Інструкція з встановлення програми FREDO

Поділитись

FREDO Звіт – зручний спеціалізований сервіс для облікових програм, створений для подачі електронної звітності в контролюючі органи і обміну первинними документами.

ПК FREDO інсталюється на комп’ютер користувача в двох варіантах:

  • локальний;
  • мережевий.

Локальний варіант програми призначений для користування на одному робочому місці. Він встановлюється на один комп’ютер, при цьому здійснюється повна інсталяція програми з копіюванням всіх програмних файлів. Мережевий варіант програми призначений для одночасної роботи з однією базою даних декількох користувачів. На вибраному комп’ютері встановлюється серверна частина, після чого на інших комп’ютерах встановлюються місця (клієнтські станції). При встановленні задається IP-адреса і порт сервера для зв’язку зі службою. Таким чином, декілька комп’ютерів об’єднуються в мережу.

Якщо Вам потрібно встановити мережевий варіант програми, зверніться до нас на лінію технічної підтримки.

Програма завжди встановлюється з дистрибутиву. На дистрибутив встановлюються всі наступні оновлення програми.

Актуальний дистрибутив програми можна завантажити за посиланням

Назва файлу дистрибутиву містить назву програми та версію дистрибутиву: fredo_Х.ХХ.ХХХ, де: X.XX.XXX – версія дистрибутиву, наприклад, fredo_1.01.001.
Скопіюйте файл дистрибутиву в каталог (папку) на комп’ютер та запустіть його на виконання подвійним кліком лівої кнопки миші.

  1. Запуститься спеціальний майстер встановлення (програма-інсталятор), який допоможе встановити програмний комплекс «FREDO» на Ваш комп’ютер. Майстер встановлення FREDOПослідовно виконуйте інструкції інсталятора. Майстер встановлення проаналізує вміст жорсткого диска комп’ютера і за потреби встановить необхідні компоненти, зокрема Microsoft.NET.Framework. Натисніть Далі для продовження.
  2. Відкриється вікно Ліцензійна угода. Уважно прочитайте угоду про використання програмного забезпечення і погодьтесь з умовами угоди. Натисніть Далі для продовження.Вікно ліцензійна угода
  3. Виберіть тип встановлення «Локальний варіант». Натисніть Далі.Вибір типу встановлення
  4. Наступним кроком є вибір каталогу, в який буде встановлена програма та варіанту встановлення.

    Встановлення програми з вибраною опцією Для всіх користувачів комп’ютера робить її доступною для всіх користувачів ОС. При виборі опції Тільки для мене програма буде доступною тільки для цього користувача. Для зміни каталогу скористайтесь кнопкою Огляд. Для продовження натисніть Далі.
    Зверніть увагу!

    За замовчуванням, програма встановлюється в каталог C:\Program Files\FREDO\

    Також, за замовчуванням, пропонується встановити програму доступною для всіх користувачів операційної системи даного комп’ютера.

    У цьому випадку, в каталог C:\Program Files\FREDO\ встановлюються всі виконувані файли та бібліотеки.

    База даних програми, кореневі сертифікати та log файли записуються в каталог C:\ProgramData\FREDO.

    Якщо програма встановлюється лише для окремого користувача (опція Тільки для мене) у каталог за замовчуванням C:\Program Files\FREDO\.

    У цьому випадку, в каталог C:\Program Files\FREDO\ встановлюються всі виконувані файли та бібліотеки.

    База даних програми, кореневі сертифікати та log файли записуються в каталог користувача C:\Users\користувач\AppData\Local\FREDO\.

    Якщо програма встановлюється лише для окремого користувача за іншим шляхом встановлення, наприклад D:\Fredo\, всі файли програми записуються у вибраний користувачем каталог.Настройка установок FREDO

    Для продовження натисніть на кнопку Далі.

  5. Розпочнеться безпосереднє встановлення програми, хід якого відображається індикатором виконання процесу. індикатор виконання процесу
  6. Майстер повідомить про закінчення процесу встановлення програми. Натисніть Готово, щоб закрити вікно встановлення.Завершення встановлення

Запуск програми

Програмний комплекс FREDO представляє собою сервіс здачі електронної звітності. При встановленні FREDO відбувається інтеграція з Вашою обліковою системою. Таким чином, для запуску FREDO у обліковій системі оберіть пункт меню: Звіти > Регламентована звітність > Регламентовані звіти “FREDO Звіт”.Запуск Фредо

При першому запуску FREDO відображається перелік підприємств, які присутні в базі даних облікової системи. При виборі певного підприємства з представленого переліку відбувається автоматичне створення підприємства в базі FREDO, і всі заповнені реквізити переносяться з облікової системи.

Додавання нового підприємства

Перший запуск програми виконується від імені адміністратора без пароля.Перший запуск програми Фредо

Відкриється вікно Вибір установи, з якого відбувається додавання нового підприємства.

  1. На панелі інструментів виберіть команду Створити підприємство.Створення підприємства у FREDO
  2. Відкриється вікно Майстер заповнення даних про підприємство.Майстер заповнення даних про підприємство

Виберіть спосіб реєстрації підприємства серед запропонованих:

Реєстрація нового підприємства призначена для нових користувачів, яким потрібно створити підприємство у FREDO

Відновлення резервної копії призначено для відновлення даних з резервної копії програм FREDO або M.E.Dос.

Зверніть увагу!

У кожному вікні Майстра кнопкою Допомога викликаються короткі інструкції щодо заповнення реквізитів.

Слідкуй за нами
Поділитись
Коментарі

Коментарів поки що немає...

Корисні статті