Трудові книжки – як оцифрувати? Порядок ПФУ

Поділитись

Новий проєкт постанови передбачає подання відомостей про трудову діяльність працівника страхувальником або самим працівником.

Пенсійний Фонд України розробив проект постанови “Про затвердження Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи-підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі”. Передбачається, що Постанова набере чинності через 10 днів від її опублікування.

Інформація про трудову діяльність працівника в електронній формі подається через вебпортал електронних послуг ПФУ в сканованому або оцифрованому вигляді. Проєктом передбачається, що цю інформацію подаватиме роботодавець за працівника чи безпосередньо працівник.

Способи подання інформації про трудову діяльність до ПФУ:

  • у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування;
  • в оцифрованому вигляді — шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ, до якого додають скановані копії документів, на підставі яких створюють запис.

Скановані копії документів виготовляються в електронному форматі з оригіналів трудової книжки та документів про стаж та повинні містити усі сторінки у хронологічному порядку та поля відповідних документів. Рекомендована роздільна здатність 300 dpi, допустимий формат .pdf або .jpeg.

Сканкопії повинні бути затверджені накладенням кваліфікованого електронного підпису страхувальника чи працівника, що подають інформацію.

Перелік відомостей про трудову діяльність працівника, що має бути в електронному записі:

  • найменування роботодавця або  ПІБ та ідентифікаційний код платника податків, або реєстраційний номер картки платника податків, або серія/номер паспорту для осіб, що відмовились від реєстраційного номера і мають про це відмітку в паспорті;
  • періоди роботи (навчання, практики, служби, безробіття, догляду, відносин за договорами ЦПХ тощо);
  • вид, номер і дата документа, на підставі якого внесені відомості про початок чи припинення трудових відносин (навчання, практики, служби, безробіття, догляду, відносин за договорами ЦПХ тощо).

У випадку, якщо електронний документ створено і відправлено з помилками, формується новий запис.

Проєкт розроблено на виконання п. 4 постанови КМУ “Про запровадження обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі” від 27.11.2019 р. № 1084.

Проте передбачається, що з 10.06.2021 року повинен вступити в дію Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі” від 05.02.2021 р. № 1217-IX, що скасовує обов’язковість паперової трудової книжки та переводить облік трудової діяльності працівника в реєстрі застрахованих осіб у електронну форму. Дивіться наш попередній матеріал на цю тему Дев’ять головних запитань про електронні трудові книжки.

Слідкуй за нами
Поділитись
Коментарі

Коментарів поки що немає...

Корисні статті