logo

Захищені носії для кваліфікованого електронного підпису

Поділитись

Що таке ключі криптозахисту?

Ключ криптозахисту (токен) — універсальний інструмент, призначений для використання в різних електронних системах: платіжних системах, системах Клієнт казначейства — Казначейство, Клієнт банку, системах доступу, системах мережевої безпеки в якості електронного ідентифікатора, носія персональної інформації, а також засобу формування кваліфікованого електронного підпису без вилучення закритого ключа.


Ключі криптозахисту застосовуються для захищеного зберігання і використання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) в е-документообігу М.Е.Doc, системах державних послуг та інших організаціях, в банківських і корпоративних системах, Інтернет-банкінгу.

Використовувати такий тип носіїв зобов’язав Кабінет Міністрів України постановою від 14 лютого 2017 року № 75 «Про внесення змін до Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності».

зверніть увагу  Докладніше про токени читайте тут 


Що потрібно для придбання ключів криптозахисту?


Для придбання токенів потрібно завантажити бланки документів,  заповнити та відправити на нашу електронну адресу sales@sys2biz.com.ua

В запиті до нас повинні бути такі документи:

    
Повністю заповнена заявка (у текстовому форматі WORD).

Договір (у текстовому форматі WORD без підпису та печатки)

Договір для госпрозрахункових підприємств

Договір для бюджетних установ

Довіреність (відсканована з підписом та печаткою

USB-ключ SECURE TOKEN-337К

Електронний USB-ключ SecureToken-337К — носій ключової інформації, призначений для використання в системах інформаційного доступу, електронного документообігу, авторизації користувачів і захищеного зберігання ключової інформації.

Виконує функції формування і перевірки кваліфікованого електронного підпису, шифрування, автентифікації, зберігання секретної (ключової) інформації.

Можна записати лише один ключ захисту інформації на один носій криптозахисту.


Щоб дивитися виписки, достатньо одного ключа. Для виписування документів вам потрібно мінімум 3 носія:

  • печатка підприємства;
  • підпис директора;
  • підпис бухгалтера.

Для кожного додаткового підпису потрібен окремий ключ криптозахисту, тобто вам потрібно взяти необхідну кількість ключів криптозахисту будь-якого типу.

Зазвичай беруть однакові (наприклад: 3-5 шт SecureToken-337K), для підпису директора беруть носій з флеш-накопичувачем.

В чому різниця між ключами криптозахисту?


SecureToken-337K ключ криптозахисту

SecureToken-337K

Найпопулярніший серед клієнтів. Даний ключ має міцний корпус, металевий USB роз’єм та ковпачок.

SecureToken-337M

SecureToken-337M

Має більш компактний корпус з пластиковим USB роз’ємом.

SecureToken-337F ключ криптозахисту

SecureToken-337F

Має додаткову Flash-пам’ять для зберігання інформації.  На комп’ютері буде працювати як звичайний Flash-носій, але з  програмою M.E.Doc буде працювати, як носій  КЗІ.


 

Переваги захищеного носія:

  • Захищає при генерації (генерація секретного ключа відбувається всередині захищеного носія);
  • Захищає від несанкціонованого доступу (вилучення, копіювання, перегляду);
  • Носій захищений паролем доступу (доступ до носія можливий за допомогою пароля);
  • Захищає при підписанні документів (операції з секретним ключем відбуваються всередині пристрою).

Яку дату поставити в документах?

Документи датуються датою доручення. Доручення краще датувати днем відправки нам електронного листа з документами. Ми відправляємо вам оригінали протягом двох днів, та доставка Новою поштою триває протягом 1-2 діб. Зазвичай, документи отримують на другий-третій день після відправки нам заявки.

Дату можна поставити майбутнім числом, але не більш, ніж на тиждень, щоб у вас при отриманні були документи з актуальними датами.


Чи ставити підписи, печатки, сканувати заповнені документи?

Потрібно роздрукувати та відсканувати Довіреність, а Заявку та Договір — не потрібно! Досить буде відправити нам їх в електронному форматі Word (в тому вигляді, як у нас на сайті).

Для швидшого опрацювання вашої заявки, просимо надіслати документи в одному листі та не архівувати їх.


Ми відправили до вас електронний лист з документами, що далі?

Після отримання вашого листа надсилаємо вам відповідь про отримання листа. Якщо документи правильно заповнені, беремо заявку в обробку; у разі помилок або неповноти інформації надсилаємо відповідь щодо необхідних поправок у документах.

За два дні готуємо для вас пакет документів (договір в 2 примірниках, видаткова накладна в 2 примірниках, рахунок фактура) та резервуємо товар.

Після відправки пакету документів вам надійдуть реквізити відправлення на електронну скриньку, з якої була надіслана заявка.

Якщо ви протягом декількох днів не отримуєте на електронну пошту від нас жодної відповіді, то скоріше за все ваш лист до нас не надійшов. Для уточнення, чи ваш лист надійшов до нас, будь-ласка, зателефонуйте до наших операторів.


Якщо до нас не доходять ваші листи, що робити?

Якщо листи не доходять до нас, перевірте:

  1. Можливо, допущена помилка в адресі sales@sys2biz.com.ua.
  2. Було помічено, що листи з сервісу часто не доходять до нас. В такому разі рекомендуємо надіслати нам документи з іншої електронної скриньки.
  3. Поштова скринька може бути не долаштована або мати якісь поломки. Спробуйте відправити з іншої електронної пошти.
  4. Відскановані документи можуть займаюти дуже великий об’єм. Спробуйте експортувати скановані документи в більш стислий формат (JPG, PDF).

Як здійснюється доставка товару та за чий рахунок?

Доставка здійснюється за рахунок отримувача до відділення Нової Пошти згідно домовленості. Також можна замовити самовивіз з нашого офісу.


Що робити, якщо носій не працює, або вийшов з ладу?

Виробник (ТОВ «АВТОР») несе гарантійну та сервісну відповідальність. Гарантійний термін на обладнання — 3 роки.

Разом з листом ми відправляємо носій. Відразу після отримання вашого листа та носія, вам буде відправлено ідентичний носій на заміну.

Якщо гарантійний термін минув, то потрібно звернутися до сервісного центру ТОВ «АВТОР», надіслати несправний носій на адресу: 03005, Киев, вул. Смоленська, 31/33, ТОВ «АВТОР». Після діагностики вам буде надана інформація щодо можливості ремонту.


Чи беремо ми участь у торгах системи PROZORRO?

Наша компанія з 2016 року зареєстрована на майданчику www.dzo.com.ua, відповідно ми приймаємо участь в електронних торгах системи PROZORRO.

Для того, щоб ми швидше побачили вашу закупівлю, надішліть нам її номер у форматі «UA-2016-01-01-000200-b» на електронну адресу sales@sys2biz.com.ua.


Ви можете задати запитання за номерами:
(067) 350-24-00
(099) 350-99-00
(044) 364-24-00

чи на e-mail sales@sys2biz.com.ua

 

 

Слідкуй за нами
Поділитись
Коментарі

Коментарів поки що немає...

Корисні статті