Е-кабінет працюватиме по-новому. Найголовніше у зміненому Порядку

Поділитись

Наказом Міністерства фінансів від 18 березня 2021 року № 159 затверджено зміни до Порядку функціонування Електронного кабінету. Наказ набуває чинності від дня офіційного опублікування.

Крім суто технічних виправлень, пов’язаних з приведенням Порядку у відповідність до законодавства, Наказ № 159 встановлює правила листування платника податків з Державною податковою службою, форми заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет та відмову отримання документів таким чином.

Наказом визначено, що взаємодія платників податків з Електронним кабінетом реалізується через:

  • портальне рішення для користувачів – платників податків, робота в якому здійснюється онлайн (через мережу Інтернет у режимі реального часу) та не вимагає обов’язкового використання спеціалізованого клієнтського застосування;
  • портальне рішення для користувачів – державних органів, у тому числі контролюючих;
  • програмний інтерфейс (API), що дає змогу реалізувати повноту функціоналу Електронного кабінету;
  • інші засоби, бази даних, реєстри, що ведуться в електронному вигляді, інформаційні, телекомунікаційні, інформаційно-телекомунікаційні системи ДПС.

Також визначається, що листування контролюючих органів з платниками податків, які подають звітність в електронній формі у встановленому законодавством порядку та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті відповідно до абзацу другого пункту 13 розділу ІІ Порядку функціонування Електронного кабінету  та які подали заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку, повинно проводитись в електронній формі з дотриманням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронні довірчі послуги” через Електронний кабінет.

Платник податків один раз протягом року може надіслати ДПС через Е-кабінет заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет за відповідною формою. Цю форму затверджено у новому додатку 4 до Порядку №637.

Датою завершення листування платника податків через Електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет.

Крім того, Наказ № 159 закріплює за ДПС обов’язок повідомляти про виявлені технічні та/або методологічні помилки чи технічні збої у роботі Електронного кабінету із зазначенням дати та часу їх початку та повідомлення про їх усунення із зазначенням дати та часу їх завершення. Такі повідомлення розміщуються на офіційному вебпорталі ДПС.

Слідкуй за нами
Поділитись
Коментарі

Коментарів поки що немає...

Корисні статті