Тепер точно не повернуть ваше звернення до ДПС! Оформляємо правильно

Поділитись

Июльская статистика ГНС демонстрирует тенденцию роста не верно оформленных электронных обращений налогоплательщиков.

Нагадуємо, що при написанні листа, необхідно дотримуватися положень ст 5 Закону України від 02.10.1996 р. № 393/96-ВР «Про звернення громадян». У іншому випадку звернення повертається відправнику з відповідними зауваженнями.

Листи, у яких не були заповнені поля «адреса» та «підпис заявника», склали полову всіх звернень. 

Щоб ваша заява була розглянута максимально швидко, у оформленні дотримуватися певних правил.

Складаємо лист у довільній формі, однак обов’язково вказуємо в ньому наступні дані:

  • Особа, кому відправляється звернення (начальнику ГУ ДПС, ПІБ іншого керівника, кому адресовано лист).
  • Відправник (прізвище, ім’я, по батькові, адреса заявника поштова).
  • Чіткий опис звернення (скарга, пропозиція, заява) з поясненням суті питання. Допускається залучення додатків – документів чи їх копій.

ВАЖЛИВО: Лист необхідно підписати особі, яка здійснює звернення до ДПС, а також вказати дату подання такого звернення.

Якщо лист досилається не поштою, а за допомогою електронних каналів комунікації, то обов’язковим є вказання зворотної адреси заявника для отримання відповіді.
Щодо застосування кваліфікованого електронного підпису під час відправки звернення електронною поштою, то він не вимагається.

Втім звернення без КЄП має бути подано у вигляді сканованої копії з підписом від руки та датою.

Слідкуй за нами
Поділитись
Коментарі

Коментарів поки що немає...

Корисні статті