Часті запитання. КЕП. Захищені носії в M.E.Doc.

Поділитись

У цій статті ми відповімо на питання, що найчастіше ставляться нам по КЭП: як зареєструвати КЭП, як змінити пароль секретного ключа, як створити секретний ключ на захищеному носії, як підписати їм документ, як додати контрагента в програму і на інші популярні у бухгалтерів питання.

  1.  Як завантажити сертифікати в програму Медок

    Для завантаження сертифікатів в ПК M.E.Doc потрібно перейти в розділ Адміністрування—Сертифікати.Старт завантаження сертифікатів На вкладці Встановлені сертифікати натискаємо Завантажити з Інтернету. Вибір джерела завантаження з ІнтернетуПісля чого в програму будуть завантажені активні сертифікати.Відображення встановлених сертифікатів

  2. Як змінити пароль секретного ключа

    Щоб змінити пароль секретного ключа потрібно зайти в розділ Адміністрування—Сертифікати.Старт налаштувань пароля секретного ключа Правою кнопкою миші натискаємо на сертифікат, для якого хочемо змінити пароль.Вибір сертифікату для налаштувань пароля секретного ключа Обираємо каталог, де знаходиться відповідний секретний ключ.Вибір каталога для налаштування пароля секретного ключа У верхньому рядку вводимо діючий пароль до секретного ключа, після чого нижче вводимо двічі новий пароль і натискаємо ОК.Заповнення полів з паролями

  3. Як зареєструвати КЕП (ЕЦП) в ДПСУ

    Після того як Ви отримали нові КЕП, їх потрібно зареєструвати в ДПС. Для цього переходимо в розділ Довідки державних органів—Інформаційна довідка.Старт реєстрації КЕП Натискаємо Створити—Іншу довідку і створюємо довідку J/F1300204 Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС.Створення запиту про реєстрацію Після цього підписуємо її новими КЕП та надсилаємо в ДПС.Перевірка і підпис запиту У відповідь на запит прийде витяг або повідомлення — документ з кедом J/F1391099 Повідомлення про набуття статусу суб’єкта електронного документообігу. Якщо на підприємстві крім керівника є ще бухгалтер, тоді його КЕП також потрібно зареєструвати в ДПС. Для цього потрібно перейти в розділ Звітність—Реєстр звітів.Старт реєстрації КЕП бухгалтера Натискаємо Створити звіт.Створення запиту для реєстрації КЕП бухгалтера Створюємо документ з кодом J1391103 Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису.Створення документа про реєстрацію КЕП бухгалтера В табличній частині вказуємо новий сертифікат бухгалтера, заповнюємо необхідні поля і відправляємо в ДПС.Заповнення форми повідомлення в ДПС Далі потрібно дочекатися позитивну квитанцію №2 і лише після цього можна буде працювати з новим КЕП бухгалтера.

  4. Генерація секретного ключа на захищений носій.

    Відео-інструкція тут: https://youtu.be/_MjS677Ab1o

  5. Підписання ключем на захищеному носії.

    Відео-інструкція тут: https://youtu.be/09F3XfDqm1Y

  6. Зміна пароля секретного ключа на захищеному носії.

    Відео-інструкція тут:https://youtu.be/n181E6ipTMA

  7. Як додати контрагента у програму

Для додавання контрагента в ПК M.E.Doc потрібно зайти в розділ Довідники—Контрагенти.Старт процесу додавання контрагента в M.E.Doc

Зліва обираємо групу в яку будемо додавати нового контрагента.Вибір групи для додавання контрагента M.E.Doc На панелі інструментів натискаємо Додати контрагента.Додавання контрагента Вибір групи для додавання контрагента в M.E.Doc В поле ЄДРПОУ вводимо код контрагента та натискаємо Завантажити сертифікат.Прив'язка даних сертифіката до контрагентаВ результаті завантажаться дані по контрагенту із його сертифікату.Заповнення картки контрагента

Натискаємо ОК і в програмі з’явиться новий контрагент.Завершення процесу додавання контрагента в M.E.Doc

Слідкуй за нами
Поділитись
Коментарі

Коментарів поки що немає...

Корисні статті