logo

З 23 липня діє Порядок подання електронних копій трудових книжок

Поділитись

Вступила в дію Постанова Пенсійного фонду України від 12.03.2021 року № 11-1, що встановлює механізм подання даних про трудову діяльність працівника, ФОПа чи фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронному вигляді.

Постанова визначає Порядок подання відомостей щодо трудової діяльності, тобто спосіб і особливості оцифрування трудових книг. Детальніше вимоги нового Порядку ми розглядали у цьому матеріалі.

Як подаються відомості про трудову діяльність з 23 липня?

Порядок подання відомостей визначає, що інформація щодо трудової діяльності працівника може бути подана до ПФУ:

  • роботодавцем за працівників;
  • працівником самостійно.

На що варто звернути увагу при поданні відомостей?

Радимо звернути увагу на такі пункти Порядку подання відомостей:

Подання здійснюється засобами порталу електронних послуг Пенсійного Фонду.

Дані подаються в електронному вигляді, накладання кваліфікованого електронного підпису обов’язкове.

Подання даних можна здійснювати на вибір:

  • у вигляді сканкопій встановлених законодавством документів (вимоги до сканкопій наводимо нижче);
  • в оцифрованому вигляді, тобто за допомогою формування електронного запису в е-кабінеті страхувальника або застрахованої особи на сайті ПФУ з долученням сканкопій, що є підставою внесення запису.

Перехідний період, протягом якого можна подавати інформацію з трудових книг для перенесення її в електронний реєстр, становить 5 років та почався 10.06.2021. Докладніше про це у нашому матеріалі щодо змін обліку трудової діяльності працівника в електронній формі.

Які мають бути сканкопії для подання до ПФУ?

Для сканкопій документів, що передбачені чинним законодавством для внесення в електронний реєстр, встановлені такі вимоги:

  • сканкопії слід робити з оригіналів документів;
  • копії повинні бути кольорові та чіткі, дані зі копій повинні легко зчитуватися;
  • слід подати копії усіх сторінок, упорядкованих хронологічно;
  • роздільна здатність 300 dpi;
  • формат зображення jpg чи pdf;
  • розмір кожної сканкопії не повинен становити більше за 1 Мб.

Нагадаємо про консультацію від представників Пенсійного фонду, що у листі від 15.07.2021 надали роз’яснення стосовно проблематичних питань ведення е-трудових книжок

Інші матеріали стосовно трудових книг у 2021 році

Звільняєте працівника після 10 червня? Дізнайтеся нові зобов’язання

Порядок реєстрації роботодавців на порталі ПФУ (створення е-трудових)

 

 

Слідкуй за нами
Поділитись
Коментарі

Коментарів поки що немає...

Корисні статті