Порядок реєстрації роботодавців на порталі ПФУ (створення е-трудових)

Поділитись

Визначено порядок реєстрації роботодавців на порталі Пенсійного фонду України для створення електронних трудових книжок. Порядок поданий у листі від 23.04.2021 р. № 2800-050101-8/19625.

Нагадаємо, що з 10 червня 2021 набув чинності Закон від 05.02.2021 р. № 1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі». Він передбачає перехід на електронні трудові книги з можливістю ведення паперової трудової на вимогу працівника, перенесення даних в електронний реєстр та звільняє роботодавців від обов’язку зберігання трудових книг. Натомість виникає обов’язок перенесення даних з паперових трудових в електронний реєстр, що передбачає реєстрацію на порталі ПФУ для створення е-трудових.

Основні положення

Реєстрація роботодавців для створення електронних трудових відбувається на основі заяв, які складені згідно з додатками 2, 3 до Положення № 13-1. Заяву потрібно подавати до Пенсійного фонду особисто заявнику з пред’явленням документів на посвідчення особи. Якщо заява подається уповноваженим представником роботодавця, до такої заяви слід додати документи, що підтверджують його повноваження.

Як зареєструватись на порталі ПФУ для створення електронних трудових?

При здійсненні реєстрації на порталі Пенсійного фонду страхувальникам слід вказати наступні дані:

  • повне найменування юридичної особи (страхувальника);
  • дата державної реєстрації згідно з витягом (випискою) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • код за ЄДРПОУ (згідно пункту 4 Розділу IV Положення № 13-1).

Страхувальниками є підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, що використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами, у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

Реєстрація на порталі ПФУ за наявності електронного підпису

Зазначимо, що реєстрація на ПФУ осіб, серед іншого страхувальників, які мають кваліфікований електронний підпис, відбувається автоматично.

Авторизацію в якості страхувальника можуть здійснити особи, що мають право підпису, як керівництво підприємства, або за допомогою кваліфікованої електронної печатки підприємства.

Інші матеріали за темою

Е-трудова книжка: 12 відповідей на популярні питання від ПФУ

10 червня – запровадження електронних трудових книжок. Що потрібно знати роботодавцю?

Процедура створення та оплати е-лікарняних

Як відбувається перенесення сканованої інформації в цифровий формат, і хто виконує цю роботу?

Слідкуй за нами
Поділитись
Коментарі

Коментарів поки що немає...

Корисні статті