Електронні ключі (КЕП) для ФОП

Поділитись

Використовувати КЕП фізичної особи підприємця можна на великій кількості державних реєстрів та порталів. Він дозволяє вирішувати як питання бізнесу, так і особисті, витрачаючи мінімум часу.

Навіщо потрібен кваліфікований електронний підпис ФОП?

Коли все намагаються заощадити час і гроші, електронний підпис КЕП (ЕЦП) набуває особливого значення. Він дозволяє вирішувати як питання бізнесу, так і особисті, витрачаючи мінімум вашого часу. Використовуючи ЕЦП, ви виключаєте витрати на конверти, марки, папір і кошти на друк. Не потрібно стояти в черзі, щоб подати декларацію про доходи та іншу звітність фізосіб підприємців.

Що таке кваліфікований електронний підпис?

Спрощено ЕЦП це набір зашифрованих даних, що використовуються для накладання підпису на електронні документи. Ви можете почути також такі поняття:

  • Удосконалений електронний підпис – формується за допомогою криптографічного обробки електронних відомостей, що стосуються електронного підпису, а також особистого ключа, пов’язаного виключно з самим підписантом. Особистий ключ ідентифікує підписувача та може виявити, якщо цілісність інформації порушиться.
  • Електронний підпис (КЕП, раніше використовувалося поняття ЕЦП, електронний цифровий підпис) володіє всіма необхідними властивостями та функціями вдосконаленого, й створюється на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

ЕЦП, особистий ключ, і сертифікат, відкритий ключ, працюють разом, тобто якщо ви оформили електронний підпис, то автоматично отримуєте сертифікат. Особистий і відкритий ключі працюють в зв’язці — таким чином, що підписати документ можливо тільки особистим ключем, але перевірку проводить відкритий ключ сертифіката, відповідний особистому ключу.

Електронний кваліфікований підпис замінює паперовий, але при цьому гарантує, що електронні дані не будуть підроблені зловмисниками. Юридично КЕП рівноцінний аналогу від руки.

Де можливо використовувати електронний підпис

Використовувати ЕЦП фізичної особи підприємця можна на великій кількості державних реєстрів та порталів. Маючи ЕЦП, ви зможете:

  • подавати декларацію про доходи ФОП в електронному вигляді;
  • оформити документи та брати участь в державних закупівлях і тендерах на майданчику “Prozorro”, а також на електронному ресурсі “Державні закупівлі. Онлайн “;
  • провести реєстрацію на веб-порталі Пенсійного фонду;
  • здійснити реєстрацію в електронному кабінеті платника податків, щоб користуватися можливістю подавати звітність, реєструвати податкові накладні та платити податки онлайн;
  • зареєструватися на порталі державних послуг «Дія»;

Також з ЕЦП можна надавати звітність в усі органи контролю і отримувати багато інших послуг.

Як і де оформити кваліфікований електронний підпис?

Щоб придбати електронний підпис, зверніться в ТОВ «Системи для бізнесу». Ми є офіційним представником кваліфікованого надавача довірчих електронних послуг ТОВ «Центр сертифікації Україна», що входить в список суб’єктів, що надають послуги формування КЕП, на веб-порталі Мінцифри.

ВАЖЛИВО! Ми надаємо якісні консультації клієнтам щодо використання електронних підписів. Ніяких додаткових платежів здійснювати не потрібно. У гарячі звітні періоди багатоканальна лінія техпідтримки працює з 9:00 до 20:00.

Які документи потрібні вам для отримання електронного підпису?

Щоб оформити сертифікат для КЕП, вам необхідно надати:

  • паспорт (якщо у вас паспорт нового виду – ID-картка, необхідно мати з собою також Довідку про місце реєстрації проживання);
  • ідентифікаційний код.

Для оформлення КЕП адвокатам і приватним нотаріусам потрібно такий же набір документів, як і ФОП.

Якщо у вас вже є дійсний КЕП, ви можете продовжити його онлайн:

  • в програмному забезпеченні M.E.Doc;
  • або ж на сайті https: uakey.com.ua.

Оформлення електронного підпису в нашому офісі займе 15 хвилин.

Увага! Ми не виготовляємо сертифікат друку ФОП адвокатам і нотаріусам :, оскільки такий тип ЕЦП не потрібно при поданні ними звітності до контролюючих органів.

Яка ціна електронного підпису фізичної особи підприємця?

Оформлення КЕП для фізичної особи (ФОП) на рік коштуватиме 104 грн. Ціна на два роки складе 207 грн.

ПОРАДА! Ви можете оформити сертифікат відразу на два роки, щоб в наступному році не витрачати на це дорогоцінний час!

Ще не придбали електронний підпис або залишилися питання? Залишайте заявку – співробітники зв’яжуться з вами найближчим часом!

Слідкуй за нами
Поділитись
Коментарі

Коментарів поки що немає...