Порядок отримання Витягу з Реєстру для фізосіб-єдинників

Поділитись

Розглядаємо, як фізособа – платник 1-3 групи єдиного податку  може отримати витяг з реєстру в електронній формі.

Податківці зазначають, що фізичні особи, які є платниками єдиного податку 1-3 груп, мають можливість сформувати, накласти підпис та відправити до належного органу ДПС України запит за формою F1302101. Таку можливість можна реалізувати у меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету. 

Як отримати витяг з реєстру платників ЄП

Пункт 299.9 ПКУ визначає, що платник ЄП має змогу безоплатно отримати в органі контролю за місцем податкової адреси витяг з реєстру платників єдиного податку. Наведемо кілька особливостей щодо цього витягу та його отримання:

  • витяг можна отримати у паперовому та електронному вигляді. Варто зауважити, що у разі видачі витягу в електронній формі його роздруківка на папері не буде оригіналом.
  • отриманий витяг вважається дійсним до факту зміни даних в реєстрі.

Терміни видачі витягу складають:

  • один робочий день від дати надходження запиту для вже зареєстрованих платників ЄП;
  • два робочих дні максимум — для тих суб’єктів господарювання, що лише подали заяву для переходу на спрощенку. 

Форма запиту про отримання витягу і форма витягу встановлені у наказі Мінфіну від 16.07.2019 за номером 308.

Податківці звертають увагу платників, що у формі запиту потрібно проставити відмітку в полі «Спосіб отримання витягу»:

  • отримання платником податків в органі контролю;
  • отримання витягу в електронному вигляді.

Де переглянути Витяг в електронному вигляді

Електронні форми документів у форматі за стандартом на основі специфікації eXtensibleMarkupLanguage (XML) слід оприлюднювати на офіційному сайті податкової. Така норма передбачена пунктом 4 Порядку обміну електронними документами з органами контролю, встановленого наказом Мінфіну від 06.06.2017 № 557.

Необхідні форми, а саме Запит F1302101 та витяг F1402101, фізособи можуть знайти на сайті ДПС України за наступним шляхом:

Головна → Електронна звітність → Платникам податків про електронну звітність → Інформаційно-аналітичне забезпечення → Реєстр форм електронних документів → Реєстр форм електронних документів (перелік сервісних запитів) для фізичних осіб.

Сформувати запит за формою F1302101, підписати його і відправити до потрібного органу ДПС ФОП платник ЄП 1–3 групи може у меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.

При поданні запиту за вказаною формою з позначкою «в електронному вигляді» як шлях отримання витягу,  витяг з’явиться у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» у приватній частині Електронного кабінету.

Інші актуальні новини

Вас може зацікавити:

Слідкуй за нами
Поділитись
Коментарі

Коментарів поки що немає...

Корисні статті