logo

Як стати користувачем кваліфікованого електронного підпису

Поділитись

Як стати користувачем кваліфікованого електронного підпису, способи укладання договору та необхідні комплекти документів для подання.

Порядок отримання КЕП

Оберіть один із способів укладання Договору:

— Паперовий договір: підписати два екземпляри та разом з комплектом документів подати кваліфікованому надавачу електронних довірчих послуг  для подальшої відправки до ТОВ «ЦСК «Україна».

— Договір в електронному вигляді:

Договір про надання послуг ЕЦП та Картка приєднання має бути підписана керівником підприємства.

Сплатіть рахунок за надання послуг КЕП згідно прайсу. Сформуйте в М.E.Doc заявку на отримання відкритого ключа: згенерувати особистий ключ та картку реєстрації електронної заявки на кваліфікований сертифікат відкритого ключа. Подайте заявку адміністратору реєстрації з комплектом необхідних документів.

Комплект документів

Для отримання сертифікатів, в залежності від заявника, необхідно подавати такі комплекти документів:

Довіреність

 Довіреність (з правом підпису)

Замовте КЕП у вашому місті, заповнивши форму нижче

Слідкуй за нами
Поділитись
Коментарі

Коментарів поки що немає...

Корисні статті