Почерговість надання даних для Е-Трудових від ПФУ

Поділитись

З метою впорядкування процесу створення Е-трудових Пенсійний фонд створив порядок черговості надання інформації.

Закон №1217, чинний з 10 червня поточного року започаткував електронний облік трудового стажу громадян, скасовування паперових трудових і цифровізацію даних про трудову діяльність.

Алгоритм дій для подання відомостей в єдиний реєстр визначений постановою Правління ПФУ від 12.03.2021 р. № 11-1. У документі, який діє з 23.07.2021 р., описані рекомендації для роботодавців, підприємців, самих працівників, які забезпечують самостійно свою зайнятість.Тут є й вимоги відносно порядку і черговості подання інформації для Е-Трудових.

Вимоги до черговості подання відомостей

Інформація про зайнятість громадян має бути надана в електронній формі протягом 5 років після набуття чинності Закону № 1217.

  • Першочерговими для обліку та обробки подаються відомості осіб, які через 2 роки і менш досягають пенсійного віку.
  • Першочерговими також заявлені дані про трудову діяльність громадян за період до 1 липня 2000 року.

Документом також нагадуються варіанти подачі інформації в місцевий територіальний підрозділ Пенсійного фонду:

  • працівником особисто;
  • в електронному режимі через інтернет-портал ПФУ з накладенням КЕП працівника, страхувальника, або представника страхувальника, якому керівник страхувальника довірив такі функції.
Слідкуй за нами
Поділитись
Коментарі

Коментарів поки що немає...

Корисні статті