Що робити у разі відсутності квитанції №2 при подачі об’єднаної квартальної звітності?

Поділитись

Багато користувачів зіткнулися із ситуацією, коли відсутня квитанція №2 для звітів, вона некоректно заповнена, чи не вноситься до реєстру застрахованих осіб.

Відбувається це з такими документами:

  • F0103307 – Декларації  платника ЄСВ для ФОП 3 групи.
  • J/F0510506 – Розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – ФОП, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого ЄСВ.

Буває, що у другої квитанції для Розрахунку в результатах обробки стоїть “смайл”. Квитанція №2 може бути успішною, але не внестися до реєстру застрахованих осіб.


Не дивно, що однозначних рекомендацій щодо виходу з ситуації поки немає, оскільки обробка об’єднаної звітності відбувається в рамках «Єдиного вікна», за участю відразу двох служб: як ДПСУ, так і ПФУ.

Програмний комплекс ПФУ, який робить остаточну перевірку звітів, поки що не готовий до коректної обробки по причині чого створюються «віртуальні черги» звітів.

Якщо у вашій квитанції  №2 стоїть смайл, то це символ внутрішньої помилки обробки звіту системою ПФУ. Це означає, що звіт не попав на остаточну перевірку із ПФУ в ДПСУ, і,  як висновок, відомості з нього не внесені до реєстру застрахованих осіб.

Наразі ДПС рекомендує дублювати відправлення звіту лише у разі, якщо квитанції немає декілька робочих днів та звертатися за роз’ясненнями до контролюючих органів.

ВАЖЛИВО! Як вивантажити дані Об’єднаного звіту з ЄСВ з вашої облікової програми у Медок дивіться ТУТ.

Слідкуй за нами
Поділитись
Коментарі

Коментарів поки що немає...

Корисні статті