Як стати користувачем кваліфікованого електронного підпису

Поділитись

Як стати користувачем кваліфікованого електронного підпису, способи укладання договору та необхідні комплекти документів для подання.

Порядок отримання КЕП

Оберіть один із способів укладання Договору:

— Паперовий договір: підписати два екземпляри та разом з комплектом документів подати кваліфікованому надавачу електронних довірчих послуг  для подальшої відправки до ТОВ «ЦСК «Україна».

— Договір в електронному вигляді:

Договір про надання послуг ЕЦП та Картка приєднання має бути підписана керівником підприємства.

Сплатіть рахунок за надання послуг КЕП згідно прайсу. Сформуйте в М.E.Doc заявку на отримання відкритого ключа: згенерувати особистий ключ та картку реєстрації електронної заявки на кваліфікований сертифікат відкритого ключа. Подайте заявку адміністратору реєстрації з комплектом необхідних документів.

Комплект документів

Для отримання сертифікатів, в залежності від заявника, необхідно подавати такі комплекти документів:

Довіреність

 Довіреність (з правом підпису)

кнопка

Слідкуй за нами
Поділитись
Коментарі

Коментарів поки що немає...