logo

Як працює модуль Аналітичні довідки у M.E.Doc

Поділитись

Розглядаємо особливості роботи нового модуля Аналітичні довідки у програмі Медок. Основні можливості та робота з модулем у цьому матеріалі.

В оновленнях M.Е.Doc у розділі Облік ПДВ реалізовано новий модуль під назвою  Аналітичні довідки – Аналіз товарів/послуг за кодами УКТЗЕД/ДКПП (у т.ч. ризиковими). Почати користування модулем можуть усі користувачі, що мають ліцензію Облік ПДВ. Модуль доступний в оновленнях програми Медок від  оновлення програми 11.02.061.

Окрім того, розробники M.Е.Doc приймають пропозиції користувачів програми та проводять постійні вдосконалення модуля Аналітичні довідки, що доступні вже в оновленні 11.02.062. Щоби ознайомитися з переліком змін в останньому оновленні, читайте цю статтю.

Щоби розібратися в можливостях модуля та ознайомитися з новими функціями, дивіться інструкцію у цій статті.

Інструкція з роботи з модулем Аналітичні довідки

Розглянемо, які можливості передбачає використання модуля. У модулі доступні:

  • Аналіз товарів і послуг за кодами УКТЗЕД/ДКПП (у тому числі ризиковими), що дозволяє створювати вибірку даних за податковими накладними і розрахунками коригування, а також за Митними деклараціям у розрізі кодів товарів і послуг. Окрім того, у цьому розділі доступне створення Таблиці даних платника податків на додану вартість з ідентифікатором бланку J(F)1312303;
  • Реєстр Митних декларацій — ця можливість реалізована для створення і ведення реєстру митних декларацій.

Наведемо покрокову інструкцію по роботі з модулем Аналітичні довідки.

Для початку роботи необхідно зайти в модуль Аналітичні довідки – Аналіз товарів і послуг, що розташований у розділі Облік ПДВ.

модуль Аналітичні довідки (1)

Далі за допомогою інструменту Фільтр потрібно вибрати документи, за якими будуть відбуватися пошук і сортування товарів та послуг. Для цих дій реалізований відбір відомостей за низкою параметрів з додатковими полями, які будуть залежати від обраного параметру.

  • Документ:
    • Дата документа – для використання слід встановити відмітку в полі За період для вибору заданого періоду чи в полі Інтервал для довільного періоду;
    • Тип – для відображення інформації за документами конкретного типу, наприклад, Додаток 2, Податкова накладна, Митна декларація тощо, слід вибрати тип у списку, який випадає. Для цього параметру за замовчуванням вказано значення Всі, відповідно сортування даних відбувається одразу за всіма документами;
    • Статус — цей параметр дозволяє показати ті документи, які відповідають конкретному етапу обробки документа.Для цього параметру за замовчуванням вказано значення Всі.
    • Код товару УКТ ЗЕД та Код послуги ДКПП  передбачає вибір користувачем значення коду з довідника.
  • Напрямок дозволяє сортувати електронні документи наступним чином:
    • Всі – уся наявна інформація незважаючи на напрямок документів;
    • Отриманий – будуть відображатися тільки отримані від контрагентів електронні документи;
    • Виданий – будуть відображатися тільки вихідні документи.
  • Контрагент:
    • ЄДРПОУ — при виборі цього варіанту до сортування будуть підтягуватися дані електронних документів визначеного контрагента. Введення значення для цього поля відбувається з клавіатури чи з відповідного підключеного довідника.
    • Назва пошук покаже документи, виписані чи отримані від контрагента, ім’я якого вказане. заповнення поля відбувається введенням з клавіатури або вибором з підключеного довідника Контрагенти.
    • ІПН. Поле Індивідуальний податковий номер призначене для пошуку даних документів,  виписаних на ім’я чи отриманих від контрагентів фізосіб-підприємців та юросіб. Заповнюється з клавіатури чи підключеного довідника.

Після вказання параметрів, згідно яких буде проводитися відбір інформації, клацніть на кнопку Показати. Модуль Аналітичні довідки проаналізує дані щодо товарів та послуг відповідно до обраних вами параметрів пошуку та у робочій області покаже список товарів і послуг у формі таблиці (рис. 2). При цьому рядки таблиці, де містяться ризикові коди УКТ ЗЕД або ДКПП, будуть виділені червоним кольором.

модуль Аналітичні довідки (2)

Створення Таблицю даних платника податку на додану вартість на основі Аналізу 

Можливості модуля дозволяють формувати Таблицю даних платника податку на додану вартість на підставі даних, отриманих від проведення аналітики товарів чи послуг. Щоби скористатися цією функцією:

  1. Виберіть рядки даних, які слід включити у Таблицю даних платника ПДВ та проставте позначки на їх початку.
  2. Далі слід вибрати один з наступних варіантів:
    • клацніть кнопку Створити Таблицю даних платника ПДВ;
    • у головному меню натисніть Файл – Створити на основі – Створити Таблицю даних платника ПДВ;
    • у контекстному меню оберіть команду Створити на основі – Створити Таблицю даних платника ПДВ.
  3. Буде створена і одразу ж відкриється нова Таблиця даних платника ПДВ. Необхідно провести перевірку правильності даних, що внесені у поля документа, і внести потрібні дані;
  4. Для закінчення роботи з Таблицею необхідно зберегти звіт за допомогою кнопки або натиснути комбінацію клавіш. При виконанні збереження документа буде проведена автоматична перевірка правильності заповнення полів звіту.

модуль Аналітичні довідки (3)

Робота з Реєстром митних декларацій у модулі Аналітичні довідки Медок

Щоби використовувати можливості аналітику товарів та послуг для митних декларацій, необхідно завчасно внести всю потрібну інформацію до Реєстру митних декларацій.

Реєстр митних декларацій створений для зберігання та обробки даних Митних декларацій.

Розглянемо, як перейти до роботи з Реєстром митних декларацій:

  1. У розділі Аналіз товарів/послуг за кодами УКТЗЕД/ДКПП слід задати параметри для відбору відомостей на панелі Фільтр та натиснути кнопку Показати.
  2. Далі слід натиснути на кнопку Реєстр митних декларацій, після чого буде відкрита вкладка Реєстр митних декларацій:

модуль Аналітичні довідки (4)

Таблиця цього розділу відображатиме Митні декларації, що відповідають заданим у Пошуку параметрам панелі Фільтр у розділі Аналіз товарів/послуг за кодами УКТЗЕД/ДКПП.

Далі розглянемо, як відбувається внесення інформації до Реєстру митних декларацій.

Програма передбачає кілька варіантів внесення даних до Реєстру митних декларацій. Ви можете скористатися наступними способами:

  • кнопка Створити запис   на панелі інструментів;
  • головне меню Файл – Створити запис;
  • контекстне меню — Створити запис;

Таким чином у таблицю розділу буде додано новий рядок:

модуль Аналітичні довідки (5)

Далі необхідно заповнити дані Митної декларації. Введення інформації можливе як в ручному режимі через клавіатуру, так і за допомогою вбудованого довідника.

Для видалення даних з Реєстру митних декларацій слід обрати відповідний рядок у списку митних декларацій та використати один з наступних способів:

  • кнопка Видалити запис   на панелі інструментів;
  • головне меню Файл – Видалити запис;
  • контекстне меню — Видалити запис;
  • клавішна комбінація.

Таким чином, за допомогою модуля Аналітичні довідки у користувачів з’явиться можливість самостійно здійснювати аналітику товарів та послуг за даними податкових накладних, розрахунків коригування і митних декларацій, та створювати на його основі Таблицю даних платника ПДВ. 

Також підготували для вас зручну відео-інструкцію по роботі в M.E.Doс., усього декілька хвилин вашого часу, перегляньте нижче:

Якщо це відео було корисним для вас – поділіться ним з колегами у соцмережах, натиснувши опцію “Поділитися”.

Актуальні новини для вас

Читайте також:

Слідкуй за нами
Поділитись
Коментарі

Коментарів поки що немає...

Корисні статті