Часті запитання. Як перевірити термін дії ліцензії M.E.Doc

Поділитись

У статті зібрані відповіді на питання: як користувачеві перевірити термін дії ліцензії, завантажити ліцензію, оновити модуль і виконати налаштування резервного копіювання в модулі M.E.Doc.

  1. Як перевірити термін дії ліцензії M.E.Doc?

    Для того щоб перевірити термін дії ліцензії потрібно перейти в розділ Адміністрування—Керування кодом доступу.Вкладка Керування кодом доступу в Головному менюВибір властивостей керування

  2. Як завантажити ліцензію в програму M.E.Doc?

    Для завантаження ліцензії в програму потрібно зайти в розділ Адміністрування—Керування кодом доступу.Вкладка Керування кодом доступу в Головному менюПотім натиснути кнопку Завантажити. Завантаження налаштувань доступу
    Програма відобразить список доступних ліцензій за вказаним кодом ЄДРПОУ.Підтвердження доступних ліцензій з кодом ЄДРПОУПісля натиснення кнопки ОК програма перейде в робочий режим. У вікні Керування кодом доступу буде відображатися перелік модулів, для яких оплачена ліцензія та терміни їх дії.Перелік модулів з оплаченою ліцензією та терміном діїПісля цього натискаємо Зберегти і програма повідомить нас про успішну зміну коду доступу.Зберігання налаштувань доступу

  3. Чому після завантаження ліцензії система пише “Демонстраційна версія”?

    Якщо після завантаження ліцензії програма все одно пише “Демонстраційна версія”, це може свідчити про те, що в мережеву версію програми була завантажена локальна ліцензія.
    Для того, щоб програма перейшла в робочий режим, потрібно робити перехід з локальної ліцензії на мережеву, або встановити локальну версію програми.Відображення завантаженої локальної ліцензії в мережеву версію програми

  4. Під час відправки або прийому пошти виникає помилка

    Якщо підчас відправки або прийому пошти ви бачите таке вікно, потрібно налаштувати електронну пошту.Сповіщення про некоректні налаштування поштиЯк це зробити Ви можете переглянути тут: (посилання на статтю)

  5. Як оновити програму?

    Оновлення локально версії програми. Після входу в програму при наявності оновлень система автоматично нас повідомить про це.Сповіщення про актуальні оновлення програмиПісля натискання кнопки Так, у вікні буде відобразиться інформація — до якої версії буде оновлена програма і які саме зміни відбулися в цьому оновленні.Інформація про версію оновлення програмиПісля натискання Далі запуститься процес оновлення програми.Стан процесів оновленняОновлення мережевої версії програми. Для оновлення мережевої версії програми потрібно перейти в кореневий каталог встановленої програми M.E.DocКореневий каталог встановленої програми M.E.Docта запустити файл ZvitServerMonitor.Файл ZvitServerMonitorПісля цього з’явиться вікно, в якому потрібно натиснути Так, якщо ви хочете оновити програму.Підтвердження оновлень програмиВ наступному вікні програми необхідно натиснути Далі.Оновлення програмиПісля цього розпочнеться процес оновлення, аналогічний оновленню локальної версії програми M.E.Doc.

  6. Як коректно створити резервну копію програми?

    Є два типи резервних копій, які можна створити в програмі: Резервна копія всієї бази — створення повної резервної копії бази програми, що крім основних налаштувань підприємств та бази документів міститиме налаштування користувачів та їх ролей, а також налаштування підпорядкованості підприємств; Резервна копія обраних підприємств — створення резервної копії обраних підприємств, що міститиме основні налаштування та базу документів, при виборі цієї опції у наступному вікні оберіть підприємства, для яких необхідно створити резервну копію. Для створення резервної копії усіх підприємств потрібно зайти в розділ Адміністрування—Резервне копіювання.Налаштування резервного копіювання усіх підприємствНа панелі інструментів натискаємо Створити резервну копію.Створення резервного копіюванняТут обираємо необхідний тип резервної копії.Вибір типу резервної копіїПри виборі створення резервної копії обраних підприємств є можливість обрати підприємства, для яких хочемо створити резервну копію.Вибір підприємств для резервного копіюванняОбираємо розташування — місце на комп’ютері, куди хочемо зберегти резервну копію, та натискаємо Зберегти.Вибір розташування резервної копії на ПКТакож є можливість створення резервної копії при закритті програми.Налаштування резервного копіювання підчас закриття програмиУВАГА!!! При відновленні даних з Резервної копії всієї бази (.ZBF), ВИДАЛЯЮТЬСЯ ВСІ дані поточної версії програми ТА ЗАМІЩУЮТЬСЯ даними резервної копії !!!

  7. Відновлення даних резервної копії в ПК M.E.Doc

    Після встановлення/перевстановлення програми при першому запуску програми система запропонує відновити резервну копію.Старт налаштувань відновлення резервної копіїНатискаємо Далі. У вікні, що відкриється, обираємо каталог розміщення резервних копій та саму резервну копію.Каталог розміщення резервних копійЯкщо це резервна копія обраних підприємств, то в нас є можливість вибору — які саме підприємства потрібно відновлюватиВибір підприємства для оновлень по ньомуПісля цього натискаємо Далі і запуститься процес відновлення резервної копії.

  8. При додаванні підприємства зникають ті, що раніше існували в програмі.

    Якщо в програмі заведено декілька підприємств і ви відновлюєте резервну копію всієї бази, тоді усі дані які були в програмі, будуть замінені даними із резервної копії.

Якщо у вас виникли запитання, відповідь на які ви не знайшли у даному матеріалі, звертайтесь до відділу системного супроводу M.E.Doc ТОВ «Системи для бізнесу», ми радо допоможемо вирішити ваші проблеми по роботі з цією програмою. (ссилка на блок контактів – як зветратися)

Слідкуй за нами
Поділитись
Коментарі

Коментарів поки що немає...

Корисні статті