Вебінар KBS 19 листопада 2021 року
Запрошуємо керівників, головних бухгалтерів, бухгалтерів, керівників планово-фінансових відділів, відділів планування бюджетних і комунальних установ, а також користувачів та партнерів KBS взяти участь у БЕЗКОШТОВНИЙ ВЕБІНАР «Е-лікарняні та новітні розпорядчі документи — стосується кожного!»
Дата та час: 19 листопада 2021 року (п’ятниця), початок о 10:30.
Участь безкоштовна за умови реєстрації за посиланням:
Важливо! З технічних причин посилання на онлайн-семінар не надсилаються на адреси електронної пошти в домені UKR.NET. Прохання вказувати поштові адреси в інших доменах (інакше ви не зможете отримати доступ до онлайн-семінару).
Під час реєстрації потрібно вірно зазначити наступне:
- Заповнювати форму реєстрації виключно українською мовою!
- ПІБ, адже глядачам вебінару буде надано свідоцтво щодо підвищення кваліфікації шляхом участі у вебінарі, загальним обсягом 5 академічних годин.
- Електронну адресу — саме на неї прийде посилання на вхід до вебінару.
Що розглянемо:
? Частина 1. Е-лікарняні: алгоритм проходження й тонкощі розрахунку лікарняних
Світлана Лістрова
Незалежний бухгалтер-експерт Сертифікат ACCA DipIFR Понад 16 років професійного досвіду роботи бухгалтером і головним бухгалтером бюджетної установи. Спеціалізація: розробка облікової політики, внутрішніх положень установ, податкова діагностика, кадровий і зарплатний аудит.
- Новації з 01.10.2021: що змінилося
- Проблеми, з якими зіштовхнувся роботодавець
- Як визначити день і час, коли е-лікарняний готовий до оплати
- Чи треба друкувати електронний листок непрацездатності
- Призначення матзабезпечення роботодавцем: алгоритм дій від Фонду
- Як працювати комісії з соцстраху з е-лікарняними?
- Які відомості відділ кадрів має надати комісії (уповноваженому) з соцстраху
- Як визначати причину непрацездатності коли вказано «захворювання та травми загального типу»
- Як бути, коли допущена помилка чи е-лікарняний не потрапив за призначенням
- Е-лікарняні сумісників: хто має усунути проблему
- Скорочення тимчасової непрацездатності
- 4 випадки, коли видається паперовий листок непрацездатності
- Знайшли помилку в паперовому лікарняному: як оформити дублікат
- Протокол комісії – у 10-денний строк: це перевіряють Фонд і Держпраці
- Навіщо подається Довідковий розрахунок при призначенні лікарняних
- Подали Довідковий розрахунок: чи враховувати стаж і заробіток за останні місяці
- Оформлення заяви-розрахунку на отримання фінансування
- Отримали фінансування через 2 місяці: що в Податковому розрахунку
- Чому алгоритм призначення лікарняних не відповідає нормам Закону про соцстрах!
? Частина 2. Облік лікарняних листів у програмах KBS. Автоматичне формування та відправка заяви-розрахунку
Людмила Костюк
Провідний фахівець ТОВ «Комплексні бюджетні системи».
? Частина 3. Документи у діяльності підприємства:
документування господарських операцій, первинні документи, новації в оформленні розпорядчих
документів згідно із новим ДСТУ (діє з 1 вересня 2021 року).
Ірина Губіна
Незалежний консультант з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, Автор численних публікацій в бухгалтерській пресі. Досвід активної лекторської діяльності по всій Україні — з 2003 року Професійні сертифікати – CAP, АССА DipIFRrus.
- З 1 вересня діє новий ДСТУ 4163:2020 щодо оформлення документів.
- Сфера дії та головні особливості новацій – які документи слід «переформатувати» та кому.
- Як набуття чинності цим стандартом впливає на документообіг для бухгалтерського обліку та оподаткування.
- Яка передбачена відповідальність за незастосування новацій, чи можуть бути документи визнані такими, що не мають юридичної сили.
- Як ДСТУ впливає на оформлення первинних документів у підприємства.
- Первинний документ: у бухгалтерському та податковому законодавстві, електронні та паперові.
- Статус первинного документа та форма, реквізити.
- Документи паперові та електронні: чи впливає вид документа на відображення операції і обліку?
- Особливості електронного документообігу на підприємстві: як це організувати?
- Дата складання документа і дата операції: на що орієнтований принцип нарахування. На яку дату звертати увагу, відображаючи документ в обліку та нараховуючи податкові зобов’язання.
- Електронні акти надання послуг: особливості відображення в обліку та ПДВ-наслідки.
- Для яких документі і коли можна використовувати факсиміле у первинних документах: все не так просто, як здається.
- Документи в ПКУ та обліку: первинні, підтверджуючи та інші.
- Поняття первинних і підтверджуючих документів: які параметри встановлює ПКУ, позиція фіскалів і вимоги законодавства.
- Документи не первинні, але важливі: рахунки-фактури, калькуляції, накази, розпорядження, тощо. Вимоги до наявності та оформлення. Позиція податківців та можливості підтвердження реальності операцій.
- ТТН: оновлення форми з 1 жовтня та роль у підтвердженні реальності господарських операцій.
- Підтверджуючі документи по наданню «ризикових» послуг: маркетинг, реклама, консалтинг, інші – чи виправдані вимоги податківців щодо їх форми та змісті, що відповідати на претензії про їх «невідповідність».
- Як підтвердити «місце постачання» для ПДВ без зазначення місця в документі.
- Документальне підтвердження бухгалтерських оцінок (резерви, переоцінки, ставки дисконтування, ін.).
- Бухгалтерська довідка як універсальній документ, яких підтверджує розрахункові витрати.
- Як оформити та підтвердити оціночні розрахунки.
- Чи мають право податківці ставити під сумнів бухгалтерські оцінки – розмір резервів, ставки дисконтування, ліквідаційну вартість, ін.
- Недоліки у первинних документах:
- які помилки є допустимими.
- Відсутність факту підтвердження господарської операції і юридичні наслідки такої зміни статусу первинного документа.
- Документи, отримані невчасно: облікові особливості.
- Алгоритм дій для підприємства при закритті періоду.
- Як вчинити із такими документами при складанні проміжної звітності та річної.
- Випадки, коли документи поточного періоду мають бути відображені у минулих періодах.
- Правила «резервування» нарахованих витрат: рецепт для обережних.
- Вплив на податкові витрати нарахованого резерву під неотримані документи від контрагента: особливості формування.
- Документи податкового агента в операціях із сторонніми фізособами – не працівниками підприємства : операції для всіх!
- Придбання та виплати фізичним особам – обов’язки податкових агентів, первинка + 4ДФ – коли здаємо, кого зазначаємо?
- Що робити якщо документи є, а ІПН отримувача немає?
- Як документально підтвердити законне неутримання ПДФО та ВЗ при виплатах: загадуємо норми ПКУ.
- Документи у відрядженнях: форма, мова, зміст.
- Як мінімізувати ризики нарахування ПДФО та ВЗ при виплаті компенсацій витрат на відрядження працівникам.
- Послуги, отримані від ФОПів у відрядженні – коли треба включати у додаток № 4ДФ?
Чекаємо саме на Вас!