Як стати користувачем кваліфікованого електронного підпису
Як стати користувачем кваліфікованого електронного підпису, способи укладання договору та необхідні комплекти документів для подання.
Порядок отримання КЕП
Оберіть один із способів укладання Договору:
— Паперовий договір: підписати два екземпляри та разом з комплектом документів подати кваліфікованому надавачу електронних довірчих послуг для подальшої відправки до ТОВ «ЦСК «Україна».
— Договір в електронному вигляді:
- ознайомитись з Електронним договором на сайті або в системі електронного документообігу M.E.Doc;
- заповнити та підписати в одному екземплярі Картку приєднання до договору про надання послуг кваліфікованого електронного підпису;
- подати картку з повним комплектом документів адміністратору реєстрації.
Договір про надання послуг ЕЦП та Картка приєднання має бути підписана керівником підприємства.
Сплатіть рахунок за надання послуг КЕП згідно прайсу. Сформуйте в М.E.Doc заявку на отримання відкритого ключа: згенерувати особистий ключ та картку реєстрації електронної заявки на кваліфікований сертифікат відкритого ключа. Подайте заявку адміністратору реєстрації з комплектом необхідних документів.
Комплект документів
Для отримання сертифікатів, в залежності від заявника, необхідно подавати такі комплекти документів:
- Юридична особа
- Відокремлений підрозділ (філія, представництво) юридичної особи
- Фізична особа-підприємець
- Фізична особа
- Приватний нотаріус
- Адвокат
- Договір про спільну діяльність
- Структурний підрозділ (юридичної особи або відокремленого підрозділу (філії, представництва) юридичної особи)
- Для податкових накладних
- Для підписання консолідованого податку на прибуток
Довіреність
Довіреність (з правом підпису)
Замовте КЕП у вашому місті, заповнивши форму нижче