрозумілі інструкції щодо відображення операцій в програмних продуктах, а також інструкції по складанню звітності відповідно до актуального законодавства України.

Щоб правильно поставити питання аудитору, необхідно вказати наступні дані:

  • назва, організаційно-правова форма підприємства;
  • реєстраційний номер програми BAS;
  • детально і змістовно опишіть проблему: вкажіть умови появи проблеми, зроблені дії, уточніть нюанси, які можуть вплинути на рішення експерта (режим оподаткування, період здійснення операції);
  • кожне питання слід направляти окремим листом. Наголошуємо, що листи з кількома запитаннями не пов’язаними між собою, будуть автоматично відхилені, тобто по ним прийде відповідь про неприйняття до розгляду такого звернення.

До кожного питання можна задавати тільки одне уточнююче запитання. Якщо клієнтом ІТС отримана відповідь аудитора на додаткове уточнююче запитання, то така консультація вважається завершеною. При необхідності користувачі ІТС зможуть додатково поставити запитання за додаткову ціну, тобто докупити консультації аудитора.

Замовте інформаційно-технічний супровід в нашій компанії. Поспішіть зробити це сьогодні – заповнить форму нижче, щоб оптимізувати ваші фінансові витрати і заощадити робочий час.

Ціни на ІТС BAS в Україні

Ви можете вибрати тариф на ІТС, що допоможе заощадити кошти і час, відповідаючи вашим потребам.

Тариф

Базова

Проф Старт

Проф

Проф +

Вартість в рік

8400 грн.

6960 грн.

11880 грн.

11880 грн. + розрахунок

Консультації Базовий

  • консультації сертифікованих фахівців по роботі з типовими питанням;
  • консультації по кадровому обліку та ЗП (базові нарахування);
  • віддалене Підключення;
  • допомога в закриті місяця;
  • реєстрація / перереєстрація / відновлення реєстрації на офіційних ресурсах;
  • анонс щомісячного випуску оновлень інформаційної системи BAS (e-mail оповіщення).

+

Консультації Проф

  • консультації сертифікованих фахівців по роботі з типовими питанням;
  • віддалене Підключення;
  • допомога в закритті місяця;
  • реєстрація / перереєстрація / відновлення реєстрації на офіційних ресурсах (its.1c.ua);
  • анонс щомісячного випуску оновлень інформаційної системи BAS (e-mail оповіщення).

+

+

+

Консультації з обліку нарахувань і виплат заробітної плати

  • налаштування автоматичного розрахунку заробітної плати, створення поширених нарахувань, таких, як матеріальна допомога, премія, інші доходи;
  • за допомогою формул розрахунків відображення індивідуальних нарахувань та доплат;
  • розрахунок середнього заробітку, облік утримань за виконавчими листами, позики;
  • консультації по обліку взаєморозрахунків зі співробітниками по нарахованих і виплачених сумах;
  • відображення доходів інших фізичних осіб;
  • формування звітності, виправлення помилок.

+

Консультації з кадрового обліку

  • автоматизація кадрового обліку на підприємствах різного масштабу;
  • консультації з ведення штатного розкладу;
  • облік руху кадрів, створення наказів, ведення військового обліку;
  • створення графіків, облік робочого часу;
  • налаштування різноманітних звітів.

+

Інформаційна система ІТС

  • новини, коментарі та консультації спеціалістів з питань бухгалтерського обліку;
  • рекомендації щодо оподаткування господарських операцій, інструкції щодо їх відображення в програмах для автоматизації бізнесу;
  • інструкції щодо складання бухгалтерської, податкової та іншої звітності за допомогою сервісу «FREDO Звіт»;
  • інструкції з налаштування обміну первинними документами між контрагентами за допомогою сервісів «FREDO ДокМен» і «FlyDoc»;

+

+

+

RDI Service

  • Сервіс для оперативного отримання актуальної інформації про ставки зборів, податків, оновлення класифікаторів, довідників та зовнішніх форм регламентованих звітів.

+

+

+

FREDO Звіт

  • розширений комплект регламентованих звітів з оперативним оновленням;
  • дозволяє передавати дані облікової системи без створення проміжних файлів експорту (заповнення «одної кнопки»), а також отримувати розшифровки сум показників звітів з програм для автоматизації бізнесу;
  • перевірка заповнення документа;
  • відправка звітів у державні органи у будь-який зручний час та отримання квитанцій про подачу звіту за призначенням;
  • перенесення архівних даних із програми М.Е.Doc;
  • можливість використання КЕП, придбаних раніше, без додаткової оплати;
  • підтримка сертифікатів КЭП основних;
  • можливість вести кілька підприємств в одній базі і працювати в мережевому режимі.

1 ЄДРПОУ або ДРФО

1 ЄДРПОУ або ДРФО

1 ЄДРПОУ або ДРФО

FREDO Докмен

  • створення документів за наявними шаблонами;
  • вивантаження рахунків, актів виконаних робіт, товарно-накладних та інших документів із програми автоматизації бізнесу натиснувши одну кнопку без використання проміжних файлів і додаткових обробітків;
  • підписання, шифрування та виправлення документів контрагентам-користувачам, що користуються сервісом «FREDO ДокМен», а також програмами MEDoc, FlyDoc, Сота, за прямим підключенням або за поштовим підключенням через платформу ПТАХ, або засобами електронної пошти;
  • отримання від своїх контрагентів, що користуються сервісом «FREDO ДокМен» або програмами MEDoc, FlyDoc, Сота, електронними документами;
  • завантаження з сервісу «FREDO ДокМен» в програму для автоматизації бізнесу (пряма інтеграція);
  • пакетная работа с документами;
  • робота з кваліфікованими електронними підписами (КЕП) усіх основних аккредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК);

1 ЄДРПОУ або ДРФО

1 ЄДРПОУ або ДРФО

1 ЄДРПОУ або ДРФО

Консультації аудитора

  • зменшення власних витрат часу та зусиль на пошук потрібної інформації;
  • можливість задати питання з бухгалтерського обліку експертам і аудиторам;
  • допомога у формуванні запиту в ДПС для отримання відповіді в потрібному ключі та мінімізації ризиків отримати відписку.

Кількість консультацій дорівнює кількості місяців дії договору

Кількість консультацій дорівнює кількості місяців дії договору

Кількість консультацій дорівнює кількості місяців дії договору

Лекторій

  • лекторій – це унікальна можливість поспілкуватись з методистами ІТС і запрошеними спеціалістами, отримати достовірну інформацію «із перших уст».

1
користувач

1
користувач

1
користувач

Технічна підтримка базова

  • встановлення ПО при продажу;
  • налаштування автоматичного створення резервної копії;
  • налаштування автоматичного оновлення;
  • встановлення ліцензій при продажу.

+

+

+

+

Технічна підтримка додаткова

  • створення резервної копії при встановленні оновлень;
  • встановлення оновлень;
  • діагностика стану інформаційної бази, пошук помилок, відновлення бази даних;
  • переустановлення ПО, перенос ПО на інші комп’ютери;
  • перенос баз даних на другий комп’ютер;
  • відновлення ліцензії, змінення ліцензії;
  • обслуговування клієнт банка, повторне настроювання, оновлення, переустановлення;
  • підключення торгового обладнання;
  • налаштування мережі, серверів та робочих станцій та інше;
  • послуги системного адміністратора, налаштування та підтримка SQL Server, Windows Terminal Server, RDP client (віддалено);
  • послуги системного адміністратора, налаштування та підтримка PostgreSQL, Linux Server, Linux Terminal Server, RDP client (віддалено).

+

Модифікація елементів/механізмів програмної продукції та їх компонентів, зокрема:

  • адаптація окремих друкованих форм документів/довідників у відповідності до вимог Покупця згідно наданого макету;
  • налаштування форм списку/вибору документів або довідників;
  • додавання додаткових реквізитів на форми документів/довідників без зміни алгоритмів проведення документів;
  • налаштування прав користувачів в межах існуючих об’єктів конфігурації ПЗ;
  • адаптація відборів, згрупувань, сортувань в існуючих звітах без зміни запитів до даних та/або алгоритмів їх обробки;
  • адаптація (модифікація) існуючих механізмів без зміни логіки існуючих бізнес процесів.

1100 грн./год.

Розробка програмної продукції та їх компонентів, зокрема:

  • розширення функціоналу існуючих звітів, що передбачає зміну запитів до даних та/або алгоритмів їх обробки;
  • розробка додаткових аналітичних звітів;
  • зміна алгоритмів проведення існуючих документів;
  • розробка нових документів;
  • розробка прав доступу до даних;
  • розробка механізмів інтеграції ПЗ з іншим апаратним і програмним забезпеченням;
  • розробка нових алгоритмів обробки даних під вимоги Покупця;
  • розробка та виконання оновлень для значно змінених конфігурацій.

1100 грн./год.

Актуалізація програми до поточної версії, встановлення оновлень на платформу та бази даних

1800 грн.

Слідкуй за нами
Поділитись

Корисні статті